Hotel La Royale

Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel La Royale

• 6Sophie29-07-2016

Matig hotel

• mooi ingerichte kamer, vriendelijk onthaal, goed ontbijt, alles was erg proper. Heel goede ligging, dicht bij station en centrum.

• heel gehorige kamer : een soort airco of verwarming die heel luid storend werkte (zowel in slaapkamer als badkamer), werd rond 22u wel afgezet maar bleef dan nog lang nablazen en rommelen. Ook veel ander lawaai. Erg klein raam, keek uit op een erg vuile "binnenkoker" waar dus die blazer stond. Daardoor erg donkere kamer. Badkamer ook nogal klein en raar ingericht.

Alleenreizend

• 8Eusj22-06-2015

Goed hotel.

Een goed hotel, kortbij het centrum en heel dichtbij het station. Oud, maar dat heeft z'n charme.

• 6John van Dijk07-06-2014

Redelijk hotel

Hotel ligt op een gunstige lokatie dichtbij centrum, winkels en station. De kamer is schoon en het personeel heel vriendelijk. Wel gehorige kamer. Zowel geluiden van passanten buiten als buren die 's nacht aankomen. Verder wordt de buitengevel gerenoveerd, wat een beetje overlast geeft.

Zakelijk

• 8kamaarlvis27-10-2013

Goede locatie om Leuven te verkennen!

Parkeren kan bij het station. Lekker dichtbij. Hotel ligt op een prima locatie, je loopt zo het centrum in. Kamer was niet groot, wel knus. Ontbijt is prima, uitzicht op stationsplein. Gezellige brasserie.

• 7Paul29-07-2013

Prima uitvalsbasis voor Leuven

Met een bon hebben wij dit hotel gereserveerd, om zo twee dagen de binnenstad van Leuven te kunnen bezoeken. Het hotel en de kamers zijn basic, maar netjes ingericht. Onze kamer was voorzien van een prima bed en zitjes. De badkamer was schoon en heel.

Het hotel ligt aan de rand van de binnenstad van Leuven bij het station. Je kunt vlakbij in de parkeergarage (betaald) parkeren. Vanaf het hotel is alles prima op loopafstand te bereiken.

We hebben in het hotel ontbeten. Het ontbijtbuffet was uitgebreid, met vers fruit, eieren en croissants.

• 5Tiny van den Broek03-06-2012

Sober hotel

Het hotel ligt tegenover het station. Dus wat betreft ideaal. Wij werden op de 3e verdieping weggestopt. De kamer was 's nachts erg warm, dus raam open. Helaas luidruchtige voorbijgangers (de gehele nacht), dus raam weer dicht. 's Morgens om 6 uur de gemeentelijke reinigingsdienst. In het stenen trappenhuis klonk alles erg hol vooral als mensen naar hun kamer gingen. De toegansdeur naar de kamer rammelde 's nachts doordat ergens anders een raam of deur openging? Haarföhn niet op de kamer aanwezig, wel bij receptie. Er zat geen deur van kamer naar badkamer. Er was geen mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer.

• 5F. Timmermans27-01-2010

sober hotel

een sober hotel maar een prachtige ligging,maar als je naar de prijs kijkt mag je ook niet meer verwachten..

• 8ed vonk22-07-2008

lekker dicht bij de staion

gastvriendelijk goede kamers lekker dicht bij het centurum

Familie

0 tips over Hotel La Royale