Hotel Novotel Leuven Centrum

Hotel Novotel Leuven Centrum
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Novotel Leuven Centrum voor je op een rij gezet:

85 reviews over Hotel Novotel Leuven Centrum in het Nederlands

Prima hotel met goede ligging

Fam de Klein
12-8-2018

Wij verbleven met 2 volwassenen en 2 kinderen in 1 kamer. Dat was goed te doen, de kinderen hadden ieder een eigen fatsoenlijk bed. Aparte toilet. Ruime douche. Kamer vriendelijk geprijst. Het hotel is makkelijk bereikbaar, met mogelijkheid tot parkeren in een parkeergarage en op loopafstand van het centrum. We wilden 's avonds niet meer met de kinderen naar het centrum en hebben het diner in het hotel gebruikt, dat was kwalitatief niet erg bijzonder voor de prijs. Vriendelijk personeel, kreeg bij het diner de indruk dat ze wat handen tekort kwamen. Hebben daardoor geen dessert meer genomen en geen drankjes kunnen bijbestellen. Dat is jammer (voor het hotel), ik zou een volgende keer toch in de stad gaan eten. Ontbijt was goed, genoeg te kiezen en voldoende ruimte. Vlot geholpen bij de receptie.

Prima

Danielle Goedkoop
24-4-2018

Prima lokatie, op loopafstand van het centrum en station. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Restaurant was slecht. Lauw smakeloos eten.

Heerlijk hotel

Thea
25-3-2018

Heerlijk hotel, geweldig "onthaal". De receptionist deed er alles aan om ons echt gast te laten voelen. Kinderen werden verwend met aardigheden, x-box in lobby, gratis computer/telefoon. Fijne kamers, mooi ingericht. Prima loopafstand naar centrum. Het weer, ja dat was wat minder (jijijijijzigkoud) maar ik ben ervan overtuigd dat als we dat ook bij het "onthaal" hadden gevraagd hij dat ook geregeld zou hebben!

chris milder
5-3-2018

Bediening hartelijk, kamers voortreffelijk, ontbijt uitstekend.

Parkeerkelder te krap.

Heerlijk hotel

de boer
13-2-2018

Uitstekende ligging ten opzichte van het centrum. Gastvrij personeel. Mooie schone kamers. Uitstekend restaurant.

Parkeren kan een bijna alleen in de parkeergarage.

Fijn hotel met mooie ruime kamer.

Kees
20-1-2018

Goed hotel met een ruim ontbijt en goed restaurant, met een gezellige bar.

Op loopafstand van het mooie centrum van Leuven (20 minuten)

Vriendelijk personeel, en parkeerkelder.

Enige minpunt was dat ons pasje voor de lift slecht functioneerde, na een dag moest het hersteld worden, velen gasten hadden hier last van.

Super

G. van Dijk
26-12-2017

Keurig, net en gastvrij hotel. Ik was samen met mijn dochter van 9 jaar een weekendje weg, ze genoot van alle kleine dingen die klaar lagen in de kamer. (Douchecel, shampoo, zeep, schoenpoets, pen, papier etc.) Kamers waren keurig schoon. Het personeel gastvriendelijk. Het ontbijt was goed. Voor herhaling vatbaar!

Het hotel ligt ongeveer 10 minuten lopen vanaf het centrum. Dat is prima te doen.

Wij waren in december in Leuven: ontzettende leuke en gezellige kerstmarkt! Aanrader!

Kamers prima, diner verschikkelijk

Natasja
12-8-2017

Kamers zijn prima, ontbijt is meer dan genoeg keuze, zeer vriendelijk personeel.

Wij hadden via touroperator een arrangement geboekt inclusief 1 x diner.

Dat raad ik echt af, het eten was verschrikkelijk. Smakeloos, te weinig personeel ingezet. De kok is iemand zonder enige fantasie.

De mannen die het diner bediende waren echt top, het was te druk voor ze.

Goed en verzorgd

J & J
29-7-2017

Fijn hotel, eten bijzonder

Saaie uitstraling, efficiency telt hier alleen

Rinus Manders
15-5-2017

Ongezellig hotel met een lelijke en saaie uitstraling gelegen aan een drukke straat, het station ligt op 5 minuten loopafstand en het stadshart op 15 minuten.

De kamers hebben een moderne inrichting, zijn ruim en schoon hebben alles wat ze moeten hebben, als men om een twin-room vraagt krijgt men een groot tweepersoons bed en een slaapbank.

Het ontbijt was uitstekend maar de diners zijn een ramp, deze zijn van het soort Mc Donnalds en zo is ook de inrichting van het restaurant, en ontbijtruimte

Het is een echt zakenhotel waar alles draait om efficiency en service aan de klanten schijnt op de laatste plaats te komen, er was gewoon te weinig personeel en dat ook nog knap chagrijnig ook.

Geen drie sterren waard en nog veel te duur ook

Kras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Novotel Leuven Centrum in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Novotel Leuven Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Novotel Leuven Centrum scoort een 7.88 uit 10 op basis van 85 reviews.