Reviews over Kortenberg

Goed en betaalbaar hotel.

RuBo,
    6-7-2015

Receptie ontvangst als een familie hotel, toegang tot de kamers kan uitsluitend met de kamersleutel. Ruime en nette gangen. Kamers zijn ruim, een net bureau, minibar, koffie/thee faciliteiten en een goed bed met heel veel kussens. Badkamer ziet er piekobello uit. In het hotel hangen wel veel bordjes met teksten tot betrekking openingstijden bar, deur, restaurant en opruimen van je kamer!! Medewerkers waren allemaal vriendelijk. Ligt aan de doorgaande weg naar Leuven.

Prima plek voor zakenreizigers

Albert Scheper,
    9-11-2009

Je zit prima ten opzichte van Leuven en Brussel

Het eten is prima en er heerst een prima sfeer.

je kamer is ruim en netjes.

Bij het inchecken krijg je meteen het gevoel dat je er al vaker bent geweest

wat een vriendelijkheid

david,
    4-9-2008

Wij hebben er 1 nacht geslapen voor onze vakantie en hebben er gedurende 2 weken onze wagen GRATIS mogen laten staan ! Wat een service !

Kamers zijn ECHT proper en personeel zeer vriendelijk.

Vervoer naar luchthaven per taxi/shuttle verloopt perfect.

Kortenberg scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews