Hotel Industrie

Hotel Industrie

7Goed

België, Vlaams Brabant, Leuven

Op vakantie geweest naar Industrie?

7Goed

7 reviews over Hotel Industrie

• 2019
    9D.de Groot12-06-2019

Voor herhaling vatbaar!

Verblijf van 10 personen, waarvan 1 met loopgips en rolstoel. We waren van te voren geïnformeerd dat er geen lift was, dus kamers op de 1ste en 2de verdiepingen gekregen. Heel vriendelijk personeel, hielpen gelijk met de rolstoel en zochten een kruk voor in de douche voor onze invalide. Kamers schoon en heerlijke bedden, kmr 2 , maar ook van de andere groepsleden geen rare berichten gehoord, alleen op kmr 3 schoof het matras een keer. Douche van ons had een flinke opstap, maar op andere kamers weer niet. Als de ramen dicht zijn hoor je niets van het geluid buiten. Ontbijt prima!, terras gezellig, op zondag helaas bar en terras om 23 of 24.00 dicht. Dit Hotel is zeker een aanrader, lekker centraal vlak bij de grote en de oude markt en trein voor de deur. Binnenkort komt er een lift in dit hotel. Naast hotel verschillende terrassen en een sportbar waar je alle soorten muziek kan aanvragen en dansen, ik ga zeker weer naar dat hotel!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    3P. Drijvers19-08-2018

Goed ontbijt, slechte kamer

Prima locatie, op loopafstand centrum. Parkeren tegen meerprijs in nabijgelegen parkeergarage. Goed en uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. Echter, de kamer liet veel te wensen over. Het flesje water en de ventilator waren niet voldoende om de hitte in de kamer te doen vergeten. De douche was viezig, klein, het water liep niet weg zodat je na twee minuten douchen al tot je enkels in het afvalwater stond. Het stopcontact in de douche hing uit de muur. Er zou tv zijn op de kamer, die was er ook maar je kon enkel ca. 10 voorgeprogrameerde zenders bekijken welke of kinder, sitcom, muziek of anderstalige zenders waren. Verder waren de bedden waardeloos. Halverwege de nacht viel ik bijna met de slechte matras op de vloer omdat deze als een losse flodder op een onderbak lag en gedurende de nacht van het onderstuk afgleed. Het was kamernr. 1

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Bernie van de Mortel28-06-2018

Heerlijk plekje en voor herhaling vatbaar.

Gezellig hotel met maar 16 kamers boven een Grand Café tegenover het station. Prima bedden en een heerlijk ontbijt. Prijs kwaliteit zijn goed. Auto kun je voor 10 euro per dag in parkeergarage 200 meter verderop parkeren.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

3G.21-12-2009

DRAMA

Wat een vreselijk hotel zeg. Vergane glorie zullen we maar zeggen, als er ooit sprake is geweest van 'glorie' .....

Bedden waren vreselijk doorgezakt, er was slecht schoongemaakt. Vreselijk, gelukkig was het maar voor 1 nacht....

Gereisd met partner in januari 2009

• 6Peter28-09-2009

zeer eenvoudig hotel

Op zich niet verkeerd. Vriendelijk personeel, leuke bar beneden het hotel. Maar de kamers kunnen echt niet meer. het is gelukkig wel schoon. GEen sfeer, krakerige vloeren, lawaai buiten. Met een paar simpele aanpassingen zou je een veel gezelliger kamer kunnen creeren. het ontbijt is zoals de kamers zijn, erg eenvoudig. Het zou tot half 10 zijn, maar om 9 uur was alles al weggehaald.

Zakelijk gereisd in september 2009

• 5Krista02-07-2008

Zeer basic hotel

Ik kan een ieder aanbevelen om oordoppen mee te nemen. Het hotel ligt op een druk punt, dus veel lawaai van buiten. Verder erg basic. Gelukkig hadden wij nog toilet en douche op de kamer.

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 7eveline18-05-2006

gemoedelijk hotel, van alle gemakken voorzien. wanneer in leuven.. voor mij geen ander hotel meer dan 'l Industrie! echt een hele goede sfeer!

Gereisd met familie in mei 2006

Hotel Industrie info