Géén boekingskosten

6.4VoldoendeScore uit 13 reviews

13 Reviews over AC Leuven

• 1Erho22-03-2010

Naargeestig, haveloos, morsig hotel

Wij hebben hier 2 nachten geboekt ivm bruiloft. Niet aan te raden, vervallen, morsig hotel, de spinrag zat van jaren tussen de verwarming, de badkamers was beschimmeld. En daarbij zijn de kamers op de begane grond erg onveilig. 's nachts is er gepoogd in te breken. Ik verzeker je dan slaap je niet prettig...!

• 10Elisabeth Kreys20-01-2010

Gunstig gelegen en aangenaam hotel

Het hotel is op slechts 20 minuten van Brussel, wat goed uitkwam. De kamers zijn heel proper, perfect onthaal door ervaren en vriendelijke receptioniste. Weinig last van verkeersgeluiden, ook al sliepen we aan de voorkant en niet aan de tuinzijde. Er is genoeg parkeerplaats. 's Avonds was het buffet restaurant gesloten, dus zijn we in het andere restaurant gaan eten, waar we ook een positieve ervaring hadden (wij hadden de steak met frites). 's morgens superontbijtbuffet waar we allebei van genoten hebben. Hotel is gezellig en deftig ingericht met familiale sfeer . aanrader voor iedereen die op doorreis is, leuven gemakkelijk bereikbaar via een hoofdweg.

• 9Elisabeth Kreys20-01-2010

Gunstig gelegen en aangenaam hotel

Bij de aankomst supervriendelijke ontvangst van receptioniste! Kamer was fris ingericht en lawaai viel goed mee (ook al zat ik niet aan de tuinkant) Je bent snel in brussel en Leuven is goed bereikbaar via een hoofdweg. omdat buffetrestaurant gesloten was, zijn we in het andere restaurant gaan eten. De steak van het huis was lekker. Mijn man had ook een heerlijk uitziend dessert. geen problemen in de kamer, rustig. 's morgens was er een fantastich ontbijtbuffet waar we allebei van hebben genoten. ook was er een winkeltje met wat leuke spulletjes. Gezellige, familiale sfeer en echt een aanrader voor je doorreis of kort verblijf.

• 9Sofie Leyers23-04-2009

Klantvriendelijk hotel

Perfect qua ligging, vlak bij E40 Brussel - Luik, maar toch rustig. Het hotel is echt goed voorzien van alles wat je nodig hebt voor een geslaagd verblijf. Vriendelijk personeel. Het Buffet restaurant is werkelijk uitstekend. Er is ook een zelfbediening en een bar. Prijsgunstig. Ik denk niet dat er in de omgeving van Leuven een betere overnachtingsplaats te vinden is die zoveel kan aanbieden aan zijn gasten.

• 9Gizelle en Rudolf04-03-2009

Gezellig en vriendelijk hotel

Het Hotel is erg goed gelegen, vlakbij zijn er verschillende wandelgelegenheden. Ook Leuven loont de moeite. De kamer waar we verbleven was erg proper, en voorzien van alle comfort. Het ontbijtbuffet was werkelijk uitmuntend! De eetzalen zijn huiselijk en ruim. Voor de kinderen waren er zelfs gameboys! Kortom, een echte aanrader voor iedereen die een prijsvriendelijk en kwalitatief verblijf wil boeken in Leuven.

• 1Klaus L10-09-2008

Alt, dreckig, mies

Die Zimmer sehen wie auf dem Photo gezeigt aus, scheinen jedoch um Jahre gealtert. Dreckstarrer Teppich und kaputte Sideboards, in einem Zimmer auch das gesprungene Waschbecken, dreckige Glühbirnen (verbrannter Flusenstaub), Schimmel in der Dusche und Urinstein in der Toilette runden das Bild ab. Positiv ist der lichtundurchlässige Vorhang, welcher den schutzigen Keimrasen in wohliger Finsternis verschwinden lässt. Ich spreche übrigens von den besseren Zimmern! Die Handtücher und das Bettlaken sind sauber und scheinen das einzige zu sein, dass in diesem Zimmer jemals gereinigt wurde.

• 1m sieperda10-07-2008

drama

wij zijn in juni naar dit hotel geweest bij aankomst kregen we de sleutel op de weg in de gang hing er al een viese lucht dat voorspelde al niet veel goeds we kwamen binnen in de kamer er zaten etensresten op de deur aan de binnenkant het bed was al beslapen geweest hed ligbad en de wc bril waren helemaal zwart van het vuil echt niet best het leek wel een afwerkplek voor vrouwen we hebben snel de sleutel weer ingelevert en naar holiday inn hotel gegaan dus mensen ga hier niet heen

• 8Loek en Ineke Baghuis Eindhoven30-05-2008

Prima Hotel,prijs/kwaliteit zeer zeker goed te noemen. Min puntje bij binnenkomst,wachtend op de sleutel van de kamer,moesten wij als Hotelgast betalen voor het toilet. Verder was onze algemene indruk positief.

• 8Carmen28-10-2007

Ik vond het een prima hotel. Het is niet luxe maar voor 35,- per nacht mag je ook niet meer verwachten. De kamers waren netjes, schoon. Het ontbijt was niet bijzonder maar oké. Ik vond vooral de service heel goed.

• 4holders12-10-2007

een muf hotel met idem uitstraling, erg gedateerd. durfde niet met blote voeten in de kamer te lopen aangezien de vloerbedekking er uitzag alsof die er al zeker 30jr inlag. eten was verder prima voor een simpel hotel. maar in het algemeen zeker geen aanrader!

Hotel AC Leuven info

Het complex