Bed and Breakfast Huize Dumberg

Bed and Breakfast Huize Dumberg

9.4Fenomenaal

België, Vlaams Brabant, Hoeilaart

Op vakantie geweest naar Huize Dumberg?

9.4Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

5 reviews over Bed and Breakfast Huize Dumberg

• 2017
      9Ruud kempener23-03-2017

Niks is beter

Ik heb hier een maand gelogeerd toen ik begon met mijn nieuwe werk in Brussel en ik op zoek was naar een huis voor mijn familie. Het verblijf was ideaal. Gemakkelijk om in Brussel te geraken, vlak bij het centrum van Hoeilaart en gelegen aan het Zoniënwoud. Kristen en Pierre zijn het perfecte gaststel. Ze kennen Hoeilaart en de serristenhuizen van binnen en buiten, maar hebben tegelijkertijd de wereld rondgereisd. En uiteraard het ontbijt: beter dan ik ooit gehad heb en ooit zal krijgen. Aan al mijn wensen werd voldaan! Kortom, mijn verblijf hier was een van de veste beslissingen die ik gemaakt heb.

Alleen gereisd in juni 2016

• Oude reviews

10Joni Rogge28-04-2011

Zalig!

Prachtig huis en omgeving, warme verwelkoming en zorgzame, vriendelijke gastheren, flexibel ook om aan al je noden en wensen tegemoet te komen. Heerlijk ontbijt!

Gereisd met partner in november 2010

• 9vanbiervliet greet28-04-2011

een aanrader

vriendelijk onthaal, mooie kamer, dicht bij het zoniënwoud en Brussel, aangenaam karaktervol huis

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Kristien Henckaerts28-04-2011

Aanrader!

Bosrijke rustige omgeving, hartelijke ontvangst, gezellige ruime kamer, lekker uitgebreid ontbijt; een ideale uitvalsbasis voor ons bezoekje aan Brussel op zondag!

Gereisd met partner in juli 2010

• 10bram27-03-2011

Fantastisch ontvangst !

Mooie omgeving, uniek serristenhuis, vers gebakken brood , ....

Gereisd met partner in februari 2011

0 tips over Bed and Breakfast Huize Dumberg