Camping Grimbergen

40 reviews over Camping Grimbergen in het Nederlands

Nice place!!

Sophie
4-8-2018

Really nice place to explore Brussels and the surroundings. The village itself is very cute and has everything you need. We went to Brussels by bike and the ride took us about 40 minutes. The staff was multilingual and also very friendly. The sanitation was extremly clean and tidy. We really had a nice stay there and would recommend it to everyone :)

Nette, rustige camping

Verhoeven
13-8-2017

Kleine camping is ideaal als uitvalsbasis om Brussel te verkennen. Veel verschillende nationaliteiten en de meeste mensen blijven maar een aantal dagen. Het sanitair wordt supernetjes bij gehouden, een echte plus. Plekken zijn ruim genoeg met en zonder schaduw.

Prima plek

Tirtsa
2-8-2017

Nette caming. Mooi nieuw sanitair. Rustig en goed onderhouden

Tiptop! Eine Empfehlung wert

Mathias
4-9-2016

Sauberer und gepflegter Platz, freundlicher und hilfsbereiter Empfang, sehr unkompliziert, ruhiger Platz - nur ab und zu ein paar Flugzeuge. Für einen Städtetrip sehr empfehlenswert. Sehr gute sanitäre Anlagen und Nahverkehr nach Brüssel.

Heerlijke plek

Ben
17-8-2016

Camping met 50 ruime plaatsen. Zeer rustig met 16 doches en toiletten.(uitmuntend) Rustige eigenaar. Dringt zich niet op en is bereid je vragen te beantwoorden. WIFI werkt perfect rond de receptie. Er is een apart terras gemaakt voor de wifi gebruikers. Je kunt er zelfs een Grimbergen drinken. Met de bus lijn 232 ben je met 50 minuten in Brussel. Vanaf de caming links af naar de bushalte. Vertek om 8:30, 9:30 10:00 en vervolgens elk heel uur. Met de fiets ben je met 15 minuten bij de Deka markt. Wandel je graag, ga dan linksaf, 1sre weg rechts het bos in. Je komt bij een soort museum. Naast de camping ligt het plaatselijke zwembad. Op de caming veel buitenlandse gasten.

Rustige en nette camping omgeving Brussel

van Vliet
15-8-2016

Uiterst vriendelijk ontvangst, en erg prettig in juli en augustus kun je nog tot 22h00 aankomen.

We hadden maar een klein tentje dus stonden op het tentenveldje. De kampeerplekken waren ook mooi met voldoende schaduw. Camping is niet heel groot. Leuke mix van allerlei nationaliteiten. Gratis wifi bij receptie. Toiletgebouw is helemaal super. Zelden zo’n schoon en net sanitair gezien. Toiletpapier, zeep en zelfs papieren handdoekjes. Prijs ook goed voor een camping zo dichtbij Brussel, we betaalden in augustus EUR 20 met 2 personen. Tussen 11h30-14h00 en na 22h00 kun je inderdaad de camping niet op of af met de auto maar direct naast de camping zijn parkeerplaatsen en je loopt dan zo de camping op, niet een onoverkomelijk probleem leek ons. Naast de camping gemeentelijk zwembad en twee restaurants en op 200 meter een bushalte, elk uur een bus naar Brussel Noord, behalve op zondag. In 10 minuten loop je naar het oude centrum met de abdijkerk en paar restaurantjes We hadden geluk dat er op vrijdagavond een beiaard concert werd gegeven. Stoeltjes voor de kerk en beeldscherm waarop je de beiaardier zag spelen. Erg leuk om keer gezien te hebben.

Je hoort wel wat vliegtuigen overkomen maar wij vonden dit niet storend. Op 5 autominuten bakker, slager, supermarkt e.d.

We hebben hier maar 1 nachtje gestaan op doorreis naar Frankrijk maar gaan hier zeker nog een keer terug komen voor een weekendje Brussel. Top camping adresje om te onthouden.

Prima tijdelijke camping

Alice
1-8-2016

Camping Grimbergen een een kleine, simpele camping in de buurt van Brussel. Mijn vriend (20) en ik (18) verbleven hier voor twee nachten om Brussel te bezoeken. De staanplaats was ruim en goed verzorgd, tevens was de staanplaats helemaal vlak. Het sanitair was goed verzorgd, er was zelfs handzeep aanwezig bij de toiletten. Wel weer jammer dat er geen toiletpapier aanwezig was. De wascabine's waren ook prima, helaas was de verlichting wel matig.

Camping Grimbergen is dus een prima camping voor als je een dagje naar Brussel wilt gaan, maar zeker niet als je er langer wilt verblijven. Zeker voor kleine kinderen is er niets te beleven, maar daardoor is het wel lekker rustig op de camping.

Für Brüssel-Reisende sehr zu empfehlen

Elisabeth Gropp
2-9-2015

Die Parzellen haben eine gute Größe und sind durch Hecken voneinander getrennt. Alle Wege sind asphaltiert.

Besitzer war freundlich und hilfsbereit, wir haben sofort Pläne von der Umgebung bekommen, z.B. Radweg nach Brüssel.

Ein großes Plus an den Sanitäranlagen ist, dass Toilettenpapier, Seife und Tücher an den Waschbecken vorhanden sind.

Einziges Manko ist, dass relativ viele Flugzeuge aus Brüssel über Grimbergen fliegen. Stört aber weniger als gedacht.

Prima camping voor bezoek Brussel

Sandra en Jos
26-7-2015

We kwamen met camperbus. Vriendelijk geholpen door beheerder. Goed en net sanitair op camping. Leuke camping, niet te groot. Wifi bij receptie. Stonden we vlakbij. 1 nacht geweest i.v.m. bezoek aan Brussel. Bus stopt vlakbij camping. Voor 3 euro naar Brussel en voor 3 euro terug. Prima vermaakt op deze camping. Voor kort verblijf helemaal goed!

nette basic camping

erik
4-8-2014

Door auto pech hier beland,erg behulpzame eigenaar,komt een beetje nors over maar is vriendlijk.

Schoon en net sanitair camping is goed verzorgt maar heeft geen activiteiten of restaurantje. Helaas ook geen speeltuintje,verder perfect.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Grimbergen in Grimbergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Grimbergen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Grimbergen scoort een 8.29 uit 10 op basis van 40 reviews.