Géén boekingskosten

Prins van Oranje

BelgiëVlaams BrabantDiest

5.3MatigScore uit 7 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Prins van Oranje

• 9Vaross08-08-2018

Voor herhaling vatbaar

Goede kamers, airco wat bij deze temperaturen zeer op prijs werd gesteld, goede bedden, heerlijk ontbijt , en vriendelijk personeel. Enige opmerking afvoer douche loopt slecht door

• 4joost30-08-2012

matig hotel op forensenlokatie

beet je achterhaald hotel. slecht eten; alleen keuze uit een aantal prefab italiaanse gerechten. wel passend ontbijt. vriendelijke gastvrouw, maar contactarme eigenaar. oppervlakkige schoonmaak lijkt in orde, maar trek geen kastjes open...

• 9Wendy Rooy16-04-2009

een goed hotel

Wij zijn er in het weekend van 11 april geweest .Het is een mooi hotel kamers zijn ook goed en proper. Het ontbijt vonden wij ook goed hoor. We zouden er zo weer naartoe gaan. Een zeer goed hotel

• 1Niels27-04-2008

We zouden 2 nachten blijven, maar het was zo slecht dat het er 1 geworden is. Service 0,0 Interesse van het management totaal niet aanwezig. De kamer die wij hadden was slecht, er stak zelfs een schroef uit het bed, de badkamer was ronduit bagger. GA ER NIET HEEN!!

• 5Lundback03-10-2007

Dicht langs de snelweg langs een "drukke weg" erg oude kamers waar een rare penetrante schoonmaaklucht hing.

Van buiten ziet het er leuk uit maar de kamers waren zwaar achterhaald.

Het gezin van wie het hotel is, heeft nooit een cursus lachen gehad!

Al met al prijs kwaliteit is niet in verhouding. Centrum van diest is wel gezellig en "de catwalk" is een aanrader als restaurant.

De bierbrouwerij van het speciaalbier dat hier gebrouwen worde " de loterbol" is iedere 2e zaterdag van de maand geopend.

Al met al prima vermaakt hier maar dit hotel is geen echt aanrader.

• 5Citytripper18-12-2006

Dit hotel is gelegen aan twee drukke wegen de E314 en een Nweg. Als je denkt dat het een romantisch hotel is, nu deze uitstraling bleek het niet te hebben. Het ligt aan de drukken weg op een industrieachtige omgeving. De gewone kamer die we geboekt hadden was niet echt up to date.

• 4Marijke10-08-2005

Bruidssuite regeserveerd: bad- en doucheproducten lagen niet klaar, douchedeur sloot niet goed, géén minibar, géén fantsoenlijke telefoon, eitjes bij het ontbijt waren koud en de eidooier zag groen, sinaasappels waren al veel te oud! Als we dan douche- en badproducten vroegen, kregen we een fles AXE-douchegel (enkel voor mannen), een fles badolie die al voor de helft opgebruikt was en een bus nivea die ook voor de helft opgebruikt was en waarvan de dop al goed vettig was! De suite lag ook in een apart gedeelte van het hotel, achter een deur "privaat", maar dat helpt natuurlijk niet als er beneden nog met deuren gegooid wordt door het personeel, en als de deur "privaat" open blijft staan! (ben er dus van wakker geworden!) Voor ons: nooit meer, dit was zeker geen mooie afsluiter van een voor de rest perfecte huwelijksdag! En zeker omdat we voor deze kamer 285 euro gespendeerd hadden!

• 9chelsea04-06-2005

verzorgt romantisch hotelletje, zeer vriendelijk en goed ontbijt

Hotel Prins van Oranje info

• Adresgegevens