Hotel Pentahotel Leuven

Hotel Pentahotel Leuven

4Onvoldoende

België, Vlaams Brabant, Leuven

4Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Pentahotel Leuven voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Pentahotel Leuven

• 2018
    3dumortier gaby11-12-2018

dicht tegen centrum maar nooitcmeer

penta hotel zeker geen 4 sterren waard.in de rij moeten staan wachten geen broodjes meer geen charcutrie meer geen eitjes meer te traag bij het aan vullen van ontbijd te klein voor het volk die daar aanwezig was .veel moesten aan de bar hun ontbijd o eten te donker ingericht niet vriendelijk personneel slechte matrassen een ramp

Tim Evens, Sales Manager, 14-01-2019

Beste gast, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het pentahotel Leuven. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan; hiervoor willen wij u dan ook onze oprechte excuses aanbieden. Wij stellen het op prijs dat u uw opmerkingen met ons heeft willen delen en wij hopen dat u ons de kans wilt geven om u in de nabije toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groeten, Tim Evens - Sales Manager

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Robin van Meer25-11-2017

Heerlijk, zeker voor de prijs

De prijs-kwaliteits verhouding is erg goed, je krijgt erg veel luxe en een goede ligging voor een prima prijs. Met luxe bedoel ik: erg goede bedden, luxe badkamer (met hemeldouche), midden in het centrum. En voor de rest erg schoon

Gereisd met partner in juli 2017

• 9pentahotel30-08-2017

leuk hotel maar koele ontvangst

de kamer was prachtig en ontbijt heel uitgebreid

de ontvangst was eerder koel en zakelijk. de kledij van het personeel paste niet in een viersterrenhotel. Alles in het engels zender tv op bbc in gezamelijke ruimtes en ook in emails.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Fam. van Esch22-05-2017

Een geweldig hotel in een geweldige stad

De ligging midden in het oude centrum is perfect. De service is erg goed. De moderne kamers zijn heel gezellig met hele goede grote bedden. De badkamer is erg mooi en de douche werkt super goed. Het ontbijt is super uitgebreid en lekker. Wij raden iedereen aan om naar dit hotel te gaan!

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Marian19-11-2016

Heel fijn

Prima hotel met goede sfeer. Receptie is gelijk bar. Parkeren zat vol en erg smal, maar verwezen naar ander parkeerterrein op 5 minuten lopen. Groot bed en heerlijke douche en vooral ligging is super. Volgende keer in Leuven zeker weer dit hotel. Niet gegeten maar zag er wel goed uit.

Gereisd met partner in november 2016

• 3Alexandra23-08-2016

Nooit meer

Onvriendelijk en slecht communicerend personeel. Bij binnenkomst blijkt de hal een donker hol, met aanmelding aan de bar. Parkeren van de auto is een drama, omdat parkeerplaats niet duidelijk te vinden is. Ontheffing aanvragen voor de 20 meter straat waar nu niet gereden mag worden om deze problemen de baas te worden, is zeker een aanrader. Na inchecken en drie keer vragen naar de juiste route naar de parkeerplaats (weg werd geblokkeerd door verboden-in-te-rijden-paal) weer vertrokken en ander hotel in Leuven gezocht.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7anne28-07-2016

Prijs kwaliteit niet in orde

Entree is geweldig en bij binnenkomst ziet men meteen de sfeer waar penta voor staat: hip, modern en behoorlijk luxe! Ook de gratis pooltafel is s'avonds gezellig met een van de lekkere drankjes die het hotel serveert. Kamer valt nogal tegen wanneer je de foto's op de site ziet, bewerking kan een hoop doen dus vergis je daar niet in. Zoals al vaker genoemd wordt is het douchegordijn bij het bad irritant wanneer het tegen je aanplakt en is het bad te smal om plezierig in te badderen. Wel weer hele leuke douchegelletjes die je er gratis bij krijgt van een goed merk.

Al met al vind ik dat Penta te veel vraagt voor wat het is, ook het bedrag voor het ontbijt is veel te hoog. Als de prijs zou zakken zou het al een veel positievere beoordeling krijgen denk ik.

Overigens is de locatie dan wel weer geweldig.. Een goede afweging maken dus!

Gereisd met partner in februari 2016

• 9Salvatore07-06-2016

Fantastisch!

Ik heb op niets te klagen gehad, een leuke, coole en sfeervolle hotel. Kamers zijn mooi en proper en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Als ik terug in Leuven kom overnachten, dan zal ik zeker terug voor deze hotel kiezen.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Esther23-12-2015

Tof hotel!

Echt een heel goed hotel. Midden in het bourgondische centrum van Leuven. Betaald Parkeren onder het hotel. Je hebt een code nodig om de binnenstadpoortjes te laten zakken. Die krijg je via de mail van het hotel zelf na bevesttging. De king size bedden zijn schoon en echt king size! de extra grote douche maakt je ochtend goed. Enige opmerking; als het hotel helemaal vol zt dan is er te weinig ontbijtfaciliteit (om te zitten) het eten is echter vers en voldoende. De kamers zijn niet goedkoop, maar volgend jaar gaan wij de gezellige kerstmarkt wederom bezoeken en slapen we in Penta.

Gereisd met partner in december 2015

• 9joyce04-01-2015

Erg leuk hotel

Erg leuk en trendy hotel met een gezellige bar en vriendelijk personeel. De suite die we hadden geboekt was mooi.

Gereisd met partner in december 2014

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage