Camping Stille Kempen

30 reviews over Camping Stille Kempen in het Nederlands

Ontspannend

Gerard,
25-4-2018

De camping ligt in een mooie omgeving, je kunt er fijne fietstochten en wandelingen maken. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Camping wordt op het moment gerenoveerd, dus er kan enig overlast zijn. Neem wel anti-muggenspray o.i.d. mee, wij hadden veel last van muggen. Sanitairgebouw wordt slecht gepoetst, warme water was afgesloten in de wasbakken. Wel warm water om af te wassen.

Gereisd met partner in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

We zijn daar vertrokken...

Liliane Lahaye,
25-1-2018

De nieuwe eigenaars, vooral zijn vrouw, hebben twee gezichten, zien geen fouten van hun mouwvegers en behandelen mensen die goedbedoeld kritiek (properheid sanitair) even na een tijdje als stront....De vorige eigenaars waren top...vriendelijk, rechtvaardig, onpartijdig, en sanitair 2x(!)daags gepoetst...

Gereisd met partner in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer op jaarbasis

annoniem,
12-11-2017

de camping is een stort niet onderhouden camping baas zeer onvriendelijk en zij is zeer onverzorgd hebben daar gestaan op een vaste plaats hij vraagt altijd maar meer geld en er verbeterde niets, het ligt er allemaal onverzorgd bij kantine meer dicht dan open wc en douche zeer vuil en beschimmeld de meeste vaste mensen zijn reeds door gegaan het zal daar niet lang meer duren ze zouden beter stoppen

Gereisd met partner in januari 2017

Sfeerloos en duur

Pessoa,
2-10-2017

Sfeerloze camping met achterstallig onderhoud. Niet geschikt voor passanten. Geen wifi. Erg duur en dan moet douche nog extra betaald worden. Sanitair was netjes en schoon.

Gereisd alleenreizend in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk plekje

gerdi,
29-9-2017

Supergoed fietsgebied , vriendelijke eigenaars, schoon sanitair!!

Gereisd met partner in september 2017

Een ramp

Fons,
27-8-2017

Prijs te hoog, je krijgt niets anders dan ruzie en gortige wc's laat staan van de douche. Mensen vermijd deze plaats. Niet bekwame zaak voerder( de vuile wc is netter)

Gereisd met vrienden in augustus 2017

heel gezellig

Altijdweg,
29-5-2017

wie houd van rust is hier op de juiste plaats! Proper sanitair, goed onderhouden! Heel vriendelijke uitbaters! was voor ons de eerste keer dat wij hier verbleven, zouden normaal 2 nachten blijven maar dat werden er 4 Diest op 10 minuten met de fiets en zeer mooie stad

Gereisd met partner in mei 2017

Camping is verouderd geen stromend water, geen riolering, weinig douches en bovendien vaak vuil. De wegen op de camping zitten vol met putten, bij regenweer zijn er bijgevolg overal plassen. Wel is de camping rustig gelegen, als er geen politie is natuurlijk om één of ander conflict op te lossen. Nieuwe campingeigenaars hebben ook duidelijk hun favorietes, veel " oudere" stacaravans zijn hierdoor vertrokken. Voor de kinderen is er absoluut niets te beleven buiten de natuur.

Gereisd met partner in september 2016

nooit meer

benke
18-8-2016

prachtige bosrijke omgeving met wandel roetes. een aanrader maar zeer onvriendelijke camping uitbaters . voor de drink en eet gelegenheden super vriendelijke uitbaters dit waren ander mensen mvg

Gereisd met partner in mei 2016

omgeving was prachtig

monique
7-8-2016

camping zelf vond ik niks aan tis van de jaren tachtig de cafe taverne was tip top heel lekkere eten en zeer vriendelijk uitbaters

Gereisd met partner in april 2016

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Stille Kempen in Diest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Stille Kempen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.