Reviews over Huldenberg-Neerijse

Super, met een paar kanttekeningetjes

Theo,
    12-4-2017

Op basis van de mooie foto's op internet en de ligging tussen Leuven en Brussel heb ik dit verblijf gekozen. Ontvangst door de nieuwe uitbaters Svenja en Olaf was bijzonder vriendelijk. En dat bleven ze ook gedurende ons 3 daags verblijf. Van hieruit uitstapjes gemaakt naar Leuven en Brussel (P&R is een aanrader!). In de Doode Beemde heerlijk gewandeld, hoewel erg drassig na een aantal dagen regen. Maar heeft ook wel wat. 's Avonds 2x heerlijk gegeten in de Brasserie. Redelijk aan de prijs, maar erg goed. Vriendelijkheid daar hangt af van degene die je helpt (zoals op veel plaatsen in de horeca).

Svenja en Olaf stonden open voor onze tips (kledinghaken in kamer en badkamer, schappen in kast en nog wat kleinigheden).

Heerlijk verblijf dus, vooral ook dankzij Svenja en Olaf die geweldig hun best doen.

Het ontbijt: prima. Het enige dat ik daarbij miste was verse jus.

Rustige camping

Annick,
    5-7-2015

Mooie camping. Ruime verzorgde plaatsen. Zowel zon als schaduw. Sanitair is gedateerd maar wel proper. Warme douches en vaat 50 cent/beurt. Goed bekijken waar je best rijdt, gps stuurde ons langs zandweggetje.

Het containerparkje lag er nogal slordig bij.

We hebben genoten van ons verblijf en keren er graag nog eens terug

Trekkerscamping

Eric - Lars,
    18-1-2013

Eigenaar spreek vloeiend Frans en Nederland en is zeer gastvrij (inschrijving met gezellige informatie duurde in zijn woning een uur en hij nam alle tijd) Ruim trekkersveld

Scheve prijs-kwaliteit verhouding

Greetje,
    24-9-2012

We werden zeer vriendelijk ontvangen. We logeerden in de superior tweepersoonskamer en dat was op het eerste oog een prachtige accommodatie. Bij nader inzien bleek het rolgordijn in de slaapkamer niet te bedienen, was de jus d'orange in de minibar ruim over de houdbaarheidsdatum en werkten niet alle lampen. Details misschien maar voor bijna € 200,- per nacht zou dit in orde moeten zijn. Verder is de slaapkamer beneden een beetje muf en stond er een luchtverfrisser om dit te verbloemen. In de badkamer standaard zeepje en alles-in-één shampoo/doucheschuim. Prima, hoewel we eerder in simpeler B&B zijn verwend met kleine flesjes rituals. Dat maakt het nét wat luxer. Wel werden na één dag al de handdoeken verschoond en konden we gebruik maken van badjassen.

Het ontbijt was werkelijk heerlijk; warme croisssantjes, broodjes, ruime keuze beleg, vers gesneden fruit en ter plekke gemaakt roereitje. Zeer vriendelijke mensen. Maar dat is bijna vanzelfsprekend in België!

Heerlijk verblijf in de groene gordel!

margaux courant,
    16-8-2012

Alleen maar superlatieven voor deze b&b: mooi ingerichte en propere kamers, goede service door de gastvrouw, super lekker ontbijt en vooral heel rustig gelegen. Ons verblijf was alles wat we verwachten van onze driedaagse zonder kinderen!

Huldenberg-Neerijse scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews