Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Baron's House

BelgiëVlaams BrabantHuldenberg-Neerijse

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Baron's House voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 10 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.9GoedScore uit 10 reviews

Bed & Breakfast info

Meer bed & breakfast info

10 Reviews over Baron's House

• 9Suzan Engelen26-10-2019

Mooie B&B op een prachtige plek

Prima B&B op een prachtige plek! De kamers zijn goed: prima bed met mooi beddengoed, heerlijk fris ruikende handdoeken, voldoende stopcontacten, verwarming zelf te regelen en schoon. Uitgebreid en goed verzorgd ontbijt. Vanuit de B&B Leuven en Mechelen bezocht. Leuke steden om te bezoeken. Een avond heerlijk gegeten bij de Brasserie in de buurt. Ik vind deze B&B echt een aanrader!

• 6Ann Doom13-10-2018

Te duur

Mooie kamer, miste een douche, kamer ligt vlak aan keuken, ondanks dubbele deur zeer gehorig ! Keuken oogde slordig, ontbijt was goed maar niets speciaal, fruit was niet vers gesneden!er waren zelfs bruine plekken op, voor 130€ mag het toch wat meer zijn!.

• 3Katrien30-05-2017

Zeer ontgoocheld

We zijn vorig jaar bij Baron's House geweest, maar waren erg teleurgesteld door de kamer die we kregen. Volledig achterin, weg van alles en iedereen . Zicht op een donker verlaten pad, helemaal niet op de tuin. Kamer veel te klein. Er was op het moment dat wij er waren weinig volk, dus begrijpen echt niet hoe je dergelijke kamer kan geven voor de prijs die werd gevraagd.

Toen we toe kwamen was er zelfs niemand om ons te verwelkomen, wat je wel verwacht bij een B&B. We moesten zelf de sleutel nemen en onze kamer zoeken.

Kortom: Veel te duur

• 9Theo12-04-2017

Super, met een paar kanttekeningetjes

Op basis van de mooie foto's op internet en de ligging tussen Leuven en Brussel heb ik dit verblijf gekozen. Ontvangst door de nieuwe uitbaters Svenja en Olaf was bijzonder vriendelijk. En dat bleven ze ook gedurende ons 3 daags verblijf. Van hieruit uitstapjes gemaakt naar Leuven en Brussel (P&R is een aanrader!). In de Doode Beemde heerlijk gewandeld, hoewel erg drassig na een aantal dagen regen. Maar heeft ook wel wat. 's Avonds 2x heerlijk gegeten in de Brasserie. Redelijk aan de prijs, maar erg goed. Vriendelijkheid daar hangt af van degene die je helpt (zoals op veel plaatsen in de horeca). Svenja en Olaf stonden open voor onze tips (kledinghaken in kamer en badkamer, schappen in kast en nog wat kleinigheden). Heerlijk verblijf dus, vooral ook dankzij Svenja en Olaf die geweldig hun best doen. Het ontbijt: prima. Het enige dat ik daarbij miste was verse jus.

• 6H.marinussen22-06-2013

Fantastische omgeving, maar......................

Het hotel is gelegen in een prachtig natuurgebied en in de nabijheid van de stad Leuven, een zeer gezellige studentenstad. De medewerkers zijn allervriendelijkst. Wij hebben drie nachten in het hotel gelogeerd. Vanaf 6 uur s morgens tot in de avond vliegen er zo om de 3 minuten vliegtuigen laag over dit gebied, die vanaf Zavetem vertrekken. Hieraan waren we na drie dagen nog helemaal niet aan gewend! Het waren drie heel warme dagen; de kamer waarop we sliepen was een soort zolderkamer zonder airco. Zelf met het raam open was het te warm om goed te slapen. Wat echter het redelijk positieve verblijf achteraf overschaduwt is de financiele afwikkeling van een zeer klein bedrag. Hierin toonde Baron's House niet de klasse die je van een hotel van €125 per nacht mag verwachten. Jammer!!

• 8Greetje24-09-2012

Scheve prijs-kwaliteit verhouding

We werden zeer vriendelijk ontvangen. We logeerden in de superior tweepersoonskamer en dat was op het eerste oog een prachtige accommodatie. Bij nader inzien bleek het rolgordijn in de slaapkamer niet te bedienen, was de jus d'orange in de minibar ruim over de houdbaarheidsdatum en werkten niet alle lampen. Details misschien maar voor bijna € 200,- per nacht zou dit in orde moeten zijn. Verder is de slaapkamer beneden een beetje muf en stond er een luchtverfrisser om dit te verbloemen. In de badkamer standaard zeepje en alles-in-één shampoo/doucheschuim. Prima, hoewel we eerder in simpeler B&B zijn verwend met kleine flesjes rituals. Dat maakt het nét wat luxer. Wel werden na één dag al de handdoeken verschoond en konden we gebruik maken van badjassen. Het ontbijt was werkelijk heerlijk; warme croisssantjes, broodjes, ruime keuze beleg, vers gesneden fruit en ter plekke gemaakt roereitje. Zeer vriendelijke mensen. Maar dat is bijna vanzelfsprekend in België!

• 8Bakels-Verbakel30-10-2011

Een van de betere bed and breakfast's in Belgie

Wij hebben er het laatste weekend van oktober doorgebracht. De kamers zijn netjes en luxe. Wel een klein minpunt in de schoonmaak van de kamers. Op enkele plekker onder het bed, tussen de minibar en de wand en tussen de gordijnen en de ramen zaten spinnenwebben en stof. Verder zijn de kamers mooi, modern ingericht en voorzien van sateliet tv en internet. Verder is het personeel zeer vriendelijk en service gericht. In de directe omgeving in het dorp en de omliggende dorpen is helemaal niks te doen, daarintegen is de stad Leuven en Brussel op 10 en 25 km afstand. De nieuwe baron brasserie is een nieuwe toevoeging aan de barons bed and breakfast. Een zeer mooi en goed restaurant. Zowel de bed and breakfast als de brasserie liggen in de iets hogere prijsklasse. De accomodatie is niet echt geschikt voor kinderen.

Wij zouden de barons bed and breakfast aan iedereen kunnen aanraden

• 10JG06-03-2011

Verborgen diamant!

Voor iedereen die in de buurt van Leven of Brussel een hotel zoekt en niet per se in de stad wil zitten is dit een geweldige aanrader. Het hotel is in een verbouwd koetshuis tegenover een landhuis net buiten Leuven. In het landelijk gebied is het prachtig wandelen. De kamers zijn prachtig high end ingericht. De eigenaar en beheerder verwelkomen je bij binnenkomst en staan je met alles bij. Wij kregen een mooie wandeling uitgelegd en een tip voor een fantastisch restaurant (spaans dak) in de buurt. Al met al was ons verblijf een groot succes. Ook een aanrader voor zakenreizigers naar Leuven, die business hotels meer dan zat zijn.

• 10David23-09-2010

Wat een ontdekking!!!!!!!!

dit is de zaligste en meest stijlvolle B&B die we ooit bezocht hebben. Wij komen zeker terug, maar dan met onze vrienden :)

• 10Jansma24-02-2010

Zalige rustgevende omgeving

Wij hebben geboekt via de site van de eigenaars van het Baron's House en kregen als verwelkoming een lekker drankje van de charmante bewoner van dit prachtige pand. Kamers zijn heel rustig, modern en ruim. Ontbijt & sfeer eveneens perfect! Op vijf minuutjes stonden we met onze auto in Leuven - zeker voor herhaling vatbaar!

Bed & Breakfast Baron's House info

• AirconditioningNiet beschikbaar