Hotel The Lodge

16 reviews over Hotel The Lodge

• 2019
    8Jetske16-04-2019

Aanrader voor de ontbijt-fan

In februari 2017 geweest en goed verbleven. Bij de reservering werd goed meegedacht over kamermogelijkheden. De receptie was al gesloten, maar we konden zelf naar binnen. Sleutel en kamer informatie lag op de balie klaar. Bed was wat aan de harde kant, maar verder super! Leuke ruime badkamer, in het aparte kamertje werd een kinderbedje geplaatst voor de baby. Ontbijt was een grote verassing, wat een luxe! In 2018 weer geboekt, weer in februari. Verzocht bij de boeking of we dezelfde kamer konden krijgen met een babybed. Was geen probleem. Er lagen zelfs chocohartjes en bloemblaadjes (want het was valentijnsdag). Bed lag nu heerlijk. Ook in 2018 weer een geweldig ontbijt. Zoontje helemaal verrukt van de frambozen en mini-croissantjes.

Dit jaar gaan we weer, in juni, met een tweede baby. Zojuist reservering bevestigd en weer dezelfde kamer mogelijk met het babybedje. Top service! Ik kijk er al naar uit.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• 2018
    7mimi14-10-2018

kan beter

Mooie infrastructuur. Gastvrouw Pia deed enorm haar best. kamer was goed, en daarmee bedoel ik, bed, mooie houten vloer, netheid ok en verduistering ook, maar ... geen isolatie met bovenburen. Alsof het plafond er niet was en de bovenlogee door jouw kamer wandelde 's nachts naar het toilet.jammer. ontbijt verzorgd, maar jammer dat er geen gezellige buitenruimte was, alleen een rokersbankje aan de ingang.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

10Pans02-11-2015

Zeer rustig gelegen mooi hotel.

Mooi eenvoudig hotel met een zeer lekker ontbijt.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 7tea pechtold02-08-2014

Matige kamers

Hotel ligt erg leuk, midden in Diest. Geen eigen parkeergelegenheid. Lift. Airco werkte matig, warme kamer. Wifi: goed signaal.

Saaie kamer! Klein en vreselijk saai. Geen fijne plek om nog even na te praten of tv te kijken. Éen stoel, klein bureautje. In het bad douchen. Minibar op de kamer. Geen balkon. Overall conclusie: Kamerprijs te duur voor het gebodene.

Niet een plek waar wij erg enthousiast over zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 7pauliengm24-05-2014

Prima verblijf voor een nachtje

Ik was voor mijn werk een nachtje in Diest en verbleef in dit hotel. Het ligt centraal tov de winkels en uitgaansgelegenheden (op loopafstand). Ik ben vriendelijk geholpen en heb lekke geslapen. De kamer kon wel verbeterd worden. Er waren een aantal gebroken tegels in de badkamer en een stopcontact kwam bijna uit de muur. Maar alles was schoon en het ontbijt was goed verzorgd. Kortom, een prima verblijf voor een nachtje.

Zakelijk gereisd in mei 2014

• 5Kristof27-06-2013

Geld niet waard.

Onze kamer lag in het 'nieuwe' gedeelte, weinig van te merken. Slechts 1 velux raam in de kamer, airco werkte niet, benauwd gevoel. In de badkamer was de toiletbril dringend(!!!) aan vervanging toe. echt wansmakelijk !! Ontbijten in het kasteeltje was heel gezellig en uitgebreid. Maar de kamer was een dikke tegenvaller voor 95(!)€ per nacht !

Gereisd met partner in juni 2013

• 6wim28-08-2011

saai en oudbollig ingerichte kamers

Wij sliepen in het "nieuwe" gedeelte op het 2de verdiep. Nu ja nieuw ... voor ons kwam dit allemaal saai en oudbollig over. wij hadden ook een kamer met enkele een velux raam waar je niet kon door kijken. De kamer kwam daardoor nogmaals beklemmend over (kamer 22) Als ik hen een tip kan geven, haal er eens iemand bij die de boel wat kan opfleuren en er een hip hotel van maken en misschien de nieuwe blok wat meer laten samenhoren met het oudere gedeelte. Want nu zijn dit net 2 verschillende hotels. Het ontbijt daarentegen was in het oude gedeelte en was heel gezellig!

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Jerrold Lee19-07-2010

een aanrader in alles !!!

heel vriendelijk en gedienstig personeel mooie nette kamers

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8Iwan10-05-2010

Leuk hotel in een mooi kasteeltje

Onze kamer lag in het gedeelte van het kasteel, kamer was in die stijl in gericht, badkamer met houten vloer vind ik echter minder ideaal want ter hoogte van de elektrische kachel trekt de vloer krom. 's avonds is het er rustig. Restaurant ligt aan overzijde van de straat en het eten is goed. Terasjes in het centrum van diest zijn gezellig en met minder weer verwarmd.

Gereisd met partner in mei 2010

• 6Lisa01-10-2009

Dit nooit meer

Dit nooit meer, wat een tegenvaller. Mensen die toch dit hotel zouden willen bezoeken, ga dan op zaterdag, dan staat er een vriendelijke juffrouw. De andere waren zeer onbehulpzaam en onvriendelijk. Onze kamer was ook een ramp, over de netheid mag ik niet klagen maar het was er zeer koud en kil. Elementen in de badkamer zijn dringend aan vervanging toe. Kortom, zoek een beetje verder en je hebt prachtige slaapgelegenheden in Diest!

Gereisd met partner in oktober 2009

Hotel The Lodge info