Camping Grimbergen

42 reviews over Camping Grimbergen

• 2019
    8Erwin v Heeswijk08-07-2019

Prettige camping

Eenvoudige camping. Goed onderhouden, schoon sanitair en vriendelijke eigenaar.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9George25-06-2019

Niet aarzelen, gewoon gaan.

Prima camping, schoon, prima en voldoende sanitaire voorzieningen, busverbinding met Brussel ‘naast de deur’, vriendelijke en behulpzame receptie. Is eigenlijk stadscamping voor Brussel maar lijkt eerder op een rustige camping op platteland.

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

8Verhoeven13-08-2017

Nette, rustige camping

Kleine camping is ideaal als uitvalsbasis om Brussel te verkennen. Veel verschillende nationaliteiten en de meeste mensen blijven maar een aantal dagen. Het sanitair wordt supernetjes bij gehouden, een echte plus. Plekken zijn ruim genoeg met en zonder schaduw.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Tirtsa02-08-2017

Prima plek

Nette caming. Mooi nieuw sanitair. Rustig en goed onderhouden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 10Ben17-08-2016

Heerlijke plek

Camping met 50 ruime plaatsen. Zeer rustig met 16 doches en toiletten.(uitmuntend) Rustige eigenaar. Dringt zich niet op en is bereid je vragen te beantwoorden. WIFI werkt perfect rond de receptie. Er is een apart terras gemaakt voor de wifi gebruikers. Je kunt er zelfs een Grimbergen drinken. Met de bus lijn 232 ben je met 50 minuten in Brussel. Vanaf de caming links af naar de bushalte. Vertek om 8:30, 9:30 10:00 en vervolgens elk heel uur. Met de fiets ben je met 15 minuten bij de Deka markt. Wandel je graag, ga dan linksaf, 1sre weg rechts het bos in. Je komt bij een soort museum. Naast de camping ligt het plaatselijke zwembad. Op de caming veel buitenlandse gasten.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8van Vliet15-08-2016

Rustige en nette camping omgeving Brussel

Uiterst vriendelijk ontvangst, en erg prettig in juli en augustus kun je nog tot 22h00 aankomen. We hadden maar een klein tentje dus stonden op het tentenveldje. De kampeerplekken waren ook mooi met voldoende schaduw. Camping is niet heel groot. Leuke mix van allerlei nationaliteiten. Gratis wifi bij receptie. Toiletgebouw is helemaal super. Zelden zo’n schoon en net sanitair gezien. Toiletpapier, zeep en zelfs papieren handdoekjes. Prijs ook goed voor een camping zo dichtbij Brussel, we betaalden in augustus EUR 20 met 2 personen. Tussen 11h30-14h00 en na 22h00 kun je inderdaad de camping niet op of af met de auto maar direct naast de camping zijn parkeerplaatsen en je loopt dan zo de camping op, niet een onoverkomelijk probleem leek ons. Naast de camping gemeentelijk zwembad en twee restaurants en op 200 meter een bushalte, elk uur een bus naar Brussel Noord, behalve op zondag. In 10 minuten loop je naar het oude centrum met de abdijkerk en paar restaurantjes We hadden geluk dat er op vrijdagavond een beiaard concert werd gegeven. Stoeltjes voor de kerk en beeldscherm waarop je de beiaardier zag spelen. Erg leuk om keer gezien te hebben. Je hoort wel wat vliegtuigen overkomen maar wij vonden dit niet storend. Op 5 autominuten bakker, slager, supermarkt e.d. We hebben hier maar 1 nachtje gestaan op doorreis naar Frankrijk maar gaan hier zeker nog een keer terug komen voor een weekendje Brussel. Top camping adresje om te onthouden.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 7Alice01-08-2016

Prima tijdelijke camping

Camping Grimbergen een een kleine, simpele camping in de buurt van Brussel. Mijn vriend (20) en ik (18) verbleven hier voor twee nachten om Brussel te bezoeken. De staanplaats was ruim en goed verzorgd, tevens was de staanplaats helemaal vlak. Het sanitair was goed verzorgd, er was zelfs handzeep aanwezig bij de toiletten. Wel weer jammer dat er geen toiletpapier aanwezig was. De wascabine's waren ook prima, helaas was de verlichting wel matig. Camping Grimbergen is dus een prima camping voor als je een dagje naar Brussel wilt gaan, maar zeker niet als je er langer wilt verblijven. Zeker voor kleine kinderen is er niets te beleven, maar daardoor is het wel lekker rustig op de camping.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Sandra en Jos26-07-2015

Prima camping voor bezoek Brussel

We kwamen met camperbus. Vriendelijk geholpen door beheerder. Goed en net sanitair op camping. Leuke camping, niet te groot. Wifi bij receptie. Stonden we vlakbij. 1 nacht geweest i.v.m. bezoek aan Brussel. Bus stopt vlakbij camping. Voor 3 euro naar Brussel en voor 3 euro terug. Prima vermaakt op deze camping. Voor kort verblijf helemaal goed!

Gereisd met partner in juli 2015

• 9erik04-08-2014

nette basic camping

Door auto pech hier beland,erg behulpzame eigenaar,komt een beetje nors over maar is vriendlijk. Schoon en net sanitair camping is goed verzorgt maar heeft geen activiteiten of restaurantje. Helaas ook geen speeltuintje,verder perfect.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 10Jarco Bruinewoud02-08-2014

Top camping

Een schitterende internationale camping als je van rust, cultuur en schoon sanitair houd. Een prima camping om dagtripjes naar Brussel, Waterloo en Grimbergen te doen. Gezellige familie camping. Op de camping is zelf weinig tot niks te doen, je kunt je brood bestellen een drankje op het terrasje doen en de eigenaar is zeer hulpvaardig. De eigenaar is er echter niet van gediend dat gasten hinder hebben van andere gasten, zo stonden er 3 Duitse 20ers die 's avonds erg luidruchtig waren, de volgende ochtend kwam de eigenaar bij ons of wij ze hadden gehoord. Heel eerlijk geven wij aan dat we ze wel gehoord hebben, zonder pardon stormt hij de tent in en geeft de heren 1 uur om in te pakken en weg te wezen. Het sanitair wordt iedere dag schoongemaakt, schone douch en wij hebben geen wachtrij gezien. Met als kers op de taart een aantal parkieten die over de camping vliegen (Net als de vliegtuigen waar wij geen hinder van hebben gehad). Gratis Wifi bij receptie in de buurt. Volgend jaar weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

4 tips over Camping Grimbergen

• Jan & Ria, 09-05-2012

Een aanrader is museum het MOT, vlak bij de ruine in Grimbergen.

• Mariska, 08-08-2013

Het verlichte atomium 's avonds. Erg mooi!

• Nico Schepers, 04-05-2012

Een aanrader als je als kampeerder Brussel wil bezoeken. Op 200m van de camping (aan het kerkhof) kan je de bus nemen (lijn 232) tot in Brussel centrum (Noordstation) om zo in een oogwenk via de Nieuwstraat naar de Grote Markt te wandelen.

1 vraag over Camping Grimbergen

• Ria Roolaart, 15-04-2016

Busverbinding vanaf camping

Is er een rechtstreekse busverbinding naar (de omgeving van) Tour & Taxis?

Met alvast dank voor uw reactie.

Mvg

Camping Grimbergen info