Géén boekingskosten

Hotel Boardhouse

BelgiëVlaams BrabantLeuven

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Boardhouse voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 9 reviews
+9/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 9 reviews

• Airconditioning

9 Reviews over Boardhouse

• 8Elle05-05-2014

Leuk hotelletje

Bij het binnenkomen hadden we eerst wat bedenkingen, klein halletje, een kleine bali met daarop een telefoon en een blad "neem op om een medewerker te bellen" ... minder professioneel! De kamer daarentegen was heel erg mooi en modern, zeer ruime badkamer met bad en douche (met regendouche), dik in orde! Onze kamer lag net naast/boven het restaurant en daar had je 's nachts wel wat last van het lawaai van klanten die uit het restaurant vertrokken. Ontbijt was lekker en voldoende, de bediening was heel vriendelijk!

• 9Jan Muskens13-10-2013

Leuke locatie.

Leuke ligging uitkijkend op groene omgeving. Mooie omgeving. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamer en leuke ontvangst. Zo nog niet vaak meegemaakt. Ook erg schoon.

• 8H.W. Bieringa05-06-2011

Mooie kamers

Onze kamer bevond zich in de dependance, 4 min. lopen v.h. hoofgebouw. Moderne inrichting, van deze tijd. Alles keurig. Bar aanw., geen koffie/thee mogelijkheid. Lift aanwezig. Parkeren bij hoofdgebouw gratis. Bij dependance op openb. parkeerplaats,kosten dagelijks van 9-19 uur. Ligt rustig, buiten centrum. Airco aanw. Normale prijs wat te hoog voor genre hotel. Beter een aanbieding afwachten.

• 8helen.biermans30-03-2011

Aanrader

Dit hotel geboekt voor een weekend weg. In eerste instantie waren we teleurgesteld dat we in het bijgebouw moesten verblijven maar toen we daar arriveerden waren we blij verrast. De kamers zijn heel recent en keurig netjes en modern ingericht met oog voor detail. De gratis fietsen zijn ontzettend handig om naar het centrum te gaan. Ontbijt is goed verzorgd. Omdat er op zondagochtend markt is bij het bijgebouw moet je wel opletten met je auto maar daar werd door het personeel wel op gewezen. Kortom: voor een leuke prijs een prima hotel.

• 10Pieter20-12-2010

Gaan er zeker terug!

Dit weekend gelogeerd in Boardhouse. Super mooie kamers, mooi ingericht, mooie badkamer, leuk terras, ... Gewoonweg AF! Enkel de hoofdkussens vond wij iets te hard gekozen om voor iedereen goed te zijn. Uiteraard is dit iets persoonlijk maar net daarom vonden wij dat het misschien beter is om een gemiddeld kussen te kiezen..

Het restaurant Boardroom dat bij het hotel hoort is echt wel culinair genieten. Het restaurant was helemaal volzet maar toch slaagde men er in om een SUPER service te draaien. Een aanrader!

• 8M.A. Knetsch21-09-2009

Aanrader!

Wij hebben gebruik gemaakt van de standaard kamer. Deze was al zeer luxe te noemen. Het ontbijt is zeer goed, ruim voldoende keuze en er is voldoende personeel aanwezig om je te helpen. De commentaren m.b.t. het ontbijt van vorige reviewers is ter harte genomen! Het is ook aan te raden om te gaan eten in de boardroom (wel reserveren). Eten is van een uitmuntende kwaliteit, de wijnen goed bij de gerechten gekozen (wijn arrangement). Enig minpunt was de gehorigheid van de kamer (1) waarin wij zaten, deze was pal naast het restaurant.

• 9Larsen09-08-2007

Ruime kamer,grote badkamer. uitstekende bedden, zeer goede inrichting!! Ontbijt viel daarentegen tegen, heel weinig keuze

• 9Larsen09-08-2007

Zeer mooie ruime kamer, goede inrichting, grote badkamer, rustgevend sfeertje. Ligt in een straat met een brasserie ernaast. Ontbijt daarentegen viel tegen, er was weinig keuze qua beleg (alleen 1 kaassoort en 1 hamsoort, dat was het). We hebben het verder erg naar onze zin gehad.

• 9Inge30-05-2007

Prachtig hotel met mooie ruime kamers. Eten perfect in orde, ook ontbijt was heel lekker. Leuven kan je met de wagen bereiken. Een echte aanrader!

• 922-11-2006

Modern hotel bij een goed restaurant. Wel buiten de ring van Leuven, maar goed te belopen( klein half uurtje). We kregen zelfs nieuwe fietsen aangeboden om te gebruiken, wat het bekijken van de omgeving Leuven zeer aangenaam maakte. Kamer zeer modern, luxe en schoon. Personeel zeer klantvriendelijk

Hotel Boardhouse info

• AirconditioningBeschikbaar