Hotel The Lodge Heverlee

Hotel The Lodge Heverleestersterster

7.4Goed

België, Vlaams Brabant, Heverlee

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar The Lodge Heverlee?

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor The Lodge Heverlee voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

7 reviews over Hotel The Lodge Heverlee

• 4Annemarie24-09-2014

Tegenvaller

Op basis van de omschrijving en foto's had ik er veel van verwacht. Het gebouw ziet er mooi uit en ligt prachtig, maar daar houdt het ook op. Ik verbleef hier zakelijk. Er waren veel gebreken en tegenvallers, geen parkeerplaats bij het hotel en geen aanwijzing waar te parkeren??, erg gehorige kamers (snurkende buurman), niet kunnen douchen omdat er geen warm water was, donkere kleine douche in het bad, geen fatsoenlijk licht bij de spiegel in de badkamer, netwerk kabel kapot, het ontbijt viel tegen, onvriendelijk personeel.

Zakelijk gereisd in september 2014

• 10Vero23-12-2013

aangenaam hotel en super service

We hebben een weekendje Leuven doorgebracht in dit kleinschalige hotel.Onthaal bij aankomst was zeer goed.Vriendelijke dame die veel uitleg gaf over Leuven.Mooie kamers en restaurant was zeer lekker.Zijn zeer goed bediend!Vriendelijk personeel! Komen zeker nog eens terug.Met de bus voor het hotel op 15 minuutjes in Leuven.

Gereisd met vrienden in december 2013

• 9dderks14-07-2013

Blij verrast

Een prachtig onderkomen, hartelijk personeel. Een UITSTEKEND restaurant! Ik heb slechtere viersterrenhotels meegemaakt. Een riante mooie kamer en badkamer en van alle gemakken voorzien. Het is van boven naar beneden wel gehorig. Volgens mij komt dit omdat de vloeren van hout zijn gemaakt. Het is uiteindelijk een oud pand. Dit stoorde mij niet. Ligging: drukker dan in een dorp maar rustiger dan in een gemiddelde woonplaats. Prachtige oude bomen en een kasteel met park aan de overkant. Leuven is echt om de hoek. Er rijdt een trein vlak achter/naast het pand. Ja, die hoor je maar in de kamer met gesloten ramen heb ik hier niets van vernomen. Er is zelfs een speeltuintje aanwezig. Misschien is dit wel het allerbelangrijkste: ik heb heerlijk geslapen: de bedden zijn fantastisch! Ook de kleinschaligheid spreekt me aan. Ik kom zeker terug maar dan wat langer en samen met mijn partner.

Alleen gereisd in januari 2013

• 8Reiziger201003-04-2013

Authentiek en comfortabel! mooie ligging

Het Hotel is zeer comfortabel, en een heeft een goede ligging. Vanaf het hotel is het een mooie wandeling langs het Kasteel door de tuinen zo naar het oude centrum waar je gelijk Het groot begijnhof in loopt. Het hotel heeft een goed restaurant en serveert een uitgebreid ontbijt. De kamers zijn sfeervol ingericht zonder afbreuk te doen aan het historische gebouw. Al met al een aanrader het is kleinschalig en uiterst comfortabel.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9bdm2012-07-2011

Goed hotel met leuk restaurant

Zijn hier vorig jaar 2 maal geweest op gastronomisch arrangement. Hadden 2 maal een mooie kamer (eenmaal in een omgebouwde schuur waar de oude voederbak was geintegreerd in de kamer). Vrienden van ons hadden wel een kleine kamer onder het schuine dak. Ontvangst is heel vriendelijk en ook de gastronomische maaltijd en ontbijt waren heerlijk (hebben nog een extra portie chocolade mousse gratis gekregen). Fietsen kunnen op het binnenplein geplaatst worden. Leuven ligt ongeveer op een 30-tal minuten stappen.

Gereisd met vrienden in september 2010

• 6Edith05-06-2011

Tweede keuze

De hoeve op zich is mooi. Hoewel het hotel op diverse websites wordt aanbevolen als rustig gelegen, ligt het daadwerkelijk op een splisting van doorgaande wegen en direct naast het spoor. Je verblijft hier niet voor je rust. De kamer waarin we logeerden was ruim maar gehorig. De presentatie van het hotel op diverse websites roept een gevoel van comfort op; deze blijkt in werkelijkheid minder aanwezig. Airconditioning op de kamer is heerlijk; een douche zou echt een uitkomst zijn i.p.v. een klein hoekbad onder een schuin dak.

Gereisd met partner in juni 2011

• 6Edith05-06-2011

Tweede keuze

De hoeve op zich is mooi. Hoewel het hotel op diverse websites wordt gepresenteerd als rustig gelegen, ligt het daadwerkelijk op een splitsing van doorgaande wegen en direct naast het spoor. Je zit hier niet voor je rust. De kamer waarin we logeerden was groot, maar gehorig. De presentatie van het hotel op diverse websites roept een gevoel van comfort op; deze blijkt in werkelijkheid minder aanwezig. Airconditioning op de kamer is heerlijk; een douche zou echt een uitkomst zijn i.p.v. baden in een klein hoekbad onder een schuin dak.

Gereisd met partner in juni 2011

1 tip over Hotel The Lodge Heverlee

• Reiziger2010, 03-04-2013

Als je van wandelen houdt is dit een top locatie! loop eens via het kasteel de tuinen en de sportvelden je loopt zo het Groot Begijnhof in!

0 vragen over Hotel The Lodge Heverlee

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer