Géén boekingskosten

Hotel Malon

BelgiëVlaams BrabantLeuven

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Malon voor je op een rij gezet:

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews

6.5VoldoendeScore uit 4 reviews

4 Reviews over Malon

• 1D.Bus30-12-2018

nooit meer

Kamers zijn niet wat het lijkt! Vieze trap, 3 hoog achter kamer gekregen, zonder lift, naast ontluchting keuken.pffff Kamer is niet schoon opgeleverd.Alles oud en totaal onderkomen. Zoeken nu nog naar hotel, waar we onze tweede nacht kunnen verbrengen.

• 8Bostyn katrien17-12-2017

Goed maat

In de winter mogen ze toch de kamers verwarmen, badkamer had zelfs geen verwarming 😕

• 9Wim20-09-2009

Heel leuk hotel op prima locatie.

Hotel Manon is een prima hotel voor een zeer redelijke prijs. Wat opviel waren de luxe (super)bedden en badkamer. We kregen iedere ochtend ook een prima ontbijtje. Ligging is op het stationsplein en vandaar is het ongeveer een kwartiertje lopen naar het oude centrum. Zeker geen onplezierige wandeling voor en na het eten. Openbaar vervoer is 's avonds gratis in Leuven dus als je geen zin hebt om te lopen is dat ook geen probleem. Het hotel heeft geen lift dus het is minder als je wat minder goed ter been bent.

• 8anna05-07-2009

nieuw en mooi hotelletje in het centrum

aan een levendig plein tegenover het station; wij hadden een kamer aan de achterkant dus erg rustig.Malon is een nieuw, klein hotel met kleine maar mooie kamers en een prachtige badkamer! ontbijt in de braserie(het hotel is hierboven is niet uitgebreid maar wel met lekkere koffie en verse broodjes. de ligging is perfect en de prijs gunstig, dus wat wil je nog meer behalve terrasjesweer(dat we ook nog hadden).een aanrader!!

Hotel Malon info