Géén boekingskosten

Gewoon Formidabel

Zeer vriendelijke uitbaters prima kamers en ontbijt . Bedankt Lies en Stef

• 10mafranckx nancy15-07-2013

Super

Dit is een aanrader. Wij zijn met terug van een nachtje Zevenslaper en dit was Top! Gastvrouw en heer super vriendelijk. De kamer is mooi ingericht en alle luxe. Nog niet veel zo een ontbijt gekregen. Alles maar dan ook alles was aanwezig. Wij gaan zeker terug.

• 10Martin and Hendrika21-05-2012

Geweldig

Geweldig ....tja soms kom je ergens en denk je,dit is het,....met één woord GEWELDIG......

• 9Jos02-02-2012

Bed and Breakfast de Zevenslaper

De ontvangst bij de Zevenslaper is geweldig. De gastvrouw maakt "een hapke" nadat ze ons de kamer heeft laten zien. Eenmaal geinstalleerd wordt "het hapke" naar de kamer gebracht, samen met een lekkere fles wijn. De kamers zijn geweldig (we hebben er een aantal kunnen bekijken). De onze was compleet met sauna en bubbelbad. Alles prima in orde, en brandschoon. Ontbijt was naar keuze buiten, op de kamer of in het eetzaaltje. De eerste dag voor buiten gekozen, heerlijk in de zon gezeten aan een prachtig gedekte tafel. De tweede dag regen, en hebben we in het zaaltje gegeten. Het ontbijt is prima in orde, precies zoals je mag verwachten in Belgie.

In de omgeving is voldoende te doen, en de gastvrouw heeft goede tips wat er is te zien in de omgeving. Sint-Truiden is in de buurt, een leuk stadje om te bekijken en om 's avonds wat te eten.

• 10Jos14-08-2011

Geweldig voor een weekendje weg!

De Zevenslaper is een prachtige B&B. De ligging langs de weg is niet optimaal, het gebouw staat er erg dicht op. Aan de achterkant loop je zo de boomgaarden met peren in, prachtig. De service is geweldig. Hartelijke ontvangst, lekker hapje en fles wijn als welkom. Er is veel informatie over de omgeving beschikbaar, de gastvrouw weet je precies naar de juiste plekjes te sturen. In de omgeving kan je mooi wandelen en fietsen. Sint-Truiden is dichtbij om lekker te eten en te shoppen.

De kamer met sauna en jacuzzi is geweldig. De sauna is niet zo'n nepper met infrarood, maar echt een met kachel die je wel tot 100 graden kunt opstoken! Prima bed ook, en lekkere luie bank om voor de TV te hangen.

Al met al een aanrader!

• 10Nathalie Van Gasse13-04-2011

The place to be voor een romantisch weekendje weg

Hebben een schitterende overnachting achter de rug in De Zevenslaper, mijn partner heeft hier zijn 30ste verjaardag gevierd. De kamer was super met de bijhorende welness, hier was een flesje wijn voorzien en savonds nog een kaasplankje we hadden niks tekort. Smorgens hebben wij een ontbijt gekregen waar je alleen van kan dromen met een bijhorend verjaardagsgebakje. De gastvrouw en heer zijn zeer vriendelijk en hebben ons na een misboeking in een restaurant uitstekend geholpen

Hier zien ze ons zeker en vast terug voor meerdere overnachtingen

• 10Esther de Bruine23-01-2011

Fantastische kamers, goede service

Afgelopen dinsdag zijn wij naar België afgereisd voor een nachtje in De Zevenslaper (dit is zowel de naam van de B&B, als van een van de grotere kamers). Het welkom was heel hartelijk, we kregen wat zalm en alles waar we om gevraagd hadden was ook keurig geregeld. Wanneer je de foto's ziet op de website ben je niet snel geneigd hier naartoe te gaan, vanwege de ligging, maar wanneer je een romantisch weekend weg wil is dit the place to be! Ze zijn sinds juni 2010 open, na een verbouwing van 3 jaar en dat is te zien! Alles ziet er prachtig uit! Iedere kamer is voorzien van een privé sauna en een open haard en onze kamer had ook een whirlpool en een regendouche. Kortom alles is aanwezig om in 2 dagen tijd het gevoel te krijgen dat je drie weken op vakantie bent geweest. Wij hadden ook nog een lazy sunday geboekt, waardoor we aan mochten komen wanneer we wilden en weer mochten vertrekken wanneer we wilden, heel fijn! De Zevenslaper is de moeite waard! Wij gaan zeker nog eens terug!!!

• 9Niek en Sophie07-11-2010

Prachtige en luxe B&B, een aanrader!

Wij hebben afgelopen weekend een overnachtig gehad bij Wellness Bed & Breakfast "De Zevenslaper" in Geetbets (BE). De locatie is prachtig, op een oude en recent gerestaureerde vierkantshoeve. Onze kamer was prachtig, ingericht met mooie materialen in een gecombineerde landelijke/moderne stijl, en voorzien van alle luxe. Met name de wellnessbadkamer met privesauna en bubbelbad waren super. De eigenaars waren zeer gastvrij. Bij ontvangst stond er een flesje wijn en wat vers gemaakte tapas klaar op de kamer en we hebben er 's ochtends een goed ontbijt gehad in een mooie landelijke eetkamer. De impressie die je krijgt op de website klopt absoluut met de werkelijkheid.

Bed & Breakfast De Zevenslaper info

Het complex