7,9

37 reviews over Hotel Binnenhof in het Nederlands

Leuk adresje voor citytrip

Vandeportaele-Vanhaelewyn
9-5-2018

Afgelopen weekend een leuk verblijf gehad, vriendelijk onthaal, nette kamer wel klein bed

Gereisd Met partner in mei 2018

Goed hotel op goede ligging

Wim
1-5-2016

Netjes hotel op 10 minuten lopen van het centrum. Ruime kamer met goede bedden. Schone, kleine badkamer met goede douche. Parkeergarage onder het hotel voor €15 per nacht. Samengevat, prima hotel op goeie locatie in een mooie stad.

Gereisd Met partner in april 2016

Vlak bij centrum

Peter
30-12-2015

Prettig gesitueerd nabij centrum met, gelukkig, een eigen parkeergarage voor € 15 per dag. Prima ontbijt, maar los aan de dure kant. Kamer goed maar zakelijk. Geen afzuiging (gevonden) in de nette badkamer.

Gereisd Met partner in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Net hotel, mooie ligging

Fam. Elijzen
21-7-2015

Wij werden vriendelijk ontvangen. Het hotel oogt netjes. De kamers zijn netjes ingericht, jammer dat de koelkast niet is gevuld en er geen koffie of thee apparaat aanwezig is. De parkeergarage heeft ruime vakken. De ligging is perfect. Het ontbijt is super verzorgt. De reseptie is 24uur aanwezig. De bar is niets, je zit aan de reseptie. De lift is erg klein en als je op de vijfde verdieping zit, kan je vier hoog met de lift, daarna moet je een kleine trap nemen! Wij hebben een fijn verblijf gehad en komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in juli 2015

een aanrader voor leuven bezoekers

jomagoha
21-5-2014

mei 2014 , 4 nachten verbleven. Hotel op goede ligging , zeer zeker gezien het zeer druk bezocht centrum. In het centrum zou ik geen hotel aanraden, daar er echt duizenden mensen op terrassen en bij restaurants buiten zitten. Dit is leuk , maar niet onder je hotelraam. En dit hotel is maar nog geen 10 minuten van het centrum. De kamers zijn ruim en schoon. De mensen van de receptie vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt ruim voldoende.

Gereisd Met partner in Fri May 16 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotel, niet goedkoop, goede locatie

Ronald
28-10-2012

Hotel net buiten het centrum, maar op loopafstand (500m) van het station, zodat een dagje Brussel per trein ook prima kon. De kamer zelf was ruim genoeg en netjes. De bedden sliepen goed. De badkamer was minder en haren in bad. Douchen in bad (wanneer beseffen hoteleigenaren eens dat een bad niet meer hoeft en een lekkere douche veel fijner is), met een te klein douchewandje. WC lekt en niet goed schoon en fris. Het ontbijt was prima verzorgd en steeds goed aangevuld. De receptie was vriendelijk. Prijs wel wat hoog voor wat je kreeg.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Oct 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend hotel, op loopafstand van centrum

dicrano
20-9-2012

Prettig hotel, met vriendelijke ontvangst, schone en behoorlijk ruime kamers en fijn bed. Ligging ook gunstig, tien minuutjes lopen van de Oude Markt, maar daardoor geen last van nachtleven in deze studentenstad. Ook vlakbij station en de bierbrouwer Stella Artois. Ontbijt uitgebreid, vers en smakelijk.

Gereisd Met vrienden in september 2012

Goed hotel en goede ligging

Rico
17-6-2012

Goed hotel en goede ligging, kwamen per trein en het was een klein stukje wandelen. Uitzicht op een gevangenis, snel in heh leuke gezellige centrum. Perfect ontbijt met champagne als je dat zou willen drinken. Wel een beetje warm in het gebouw, voor de rest niets op aan te merken.

Gereisd Met vrienden in april 2012

keurig hotel

wendyenhenri
14-5-2012

Leuk hotelletje in het centrum van Leuven.Schone kamer,goed bed,krachtige ,warme douche.Uitgebreid ontbijtbuffet.Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in mei 2012

Prima hotel voor stedentrip

muhlradt
5-5-2012

Mooi ruime kamer met zitje en prima badkamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet bij kamerprijs inbegrepen. 400 meter van station en parkeergarage en 10 minuten lopen naar de oude markt. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Binnenhof in Leuven, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Binnenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.