Vakantiepark De Roygaerden

• Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Rust gevende omgeving in groen omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

zeer groene camping .

kitty,
12-10-2018
  • Onderkomen8
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8
  • Activiteiten2

aanraden als je rustige camping zoekt

Gereisd met partner in januari 2018

Een ramp

Eddy THIELENS,
22-4-2018
  • Activiteiten1

Heb hier een stacaravan, reeds een 6 tal jaren, sinds de overname door Mevr.Nobels is deze camping een ramp geworden, zelfs de douches en WC zijn niet meer geopend, speeltuin voor de kinderen een schande, tennisplein overwoekerde moet het komen zien om te geloven, blijf er weg

Gereisd met partner in april 2018

Mooie camping

Josje,
31-8-2017
  • Activiteiten1

Sanitair niet in orde, geen bureel voor aan te melden, slagboom voor de camping op te rijden dikwijls defect, tennisplein onderkomen

mooie camping maar uitbating is een ramp, restaurant en cafetaria is meer dicht dan open, prijzen aan de hoge kant, speelplein voor de kinderen is waardeloos, de oppervlaktes van de staanplaatsen zijn wel voldoende groot en veel groen , deze camping verdient meer aandacht en verzorging, winkels, restaurants ,bakkers ,in een straal van 500 meter

Gereisd met partner in juni 2017

Waardeloze en vieze camping

monique
8-7-2013
  • Activiteiten1

De Roygaerden is een ontzettend smerige camping. Wij zijn er 4 dagen geweest en het sanitair is al in geen maanden schoongemaakt zo vreselijk vies . Douce is in de avond niet verlicht dus sta je daar in hwt donker muntje erin en ijskoud water. Kortom ga er niet heen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Roygaerden in Diest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Roygaerden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.