Géén boekingskosten

Best Western Axis

BelgiëVlaams BrabantKortenberg

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Best Western Axis voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 5 reviews
+44/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 5 reviews

5 Reviews over Best Western Axis

• 10Mick Steward02-11-2016

Perfect.

Perfect hotel for me. Clean and spacious rooms. Good working Wifi, nice and friendly staff. breakfast was very fresh and a lot of choice. Free parking was a plus !

• 9RuBo06-07-2015

Goed en betaalbaar hotel.

Receptie ontvangst als een familie hotel, toegang tot de kamers kan uitsluitend met de kamersleutel. Ruime en nette gangen. Kamers zijn ruim, een net bureau, minibar, koffie/thee faciliteiten en een goed bed met heel veel kussens. Badkamer ziet er piekobello uit. In het hotel hangen wel veel bordjes met teksten tot betrekking openingstijden bar, deur, restaurant en opruimen van je kamer!! Medewerkers waren allemaal vriendelijk. Ligt aan de doorgaande weg naar Leuven.

• 7Albert Scheper09-11-2009

Prima plek voor zakenreizigers

Je zit prima ten opzichte van Leuven en Brussel Het eten is prima en er heerst een prima sfeer. je kamer is ruim en netjes. Bij het inchecken krijg je meteen het gevoel dat je er al vaker bent geweest

• 1Roberto18-03-2009

NIET NAAR TOE GAAN!

Wij wilden voor onze vlucht naar Panama, ontspannen een nachtje doorbrengen... Toen we echter aankwamen bij dit hotel bleek: - Het resaurant was gesloten (geen eten 's-avonds) - De bar was gesloten (geen drankje aan het begin van de vakantie) - ontijt werd niet geserveerd (met een lege maag naar het vliegveld de volgende dag) - Het "luchthaven vervoer" zoals op de website van dit hotel staat, bleek te betsaan uit: wij bellen een taxi en u betaalt 35 euro!!

Toen wij daarop besloten dat we niet wilde blijven werd de man achter de receptie boos, onbeleefd en zelfs dreigend naar ons!

Vermijd dit hotel als u kunt!!

Roberto van Heijningen

• 9david04-09-2008

wat een vriendelijkheid

Wij hebben er 1 nacht geslapen voor onze vakantie en hebben er gedurende 2 weken onze wagen GRATIS mogen laten staan ! Wat een service ! Kamers zijn ECHT proper en personeel zeer vriendelijk. Vervoer naar luchthaven per taxi/shuttle verloopt perfect.

Hotel Best Western Axis info

Soort hotel