Hotel Park Inn by Radisson Leuven ***

Hotel Park Inn by Radisson Leuven
Hotel Park Inn by Radisson Leuven
8,9

Weer vandaag7°-1°

We hebben een aantal aanbieders voor Park Inn by Radisson Leuven voor je op een rij gezet:

49 reviews over Hotel Park Inn by Radisson Leuven in het Nederlands

Goed hotel in mooie stad Aanrader

Slits, 5-2-2018

Heel goed hotel perfecte ligging nabij centrum en treinstation. Mooie nette kamers heel goed ontbijt

Parkeren onder hotel was makkelijk en in t weekend niet duur

Goede locatie! Slechte airco/ventilatie.

Pauline, 1-1-2018

Plus: ontbijt was top! Ligging in stad heel centraal, je loopt zo de stad in.

Kamers zijn goed schoon.

Min.

De kamers waren echt snikheet. Er is geen ventilatie mogelijkheid. De airco deed het niet en de kachel bleef maar aanslaan. Hierdoor 2 nachten zeer beroerd geslapen.

Dit aangekaart bij het personeel en er werd alleen op gereageerd dat het bekend was, geen excuus of niks. Erg jammer. Hierom zou ik niet teruggegaan.

O

Lisa Marrone, General Manager, 4-1-2018

Beste gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaringen te delen.

Het doet ons plezier dat jullie genoten hebben van het ontbijtbuffet, de centrale ligging van het hotel en de kamers.

Het spijt me te horen dat het heel warm was in de kamers en dat u de temperatuur niet geregeld kreeg. Het probleem is inderdaad bekend bij ons en daarom bieden wij een losse ventilatie als tijdelijke oplossing om uw verblijf toch aangenaam te maken.

Uw feedback zal gedeeld worden met het personeel om onze service te verbeteren.

We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen en u te overtuitgen van onze service.

Local Marketing Coordinator

Zeer begripvol in verdrietige situatie

Bijzonder gastvrij, 7-10-2017

Een hotel om naar terug te gaan. Zijn hier al meerdere malen geweest en nog nooit een klacht gehad. Geweldig ontbijt.

Ligt gunstig en alle leuke terrasjes zijn lopend goed te doen. Leuven is een mooie en gezellige stad. Vriendelijke medewerkers. Na de eerste nacht kregen wij het verschrikkelijke bericht dat onze lieve schoonzoon plotseling was overleden. Het personeel stond direct klaar om ons vertrek soepel te laten verlopen. Later kregen wij het aanbod om alsnog onze vakantie over te doen. Wij zullen hier zeker nog vele malen terug komen. Vooral in juli zijn er veel festiviteiten i.v.m. “het groot verlof”.

Mooi hotel op super plek!

Heleen, 7-10-2017

Hotel ligt op een perfecte plek, je kunt zo lopen naar het centrum.

We hadden een goede kamer met mooie badkamer.

Ontbijt s morgens was goed en ruim voldoende.

Leuven is ook een geweldige leuke stad!

Rondleiding in het stadhuis is een aanrader!

Rustig hotel vlakbij stadse drukheid

Rico, 4-9-2017

Het hotel is voor de zakenreiziger en toerist, goede uitvalsbasis om met de trein iets te doen bijvoorbeeld een tripje naar Brussel. Kamers waren perfect geluidsdicht, raam kan niet open maar klimaatbeheersing werkt goed. Ontbijt is perfect, bar is degelijk. Bovenal vlug in het centrum van Leuven via de loopbrug. Ze zouden iets met de parkeergarage kunnen regelen dat het wat goedkoper parkeren is door de week, had mijn auto bij parkeergarage Vaartkom gezet voor een paar dagen.
Lisa Marrone, General Manager, 5-9-2017

Beste heer Goozen,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij te lezen dat alles naar wens geweest is tijdens uw verblijf.

Helaas lukt het ons niet een regeling te treffen betreft de parking.

Wij hopen u alsnog te mogen verwelkomen in Leuven.

Local Marketing Coordinator

Ideale ligging ten opzichte van centrum

Nicolette curfs, 9-8-2017

Mooi hotel.prima parkeergelegenheid

Mooie kamers.goed ontbijt

Zeer vriendelijk personeel

Minpunten:ontbijtruimte te klein

Personeel ruimde tafel al af terwijl je nog niet klaar was

Koffiemachine kon capaciteit gasten niet aan

10 minuten in rij voordat je koffie hebt

Lisa Marrone, General Manager, 11-8-2017

Beste ncurfs,

Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft ons te beoordelen.

Het doet ons deugd te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en bedanken u ook voor uw feedback betreffende het ontbijt.

Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen in Leuven.

Een groot feest

Mary de Werdt, 21-5-2017

Bij aankomst kregen wij meteen uitleg wat er allemaal te doen en beleven was in Leuven. De festiviteiten van Het Groot Verlof begonnen net dat weekend. Ontvangst was heel vriendelijk. Kregen zelfs een kop koffie aangeboden, Echt de Vlaamse hartelijkheid. De business kamer was groot en luxe. Ontbijt is vers en van zeer goede kwaliteit. Vriendelijk personeel. Wij gaan dit jaar weer terug voor de festiviteiten.

Jammer dat er geen gezellige bar bij is. Je moet echt in de buurt zijn voor een bar.

Laurent Heusdens, General Manager, 11-8-2017

Beste Mary,

Bedankt voor deze mooie review! Wij kijken er in ieder geval naar uit jullie weer te mogen verwelkomen in Leuven.

Local Content Coordinator

Genieten

Gerard schwickard, 27-3-2017

We hebben in dit hotel een heerlijk weekend gehad,mooie kamer en een uitgebreid ontbijt .

Dit hotel is zeker niet duur voor de service die je hier krijgt .

Zeer vriendelijk personeel dat nog de tijd voor je heb om wat te praten met je over de leuke dingem in de omgeving.

Parkeren in de garage onder het hotel is heel erg makkelijk.

Het centrum van Leuven is op 10 minuten loopafstand .

Hebben hier zo genoten dat we hier weer geboekt hebben voor een gezellig weekend met mijn schoonouders er bij.

Fijn hotel op goede locatie

Ton en Lia, 14-11-2016

Prima hotel, mooie ruime kamer en badkamer. Schoon. Bedden zijn ook prima. Goed ontbijt. Gunstig gelegen. Op loopafstand van centrum, naast station. Tip restaurants: Kalypta, tapas-wereldkeuken in Patrijsstraat en Bar Nine op de Oude Markt.
Kelly Gonzalez, General Manager, 30-11-2016

Beste Tonpijnappels,

Hartelijk dank voor uw uiterst positieve beoordeling!

Het doet ons plezier deze complimenten te mogen ontvangen.

Kelly Gonzalez,

Sales Coordinator

Gastvrij hotel ideaal gelegen

Miriam, 16-9-2016

Rustige kamers, gastvrij personeel, lekker ontbijt, op loopafstand van alle bezienswaardigheden in de stad.

Ideaal gelegen als je met de trein komt. Kom je met de auto dan kun je onder het hotel parkeren. Goedkoop in het weekend! Duur door week.

Tineke de Wit, General Manager, 28-9-2016

Beste Miriam007,

hartelijk dank voor uw recent bezoek aan ons hotel en uw positieve beoordeling!

Fijn dat u onze gast bent geweest en dat uw verblijf naar uw tevredenheid was!

Tineke de Wit

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn by Radisson Leuven in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn by Radisson Leuven zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn by Radisson Leuven scoort een 8.87 uit 10 op basis van 49 reviews.