Hostel Leuven City Hostel

Hostel
4,2

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Leuven City Hostel voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hostel Leuven City Hostel in het Nederlands

Beetje gehorig, verder goed

Syl
10-3-2016

Keuken en zitgedeelte zijn gezellig.

NO NO don't choice for this hostel.

Eveline
23-2-2016

The owner is a crazy men. Hè don't like tourists.

Nooit echt nooit meer

Marco
22-2-2016

Die man is echt verschrikkelijk en begluurt je op de camera. En maakte ruzie met andere gasten tijdens ons verblijft

Goed voor enkele nachten

Joycka
6-11-2014

Wij zijn met 2 personen 1 nacht er verbleven in een tweepersoonskamer. Die kon echter door 3 personen gebruikt worden, maar was privé. Goed bed, wastafel in de kamer, netjes. Echter bij de voordeur dus toch wel wat geluidshinder van de andere gasten.

Hostel zelf zeer gezellig en mooi ingericht. Vriendelijke mensen. Ontbijt is wat zoeken, je dient zelf de kasten te openen e.d. en was eerder wat miniem. Geen fruitsap bvb... Enkel koffie/thee, brood en kleine potjes confituur/choco/speculoospasta/boter en cornflakes.

Centrale liggen, alles op wandelafstand.

Al bij al oké, maar niet voor een lang verblijf.

Goed voor dove mensen

Debaere Rita
25-8-2013

Allereerst vond ik het heel erg dat we in het Engels geholpen werden, komaan als je in de hoofdstad van Vlaam-Brabant al niet in het nederlands geholpen kunt zijn, erg jammer.

De kamer zag er goed uit. er was een licht dat niet werkte, heel smal bed voor 2 pers.

Voor het ontbijt waren we doorverwezen naar de keuken, daar moesten we alles zelf zoeken aan de hand van briefjes die op de muur gingen, Brood lag in de kast, confituur, boter, smeerkaas en choco. Trek uw plan, niet voor herhaling vatbaar

Příšerný majitel

Jaroslav
22-7-2012

Protože 1000 znaků je málo na popis celého příběhu, tak jen velmi krátce. Hostel je nový čistý a bezpečný. Avšak velkou vadou na jeho kráse je jeho majitel, takže pokud se rozhodne se zde ubytovat, tak si na něj dejte pozor.

Prima plek midden in het centrum.

willem
      31-10-2011

Nieuw hostel, midden in het oude centrum. Heeft alles wat je van een hostel verwacht. Netjes en verzorgd. Alles voor een aantrekkelijke prijs. Ik ga er zeker nog eens terugkomen.

Parkeren om de hoek voor gereduceerd tarief.

Fantastic hostel, terrible staff!

Becky
      27-7-2011

The hostel itself is honestly the most beautiful and well-kept hostel I have ever seen.

HOWEVER, the guy who owns it is, in my opinion, terrible.

I was part of a large group and he had a vendetta against us from the beginning because one of our group had difficulties checking in (resulting in her loosing her deposit and having to re-book).

This was followed by bad attitude and disapproving looks throughout our stay and a total over-reaction to the spilling of a drink.

We weren't loud or disrespectful in any way and always cleaned up after ourselves and this is the way we are treated.

I would never stay there again.

Best place in Leuven!

Matthias D.
      19-12-2010

Friendly staff, superb rooms, very clean and new. Way more quality than price.

Leuk hostel midden in het centrum!

Helen
      2-8-2010

Een leuk, klein hostel. Alles is nieuw, ze zijn pas sinds maart 2010 open. Schone kamers met badkamer en toilet op de gang. Grote gemeenschappelijke ruimte met loungebank en ruimte, luxe keuken. Zelf ruimte in een grote koelkast voor eigen eten/drinken. Er is zelfs een patio met tafels en stoeltjes voor een ontbijt buiten. Ontbijt is zelf-service en koffie/thee is de gehele dag gratis te pakken. Het is betaald parkeren voor de deur, maar op 10 minuten wandelen van het centrum ligt de gratis Parking Bodart. De locatie is geweldig, om de hoek van de Universiteits bibliotheek. Zo wandel je binnen een paar minuten het oude centrum in. Het enige nadeel is dat de hostel redelijk gehorig is, maar na een paar biertjes op de Oude Markt, merk je daar niets meer van!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Leuven City Hostel in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Leuven City Hostel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hostel Leuven City Hostel scoort een 4.21 uit 10 op basis van 10 reviews.