Bed and Breakfast De Horzel

Bed and Breakfast De Horzel

10Fenomenaal

België, Vlaams Brabant, Dworp

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar De Horzel?

10Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

1 review over Bed and Breakfast De Horzel

• 10Erik Fraeys03-09-2015

Super B&B

Super B&B. Gezellige en mooie kamers. Prima uitgeruste badkamer. Rustig gelegen en toch vlakbij Brussel. Ideaal voor een city trip, zeker als je met de wagen bent. Gastvrouw Inge en haar man Marc ontvangen je hartelijk. Het ontbijt is heerlijk en bij goed weer kun je het gebruiken buiten op het mooie terras met zicht op de mooie natuurlijke tuin. Precies wat wij verwachten van een bed & breakfast. 10/10

Gereisd met partner in augustus 2015

0 tips over Bed and Breakfast De Horzel