Géén boekingskosten

Hotel Bremberg

BelgiëVlaams BrabantHaasrode

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Bremberg voor je op een rij gezet:

7.5GoedScore uit 4 reviews

7.5GoedScore uit 4 reviews

4 Reviews over Bremberg

• 8Jos Cenens05-06-2019

Zeker iets om terug te komen.

Rustige omgeving in de natuur. Diner basic, net als het ontbijt. Goed bedden, en kamer is ok.

• 8Wouter31-05-2016

Prima , rustig , mooi uitzicht

Ik was heel tevreden over het hotel , vriendelijk personeel , ruime kamer met alles wat je verwacht/hoopt , schoon , goed ontbijt en ligging is heel mooi , mijn collega en ik waren de enige gasten die dag , dus ook heel rustig , als ik nog een keer naar Haasrode moet boek ik dit zonder verder te kijken

• 7Rik Durnez31-08-2009

Deze mooie streek verdient beter!

Met 35 enthousiastelingen uit Roeselare drie dagen in de streek rond Leuven komen fietsen. Regio redelijk heuvelachtig, veel (enorm slechte) kasseien, veel groen ... rustige verblijfplaats in/op De Bremberg. Modern ingericht hotel, proper, maar alles echt sober ... tot zelfs het eten toe. Voor wielertoeristen niet meteen de geschikte zaak om 's avonds de calorieëen voldoende aan te vullen. Vriendelijk personeel, soms wat onderbemand. Een aanrader voor mensen die van enkele dagen sobere rust willen genieten.

• 7peter teunissen23-06-2009

Weekend hotel om Leuven te bezoeken

Haasrode ligt ten zuiden van Leuven, het is wat zoeken om het hotel weer zuidoosten van Haasrode te vinden (tomtom dus) dan zig zag via keiweggetjes omhoog naar strak klein zaken hotel en dito strakke hotelkamers, fraai gelegen op de heuveltop met echter niets in de omgeving te doen dan joggen, en in het weekend zijn er dus alleen tourists, auto onontbeerlijk om naar het centrum van Leuven te rijden (10 km); daar moet je betalen (probeer het iets buiten het cenrum) maar dan op loopafstand ook heerlijke restaurantjes, sfeer en bier.

Hotel Bremberg info

• Adresgegevens