Appartement Condo Gardens Leuven

• 6.3Inrichting
  • 6.3Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Condo Gardens Leuven voor je op een rij gezet:

7 reviews over Appartement Condo Gardens Leuven

• 2018
    9Jort Theeuwen24-10-2018

Uitstekend verblijf

Condo Gardens Leuven is een goed verblijf met een uitstekende prijs/kwaliteit. Met drie vrienden hebben wij hier voor twee nachten geslapen, ons reisdoel was een weekendje stappen in Leuven. Prima service, en daarbij alles wat we nodig hadden voor de twee nachten. Late check-in om 16.00 uur, maar we konden de koffers al eerder kwijt bij de receptie. Bedden sliepen goed. Tv en wifi waren ook tot onze beschikking. Verder: fatsoenlijke badkamer en keuken (incl. waterkoker, magnetron en kookplaatjes). Een kwartiertje lopen naar het centrum. Al met al een prima verblijf!

• 5Jasper van de Laar17-06-2018

Smerig hok

In Juni hebben wij een nacht doorgebracht in een van de huisjes. Absoluut geen aanrader. Het complex sterft van de luidruchtige oostblokkers. De kamers zijn smerig, matrassen totaal versleten. Doe het jezelf niet aan en boek wat anders. Het enige positieve is de afstand tot het stadscentrum dit kun je lopen.

• Oude reviews

8Bas01-02-2015

Goede uitvalsbasis voor Leuven

Samen met mijn vriendin een paar dagen naar Leuven geweest. We hebben dit appartement geselecteerd omdat ik eerder goede ervaringen heb opgedaan met Condo Gardens in Brussel.

De appartementen liggen net buiten het centrum op ongeveer 10 minuten lopen. De receptie is deels open, maar dat is onderdeel van dit concept. Hadden wij geen problemen mee. Er is tevens een grote afgesloten patio waar alleen bezoekers van het appartement met code kunnen komen.

Appartementen verder vrij sober ingericht. Bij binnenkomst. Een 4 persoonstafel, met klein keukentje. Op de beganegrond tevens de badkamer, deze is sober maar functioneel.

Met een vrij stijle trap kom je op de slaapkamer uit. Sober ingericht, maar het volstaat. Ons bed was niet goed, na een belletje naar de receptie is dit opgelost. (Geheel nieuw bed gekregen!) dus goede service!

• 8Dennis10-06-2013

Prima appartement vlakbij het centrum

We hebben dit appartement gekozen in Leuven op basis van de prijs. Het was namelijk een goedkoop appartement met een gunstige ligging. Onze verwachtingen waren niet hoog, maar eigenlijk zijn deze overtroffen.

Het is een prima appartement. Alles was netjes en de bedden sliepen goed. Ook qua ruimte was het oke.

Het centrum is ongeveer 10 minuutjes lopen, wat voor ons een reden was om voor Condo Gardens te kiezen. Parkeren kan bij het complex voor 12 euro/nacht. Dit is een uitkomst, aangezien in Leuven zelf parkeren niet gemakkelijk is.

• 7M&B18-07-2012

Mooie prijs/kwalteit verhouding

Oude studentenkamers die zijn opgeknapt en ingericht voor een verblijf van een aantal dagen. Condo Gardens biedt net iets meer dan een gemiddeld hotel. Afstand tot het centrum is slechts 10 minuten lopen; parkeren bij het pand is prima geregeld. De ruimte bestaat uit een kleine woonkamer inclusief kitchenette. De badkamer is sober doch voldoende. Via de trap komt men op een bovenetage alwaar twee bedden, een bureau en een ruime kledingkast het appartement vervolmaken. Verwacht geen overdreven luxe, maar een uitstekende keuze voor een gemoedelijk verblijf.

• 6van der Nat01-03-2011

smoezelig en versleten

Condo Gardens Leuven is gelegen aan de rand van het prachtige Leuven, maar niet in de gezelligste buurt. De receptie is maar af en toe open en onze boeking via internet leverde problemen op. De kamer bevat het hoogstnodige en de matras op het bed was tot op de draad versleten, ik voelde de lattenbodem in m'n rug. De slaapvlonder is een krakkemikkig geheel en stel je van de keuken niet teveel voor. Maar och, het was niet zo heel duur.

• 9PEETERS15-03-2010

kort bij het centrum van de stad

wij hebben gelogeerd in een mooi "woonerf" met allemaal afzonderlijke huisjes, elk huisje heeft eigen badkamer en kitchenette. Veel ruimer dan een hotel en je kunt je eigen ding doen ZEKER EEN AANRADER

1 tip over Appartement Condo Gardens Leuven

• M&B, 18-07-2012

Bakker en supermarktje om de hoek!

0 vragen over Appartement Condo Gardens Leuven

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Aantal personen2 tot 4

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
    • Op het terreinTerras, Tuin