Hotel Malon

Kleine hotelsWeer vandaag11°5°
Hotel Malon
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Malon voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Malon in het Nederlands

nooit meer

D.Bus,
30-12-2018

Kamers zijn niet wat het lijkt! Vieze trap, 3 hoog achter kamer gekregen, zonder lift, naast ontluchting keuken.pffff

Kamer is niet schoon opgeleverd.Alles oud en totaal onderkomen.

Zoeken nu nog naar hotel, waar we onze tweede nacht kunnen verbrengen.

Gereisd met partner in december 2018

aan een levendig plein tegenover het station; wij hadden een kamer aan de achterkant dus erg rustig.Malon is een nieuw, klein hotel met kleine maar mooie kamers en een prachtige badkamer! ontbijt in de braserie(het hotel is hierboven is niet uitgebreid maar wel met lekkere koffie en verse broodjes.

de ligging is perfect en de prijs gunstig, dus wat wil je nog meer behalve terrasjesweer(dat we ook nog hadden).een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malon in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.