Géén boekingskosten

9.9FenomenaalScore uit 3 reviews

9.9FenomenaalScore uit 3 reviews

3 Reviews over De Pastorij

• 10John zwirs24-08-2021

Wat een gastvrijheid van de lieve carmen,ze gaf gelijk aan waar de leuke dingen te vinden zijn in leuven.ontbijt hebben we nog nooit zo lekker en vers meegemaakt met een ruime sortering.de kamers zijn keurig .wij hebben maar 1 adres in leuven waar wij volgende keer weer naar toe gaan.want we zijn daar nog niet uitgekeken.

• 10myrza26-02-2015

Een gevoel van thuiskomen

Wat een heerlijk hotelletje voor een paar dagen Leuven. Persoonlijke en warme ontvangst door eigenaar Peter met duidelijke uitleg over de stad. Grote, comfortabele kamer met koffie en thee. In de 'huiskamer' van het hotel gratis koffie, thee en water. Tegen geringe vergoeding ook bier, fris en wijn. Ontbijt is met recht hemels, veel keus, alles vers. Wij raden deze locatie van harte aan en gaan zeker nog eens terug!!!

• 9Angela Schlosser10-08-2013

fantastisch hotel

De Pastorij is een fantastisch hotel als gast word je ontvangen en verwend met een hele mooie kamer met goede bedden een heerlijk ontbijt en de hele dag gratis koffie en thee en mineraal water beschikbaar. Er is een huiskamer en een tuin waar je heerlijk rustig kunt zitten terwijl je midden in het centrum van Leuven bent. De gastheer/eigenaar maakt het helemaal tot een aanrader door zijn persoonlijke benadering en gastheerschap. Alles is brand en brandschoon in het hotel.

• 8Dick en Miek13-08-2007

2 Dagen gelogeerd in juli. Perfecte ligging in geweldige stad! Uitstekende gastheer Peter die het naar uw zin wil maken. Aparte, bijzonder smaakvolle inrichting, erg mooi en sfeervol! Gasthof heeft goedkoop parkeergelegenheid op 2 minuten loopafstand. Wel van tevoren goed bestuderen waar Leuven binnen te rijden om gasthof zonder problemen te bereiken. Bij dwaling Peter bellen en hij komt je zelfs halen. Aanrader om Leuven te verkennen!

Hotel De Pastorij info

• Adresgegevens