Hotel Park Inn by Radisson Leuven

Hotel Park Inn by Radisson Leuvenstersterster

8.8Fantastisch

België, Vlaams Brabant, Leuven

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn by Radisson Leuven voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

53 reviews over Hotel Park Inn by Radisson Leuven

• 2019
    9Esther03-11-2019

Goed en centraal

Goed, schoon hotel alleen er kan geen raam open, dus erg benauwd. Ontbijt was super en personeel aardig.

Gereisd met partner in november 2019

• 2018
    8Loes27-08-2018

Prima, modern hotel in het centrum van Leuven

Uitstraling van het hotel is goed. Oogt fris en modern. Inchecken verliep moeizaam. Medewerkster was waarschijnlijk nieuw waardoor ze vergat om ons welkom te heten en direct overging op betalen. Kamer was groot genoeg en oogde netjes. Enkele gebruikssporen. Ondanks dat het pal aan het spoor ligt hoor je hier op de kamer niks van, mits de ramen dicht zijn. Bedden liggen prima en badkamer was schoon. Omdat de wc met regenwater wordt gespoeld lijkt deze minder proper. Ontbijtzaal is klein en daardoor te vol. Buffet wordt netjes gepresenteerd en wordt bijgevuld. Voldoende keuze. Afstand tot het centrum is goed te lopen!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Eveline06-08-2018

Prijs, locatie en kamers zijn top!

Prima locatie: op tien minuten lopen van het centrum. Nette en schone kamers. Check-out om 12.00 uur, best lekker na een avondje op het terras met Belgische biertjes ;)

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Bea Rovers30-07-2018

Mooie toeristische plek

Logeer op dit moment in het hotel, Fijne kamers, ruim met airco, helemaal top! Maar schrik van de parkeerkosten, meer dan 20,00 per 24 uur! I.v.m spierziekte zijn we genoodzaakt om de auto dicht bij hotel te parkeren! We blijven 3 dagen, word wel erg duur! Zo jammer!

Lisa M, General Manager, 03-08-2018

Beste Bea,

Bedankt om uw ervaringen met ons te delen.

Het doet ons veel plezier te lezen dat u geniet van uw verblijf in ons hotel, alsook onze faciliteiten.

De publieke parking tegenover het hotel is helaas niet van ons en daarom hebben wij geen invloed op de parkeerkosten.

We hopen u alsnog te mogen verwelkomen in Leuven,

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Slits05-02-2018

Goed hotel in mooie stad Aanrader

Heel goed hotel perfecte ligging nabij centrum en treinstation. Mooie nette kamers heel goed ontbijt Parkeren onder hotel was makkelijk en in t weekend niet duur

Lisa M, General Manager, 03-08-2018

Beste Slits,

Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. Het doet ons veel plezier te lezen dat u zo genoten heeft van uw verblijf.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in Leuven.

Gereisd met partner in februari 2018

• 6Pauline01-01-2018

Goede locatie! Slechte airco/ventilatie.

Plus: ontbijt was top! Ligging in stad heel centraal, je loopt zo de stad in. Kamers zijn goed schoon.

Min. De kamers waren echt snikheet. Er is geen ventilatie mogelijkheid. De airco deed het niet en de kachel bleef maar aanslaan. Hierdoor 2 nachten zeer beroerd geslapen. Dit aangekaart bij het personeel en er werd alleen op gereageerd dat het bekend was, geen excuus of niks. Erg jammer. Hierom zou ik niet teruggegaan. O

Lisa Marrone, General Manager, 04-01-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen te delen.

Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van het ontbijtbuffet, de centrale ligging van het hotel en de kamers.

Het spijt me te horen dat het heel warm was in de kamers en dat u de temperatuur niet geregeld kreeg. Het probleem is inderdaad bekend bij ons en daarom bieden wij een losse ventilatie als tijdelijke oplossing om uw verblijf toch aangenaam te maken. Uw feedback zal gedeeld worden met het personeel om onze service te verbeteren.

We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en u te overtuitgen van onze service.

Gereisd met vrienden in december 2017

• Oude reviews

10Bijzonder gastvrij07-10-2017

Zeer begripvol in verdrietige situatie

Een hotel om naar terug te gaan. Zijn hier al meerdere malen geweest en nog nooit een klacht gehad. Geweldig ontbijt. Ligt gunstig en alle leuke terrasjes zijn lopend goed te doen. Leuven is een mooie en gezellige stad. Vriendelijke medewerkers. Na de eerste nacht kregen wij het verschrikkelijke bericht dat onze lieve schoonzoon plotseling was overleden. Het personeel stond direct klaar om ons vertrek soepel te laten verlopen. Later kregen wij het aanbod om alsnog onze vakantie over te doen. Wij zullen hier zeker nog vele malen terug komen. Vooral in juli zijn er veel festiviteiten i.v.m. “het groot verlof”.

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Heleen07-10-2017

Mooi hotel op super plek!

Hotel ligt op een perfecte plek, je kunt zo lopen naar het centrum. We hadden een goede kamer met mooie badkamer. Ontbijt s morgens was goed en ruim voldoende. Leuven is ook een geweldige leuke stad! Rondleiding in het stadhuis is een aanrader!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Rico04-09-2017

Rustig hotel vlakbij stadse drukheid

Het hotel is voor de zakenreiziger en toerist, goede uitvalsbasis om met de trein iets te doen bijvoorbeeld een tripje naar Brussel. Kamers waren perfect geluidsdicht, raam kan niet open maar klimaatbeheersing werkt goed. Ontbijt is perfect, bar is degelijk. Bovenal vlug in het centrum van Leuven via de loopbrug. Ze zouden iets met de parkeergarage kunnen regelen dat het wat goedkoper parkeren is door de week, had mijn auto bij parkeergarage Vaartkom gezet voor een paar dagen.

Lisa Marrone, General Manager, 05-09-2017

Beste heer Goozen,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat alles naar wens geweest is tijdens uw verblijf. Helaas lukt het ons niet een regeling te treffen betreft de parking.

Wij hopen u alsnog te mogen verwelkomen in Leuven.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Nicolette curfs09-08-2017

Ideale ligging ten opzichte van centrum

Mooi hotel.prima parkeergelegenheid Mooie kamers.goed ontbijt Zeer vriendelijk personeel Minpunten:ontbijtruimte te klein Personeel ruimde tafel al af terwijl je nog niet klaar was Koffiemachine kon capaciteit gasten niet aan 10 minuten in rij voordat je koffie hebt

Lisa Marrone, General Manager, 11-08-2017

Beste ncurfs,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft ons te beoordelen. Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en bedanken u ook voor uw feedback betreffende het ontbijt.

Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in Leuven.

Gereisd met partner in augustus 2017

10 tips over Hotel Park Inn by Radisson Leuven

• william, 03-06-2014
    1. Op vertoon van het ticket van de parkeergarage kregen wij van de bus-chauffeur van De Lijn gratis dagkaarten voor openbaar busvervoer in Leuven.
    2. Koop bij de kaartautomaat van de spoorwegen een enkeltje naar Heverlee ad € 2,- en laat vervolgens bij het stationsloket van de NMBS de parkeerticket "opwaarderen" (=scannen van de streepjescode). Is secondenwerk. En halveer daarmee het parkeertarief gedurende de parkeerduur van de parkeergarage tot max 30 dgn. 1 juni 2014

• Sandra & Vincent, 26-05-2014

Parkeergarage onder het hotel. Kosten doordeweeks 20 euro per dag in het weekend 10 euro per dag. Icm met een goedkoop gekochte trein ticket kan je daar nog dik de helft vanaf halen. Vonden we zelf iets te veel gedoe omdat we zelf op vrijdagmiddag aan kwamen.

• Ger, 20-08-2013

Vraag op het station naar het voordeeltarief voor de parkeergarage (park & ride)

3 vragen over Hotel Park Inn by Radisson Leuven

• c.hicks, 29-10-2014

gratis parkeren.

weet iemand waar je dicht bij het hotel kan parkeren.

fam_beekmans, 27-12-2014

ca 500 meter van het hotel ligt een kleine openbare parkeerplaats, hiet moet je geluk hebben voorn een vrije parkeerplek

• Jan, 20-05-2013

Waar is het mogelijk om voordelig/gratis evt. in de buurt van het hotel te parkeren?

Ger, 20-08-2013

Er zijn meerdere grote garage. Onder het Park Inn hotel ligt een enorme garage. Met een treinticket is het daar voordelig parkeren

• anne, 10-10-2012

parkeerkosten

Hallo, Kan iemand mij vertellen wat de kosten zijn van de parking van het hotel?

Alvast bedankt

bendul, 21-12-2012

Geen idee of je er nog iets aan hebt, maar de kosten bedragen €20.00 per dag.

Hotel Park Inn by Radisson Leuven info

• Aantal sterrenstersterster