Hotel Malon

Kleine hotelsWeer vandaag13°4°
Hotel Malon
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Malon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Malon in het Nederlands

Goed maat

Bostyn katrien,
17-12-2017

In de winter mogen ze toch de kamers verwarmen, badkamer had zelfs geen verwarming 😕

Gereisd met vrienden in december 2017

Heel leuk hotel op prima locatie.

Wim
20-9-2009

Hotel Manon is een prima hotel voor een zeer redelijke prijs. Wat opviel waren de luxe (super)bedden en badkamer. We kregen iedere ochtend ook een prima ontbijtje. Ligging is op het stationsplein en vandaar is het ongeveer een kwartiertje lopen naar het oude centrum. Zeker geen onplezierige wandeling voor en na het eten. Openbaar vervoer is 's avonds gratis in Leuven dus als je geen zin hebt om te lopen is dat ook geen probleem. Het hotel heeft geen lift dus het is minder als je wat minder goed ter been bent.

Gereisd met vrienden in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malon in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.