Hotel Klooster

2 reviews over Hotel Klooster in het Nederlands

Hartstikke mooi hotel midden in Leuven

Pia
22-8-2012

Het kloosterhotel is een hotel om naar terug te gaan. Goede ligging t.o.v. centrum, prachtige kamers, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt. Ook het nieuwe gedeelte is warm ingericht en heerlijke bedden!

Zeer fraai en sfeervol hotel

Robbert
28-12-2010

Hotel ligt in het centrum en is goed berijkbaar en heeft eigen parking. We kregen een routebeschrijving speciaal naar de parking met een pasje voor de slagboom. Nette ontvangst. Kamer was super, maar wij hadden dan ook een suite geboekt. Was in dit hotel voor huwelijksaanzoek en het personeel heeft er alles aan gedaan om het goed te laten verlopen. champagne, rozen, kadotje op bed, enz. Ontbijtzaal is erg sfeervol en eten is goed en uitgebreid. zeker aan aanrader voor een weekend Leuven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Klooster in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Klooster zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.