Tijdelijk €25 aanbetaling

De Biestpoort

4.9MatigScore uit 9 reviews

4.9MatigScore uit 9 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

9 Reviews over De Biestpoort

• 6platinum_127-08-2011

eenvoudig en goed

Eenvoudig maar goed Hotel. Klantvriendelijk. Wel klein popperig badkamertje die wel wat oud was maar verder prima schoon. De bus stopte vlak voor de deur wat veel geluidsoverlast gaf net zoals de café bezoekers die de hele nacht luidruchtig langs het hotel liepen. Voor de frisse lucht moest je eigenlijk wel het raam op een kier laten staan maar dit kon niet voor het lawaai dat was echt een min-puntje. Ontbijt was eenvoudig maar goed. Prima hotel voor 1 nachtje

• 2V29-03-2010

Onbeleefd personeel, wel goed gelegen.

1 vrouw (bazin?) was heel vriendelijk en flexibel (bedje bijgezet). Ontbijt 's morgens: lekker, maar te weinig (brood); beleg was er in beperkte buffetvorm. Blijkbaar ook slechte communicatie intern: Afspraken 's avonds (later ontbijtuur) niet doorgegeven aan ontbijtdame. Bijgevolg was deze erg slechtgezind. We moesten ons haasten om nog iets te kunnen eten. En als we brood bijvroegen, kregen we uiteindelijk niets. Jammer! Heel de nacht (zaterd) muziek (van buren?). Er wordt veel gerookt ('s avonds). Overdag mag er blijkbaar niet gerookt worden (owv hotel). Niemand van ons mocht roken, maar man achter de toog (baas) rookte op dat moment wel?!! Als absolute niet-roker had ik even te doen met mijn vrienden-rokers. Waar is de logica? Kamers: beetje ouderwets en klein maar OK indien enkel voor slapen. Troef: Gelegen in centrum, kortbij Grote en Oude markt. Kamers voorzijde: aan bushalte (geluidsoverlast). Ontbijtdame best te vervangen

• 6Enrico27-03-2010

un posto modesto ma comodo come base madre

camere modeste, ma pulite,gestione educata,buona colazione,un pò fumoso,noi italiani non fumiamo più negli hotel.

• 7monique13-12-2009

voor herhaling vatbaar

Goed hotelletje voor 1 of 2 nachtjes. Goede bedden en goed ontbijt.Eenvoudig maar netjes. Vriendelijk personeel. Gezien de prijs en wat je ervoor terugkrijgt is dit zeker in orde. December 2009 bezocht met vrienden.

• 7Henk13-10-2008

Eenvoudig hotel in centrum van stad

Eenvoudig hotel, met kleine, maar schone kamers. Ligging nabij stadscentrum. Wel erg gehorig. Vriendelijk personeel. Gezien prijs-/kwaliteitsverhouding een goed hotelletje voor 1 of 2 nachten.

• 1jan en annie13-08-2008

ramp!!

sluiten ons aan bij voorgaande 'overgeboekte", ook bij ons: geboekt voor 4 nachten en konden er maar 2 terecht. wat betreft de manager, kon het niet alleen "niet aan" maar was ook nog eens zeer klantonvriendelijk (lees: onbeschoft) is ons als klant voorgoed verloren.

• 3George26-07-2007

Luidruchtige en benauwde kamer (kleine badkamer), ligt boven het café. Voor twee dagen geboekt maar bij aankomst bleek dat ik maar 1 dag kon verblijven (overboeking?), geen compensatie gekregen. Manager bleek toestand niet baas te kunnen. Ontbijt OK.

• 4Bert17-05-2007

Kamer was niet zoals verwacht zoals getoond op de website, was ouderwets & kleine badkamer. Nachtrust werd verstoord door luidruchtige bar onder de kamers. Internet was niet mogelijk volgens bediende. Heeft geen eigen parking.

• 8remko en rachel29-10-2006

Nieuwe naam: de biestpoort Zeer behulpzaam personeel en gezellig praatcafe beneden, waar een idioot groot assortiment aan speciale bieren aanwezig is. De kamer was wat klein (haal dat tapijt van de muren) en gedeeltelijk nog wat ouderwets ingerich, maar daar wordt langzaamaan aan gewerkt. Wij hebben er, dankzij het cafe, het goede ontbijt en de perfecte ligging, een heel plezierige tijd gehad. Gratis parkeren in de buurt, vraag de eigenaar voor het 'geheime plekje'.

Hotel De Biestpoort info

• Adresgegevens