Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

3 Reviews over Hageland

• 10fam jacobs- de gruyter27-08-2016

TOP!!!!

wij komen hier nu al voor de 5e keer, dat op zich zegt al genoeg. An ontvangt je met een hartelijkheid die geen grenzen kent! Het verblijf zelf is completer dan compleet. Iets vergeten? An zorgt er voor!! Super verblijf voor kinderen, onze zonen zijn voorzitter van de Hageland-An fanclub! Niks is te veel voor de kinderen. Je komt hier thuis in zalig Hageland! Een aanrader!!!! Jammer dat we geen 11/10 kunnen geven ;-)

• 10R.Haze24-06-2014

Zeer goed alternatief voor een hotel in Brussel

Gastvrije ontvangst door eigenaresse, naast huis ook rondleiding in grote tuin. Accommodatie met veel leefruimte en gebruikmaking van de tuin. De woning bestaat uit een kleine beneden- en grote bovenverdieping met o.a. een compleet ingerichte keuken, grote tafel, zithoek, slaapkamer met 2 enkele bedden, slaapbank, slaapzolder, sanitair deel met douche, toilet, 2 wasbakken en wasmachine. Ook TV, infraroodsauna en bureau met router. Pluspunt vonden wij de gezellige tuin. Achterin bevindt zich een afgeschermd zitdeel waar je uitkijkt over de velden. Leuk voor kids is het hangbuikvarken dat mocht worden gevoerd. Wij zijn zeer positief over deze accommodatie welke vlakbij Leuven en Brussel ligt en door de centrale ligging ook prima is voor andere uitstapjes zoals Namen. De ligging, betaalbaarheid, compleetheid, aardige gastvouw en tuin maken dat we met plezier terugdenken aan ons verblijf!

• 9Monfort08-02-2005

Zeer persoonlijk onthaal. Charmant en kleinschalig. Zeer net en verzorgd. Een echte aanrader.

Vakantiehuis Hageland info

• InternetBeschikbaar