Géén boekingskosten

Hotel Thermae Grimbergen

BelgiëVlaams BrabantGrimbergen

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Thermae Grimbergen voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 31 reviews

• Sportfaciliteiten

31 Reviews over Thermae Grimbergen

• 7Ronald19-03-2017

Hotel nabij een saunacomplex

Hotel bestaande uit drie villa s langs de hoofdweg in Grimbergen. Wij zaten op nr 82. Aan de tuinzijde. Wel even trappen lopen,maar de kamer was super. Ruim bed 180 bij 200. Mooie houten vloer. Badkamer ook schoon en ruim. Mooi bad op pootjes. Het ontbijt was prima. Veel vers fruit , vleeswaren en kaasplateau en zoete broodjes. Hotelgasten kunnen voor halfgeleider naar het Thermeacomplex 75 meter verderop. Het dorp Grimbergen is sfeervol. Wel steeds meer Franstalige bewoners.

• 1Tigris01-08-2016

Onvriendelijk personeel in thermen complex

Onvriendelijk personeel! Handtastelijke gasten in thermen! Voelde mij veel bekeken, nog nooit meegemaakt! (Al veel sauna's bezocht!) Op kamer enorm warm, chocolade gesmolten. Foute afrekening.

• 8florent15-03-2014

Goed etappehotel

hotel heeft zijn kamers in enkele verschillende huizen, kort langs elkaar. Kamers voldoen voor etappeovernachting of korte citytrip. Ontbijt zeer goed en uitgebreid en goed bijgevuld. Niets op aan te merken.

Ellen Marketing manager Thermae.com, Marketing Manager, 07-07-2015

Beste Florent,

heel erg bedankt voor je review. We bedanken je oprecht voor je positieve feedback. Hopelijk tot binnenkort.

Vriendelijke groeten,

• 6Vera d'Hooghe14-10-2013

Dure kamer voor deze kwaliteit.

Kamer aan de achterkant wel rustig gelegen. Voorkant erg drukke weg. Erg gehorig. Onduidelijk aangegeven waar je moet zijn. Het zijn in feite drie gebouwen. De douche is wat krapjes en wat gedateerd. Bedden prima. Vloer echt steenkoud door die tegels.... Het ontbijt was prima, erg uitgebreid. De gebakken eieren kleurden een beetje onsmakelijk groen.

• 8Magali Verbauwhede21-07-2013

Het was goed!

In ons verblijf was de toegang tot de thermae zelf inbegrepen en dit was heel relaxerend en aangenaam. Heel mooi welnesscomplex!!!! We hebben ervan genoten. Rug-, schouder- en nekmassage was puur verwennerij!!!! Aan te raden!!!! We werden vriendelijk onthaald en kregen een antwoord op al onze vragen. De communicatie om de kamer te boeken verliep vlot via mail. Er was geen lift voorzien en we moesten de koffers zelf naar boven dragen. In de gang van onze kamer was er heel weinig licht, wat het niet zo evident maakte om de kamer te openen. De standaardkamer was heel klein maar wel netjes en alles wat voor handen moest zijn, was er wel. De bedden waren niet zo comfortabel. Er lagen snoepjes klaar op de kamer en we konden gratis koffie of thee drinken. Het ontbijtbuffet was heel lekker en verzorgd. Wat op was, werd meteen terug aangevuld. Er was een hele grote keuze uit verschillende soorten brood en ontbijtkoeken, yoghurt, beleg, ... Heel veel verschillende soorten vers fruit!!!

Ellen, Marketing Manager, 07-07-2015

Beste Magali,

hartelijk dank voor je review. Het is leuk te horen dat je genoten hebt van je overnachting in ons hotel en je bezoek aan onze thermen. We hebben ondertussen uitbreidingen gedaan in onze thermen. Onze tuin is nu nog groter, met een grote zwemvijver en sauna in ons naaktgedeelte en een extra sauna in ons badpakgedeelte. Ik denk dat dit je zeker zal bevallen. Hopelijk tot binnenkort.

Vriendelijke groeten,

Ellen Marketing Manager Thermae.com

Read more at http://www.zoover.be/belgie/vlaams-brabant/grimbergen/thermae-grimbergen/hotel#rJgtj2ugeaeylhoG.99

• 8Ria De Coster30-05-2013

Aangenaam verrast

Toen ik de recensies las, had ik al schrik. Maar we waagden toch onze kans aangezien we vrienden hebben die al jaren hier naartoe gaan en het ons hebben aangeraden. We hadden een mooie, moderne kamer, we voelden ons meteen helemaal thuis. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker, de ontbijtdames zeer vriendelijk, toen we hen vroegen naar wat info ivm wandel- of fietstochten werden we meteen uitgebreid geïnformeerd! We zijn enkele uren in de thermen gaan relaxen, wij zijn helemaal te vinden voor die Oosterse sfeer die er hangt, lekker cosy. Ook het personeel aan het onthaal en in de bar was supervriendelijk en bovendien hebben we ook nog eens kunnen genieten van een zalige massage door twee vriendelijke schoonheidsspecialistes. Voor ons was alles dus dik in orde en ook wij gaan het aanraden aan onze vrienden!

• 7filip_roel2617-02-2013

2 nachten verblijf

Het onthaal was vriendelijk. Spijtig genoeg geen lift aanwezig waardoor we met onze koffers naar het bovenste verdiep moesten via de trap. Standaard kamer was zeer proper en verzorgd. Goede bedden. Enigste minpunt aan de kamer die vooraan lag, het lawaai van het verkeer. 1ste nacht niet zo goed geslapen door het lawaai. 2de nacht maar met oorstopjes geslapen. Ontbijt was zeer goed en allles was voorhanden.

• 4pierre_hanne20-01-2013

Ontgoocheld. We komen niet meer terug.

Verouderd hotel! Geen lift aanwezig, dus zelf alles 3 trappen op dragen! Veel lawaai en gevaarlijke trappen.

Thermen niet echt proper en teveel zoenende swingers en escort girls. Er lagen "durex" naast de baden!! Sommigen paren hebben daar seks!!

De saunas zijn mooi maar het water van de jaccuzzi is te warm zoveel buiten als binnen.

Het zwembad is piepklein.

Er zijn ook te veel klanten (mannen) die kontakt willen en massage willen geven

De serveur mag een beetje vriendelijk zijn en de keuken is niet zo lekker.

De massage was goed maar kort!

• 6Wil Mollenbrok22-11-2012

Het is een jungle

Personeel achter de balie geeft geen informatie over de locatie Het is dus echt een jungle en later heb ik op het internet plaatsen gezien die ik zo niet heb ontdekt Wel is het restaurant personeel en masseurs heel goed en vriendelijk

• 3Katrien02-10-2011

Heel hard tegengevallen !

Het verschil tussen de foto's op de site en onze kamer is immens ! Wij werden in een zogezegde luxekamer gestopt omdat er geen standaardkamers meer beschikbaar waren. Dit was een kamer met chinese uitvoering met maar 2 spots in de kamer, een gordijn dat niet open kon (= heel donker), met een raam dat je niet kon openzetten (visvijver en aangezien wij op het gelijkvloers zaten kon iedereen dan gewoon binnenstappen), net naast de ontbijtzaal (plezier gegarandeerd als ze om 6u heel het ontbijt klaarzetten!), een bed met een matras waar we beiden met rugpijn uitkwamen en tenslotte een tv vol porno. Als je dan nog erbij neemt dat ze tijdens het ontbijt de hele tijd rondlopen om te zien wat er op je bord ligt en hoeveel je neemt,....Als dit het luxueze moet zijn, dan bedank ik daar vriendelijk voor !

Ward, Marketing Manager, 28-12-2011

Beste Katrien, Wat jammer dat uw verblijf is tegen gevallen. Het lijkt me echter dat veel van uw klachten zo hadden kunnen opgelost worden met een simpele melding. Het raam en het gordijn van de japanse kamer kunnen immers wel open, waardoor u een voor grimbergen uitzonderlijk zicht krijgt. Deze Japanse kamer is door een japanner ingericht en heeft een authentieke futon als bed, wat inderdaad wat harder is als een gewone matras. Dit is persoonsgebonden, bij melding hadden we u makkelijk van kamer kunnen verhuizen. Op onze televisies verder voorzien wij films voor AL onze gasten, zowel actie, romantiek, komedia als "adult" films, deze worden in nagenoeg elk hotel aangeboden. Jammer dat u last had van het ontbijt, we hebben hiervoor speciaal een dubbele deur geplaatst, om geluidshinder te voorkomen. Helaas is dit voor u niet voldoende gebleken. Voor een kamer van 129 EUR INCL ontbijt voor 2 personen lijkt me alles zeer correct. Wenst u meer licht hebben we ook luxekamers op nr. 80. Mvg.

Hotel Thermae Grimbergen info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• Adresgegevens