Hotel Malon

3 reviews over Hotel Malon in het Nederlands

Goed maat

Bostyn katrien
17-12-2017

In de winter mogen ze toch de kamers verwarmen, badkamer had zelfs geen verwarming 😕

Heel leuk hotel op prima locatie.

Wim
20-9-2009

Hotel Manon is een prima hotel voor een zeer redelijke prijs. Wat opviel waren de luxe (super)bedden en badkamer. We kregen iedere ochtend ook een prima ontbijtje. Ligging is op het stationsplein en vandaar is het ongeveer een kwartiertje lopen naar het oude centrum. Zeker geen onplezierige wandeling voor en na het eten. Openbaar vervoer is 's avonds gratis in Leuven dus als je geen zin hebt om te lopen is dat ook geen probleem. Het hotel heeft geen lift dus het is minder als je wat minder goed ter been bent.

aan een levendig plein tegenover het station; wij hadden een kamer aan de achterkant dus erg rustig.Malon is een nieuw, klein hotel met kleine maar mooie kamers en een prachtige badkamer! ontbijt in de braserie(het hotel is hierboven is niet uitgebreid maar wel met lekkere koffie en verse broodjes.

de ligging is perfect en de prijs gunstig, dus wat wil je nog meer behalve terrasjesweer(dat we ook nog hadden).een aanrader!!

We hebben een aantal aanbieders voor Malon voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl
Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malon in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malon scoort een 8.13 uit 10 op basis van 3 reviews.