Hotel Novotel Leuven Centrum

Hotel Novotel Leuven Centrum
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Leuven Centrum voor je op een rij gezet:

87 reviews over Hotel Novotel Leuven Centrum in het Nederlands

Zeer tevreden Top

Hof,
9-9-2018

Heerlijk verblijf gehad met vriendengroep touroperator arrangement Itt de negatieve recensies vonden wij alles top Ontvangst, kamers, bierproevwrij, ontbijt en ook het Diner was prima 4 keuzes voorgerecht , 4 keuzes hoofd en een lekker toetje. Vriendelijke behulpzame mensen We herkennen de negatieve recensies totaal niet. Zeker een Aanrader en voor herhaling vatbaar

TOPPIE! Een een woord fantastisch.

HeDiLoCa uit BRabant,
18-8-2018

We hebben 3 dagen geboekt via een touroperator super aanbieding 2 overnachtingen met een diner, was helemaal TOP, een aanrader voor elke gast die Leuven komt bezoeken.

Een groot minpunt was de bediening van Arnoud, geen contact met de gasten, NIET klantvriendelijk, alles werd tijdens het diner op tafel gesmeten zonder uitleg van het verassingsdiner, echt onbeschoft, gelukkig was zijn Collega Hilde ook aan het werk, super gastvrouw, klantvriendelijk, en vooral luisteren naar de gasten wat hun wensen zijn. TOP medewerkster van het NH hotel.

Prima hotel met goede ligging

Fam de Klein,
12-8-2018

Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 kinderen in 1 kamer. Dat was goed te doen, de kinderen hadden ieder een eigen fatsoenlijk bed. Aparte toilet. Ruime douche. Kamer vriendelijk geprijst. Het hotel is makkelijk bereikbaar, met mogelijkheid tot parkeren in een parkeergarage en op loopafstand van het centrum. We wilden 's avonds niet meer met de kinderen naar het centrum en hebben het diner in het hotel gebruikt, dat was kwalitatief niet erg bijzonder voor de prijs. Vriendelijk personeel, kreeg bij het diner de indruk dat ze wat handen tekort kwamen. Hebben daardoor geen dessert meer genomen en geen drankjes kunnen bijbestellen. Dat is jammer (voor het hotel), ik zou een volgende keer toch in de stad gaan eten. Ontbijt was goed, genoeg te kiezen en voldoende ruimte. Vlot geholpen bij de receptie.

Prima

Danielle Goedkoop,
24-4-2018

Prima lokatie, op loopafstand van het centrum en station. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Restaurant was slecht. Lauw smakeloos eten.

Heerlijk hotel

Thea,
25-3-2018

Heerlijk hotel, geweldig "onthaal". De receptionist deed er alles aan om ons echt gast te laten voelen. Kinderen werden verwend met aardigheden, x-box in lobby, gratis computer/telefoon. Fijne kamers, mooi ingericht. Prima loopafstand naar centrum. Het weer, ja dat was wat minder (jijijijijzigkoud) maar ik ben ervan overtuigd dat als we dat ook bij het "onthaal" hadden gevraagd hij dat ook geregeld zou hebben!

chris milder,
5-3-2018

Bediening hartelijk, kamers voortreffelijk, ontbijt uitstekend.

Parkeerkelder te krap.

Heerlijk hotel

de boer,
13-2-2018

Uitstekende ligging ten opzichte van het centrum. Gastvrij personeel. Mooie schone kamers. Uitstekend restaurant.

Parkeren kan een bijna alleen in de parkeergarage.

Fijn hotel met mooie ruime kamer.

Kees,
20-1-2018

Goed hotel met een ruim ontbijt en goed restaurant, met een gezellige bar.

Op loopafstand van het mooie centrum van Leuven (20 minuten)

Vriendelijk personeel, en parkeerkelder.

Enige minpunt was dat ons pasje voor de lift slecht functioneerde, na een dag moest het hersteld worden, velen gasten hadden hier last van.

Super

G. van Dijk,
26-12-2017

Keurig, net en gastvrij hotel. Ik was samen met mijn dochter van 9 jaar een weekendje weg, ze genoot van alle kleine dingen die klaar lagen in de kamer. (Douchecel, shampoo, zeep, schoenpoets, pen, papier etc.) Kamers waren keurig schoon. Het personeel gastvriendelijk. Het ontbijt was goed. Voor herhaling vatbaar!

Het hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen vanaf het centrum. Dat is prima te doen.

Wij waren in december in Leuven: ontzettende leuke en gezellige kerstmarkt! Aanrader!

Kamers prima, diner verschikkelijk

Natasja,
12-8-2017

Kamers zijn prima, ontbijt is meer dan genoeg keuze, zeer vriendelijk personeel.

Wij hadden via touroperator een arrangement geboekt inclusief 1 x diner.

Dat raad ik echt af, het eten was verschrikkelijk. Smakeloos, te weinig personeel ingezet. De kok is iemand zonder enige fantasie.

De mannen die het diner bediende waren echt top, het was te druk voor ze.

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Leuven Centrum in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Leuven Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.