Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

19 Reviews over De Roygaerden

• 10Anoniem16-03-2021

Aanrader!!!

Heel gezellige en rustig gelegen perfect als u wilt ontspannen en goede tijd hebben met vrienden en familie. Kwestie van hygiëne heb ik nog nooit zo een propere camping gezien. Ook mogelijk om u was hier te doen en te drogen. Echt een aanrader!!

• 10kim16-03-2021

verbluffend

ik heb een week doorbracht op domein de royaerden niets op aan te merken dit was een aangename tijd. de zalmforel visvijver was ook terug open dus kom mijn man vissen waar hij heel veel plezier in heeft. Op het domein is er een voorziening van wasmachine en doorkast waar je u was kunt doen. domein de roygaerden is echt een aanrader.

• 9Eetgelegenheden
  • 9Danny16-03-2021

Aangenaam verblijf

Een mooie en gezellige camping in een groene omgeving . Fijne uitbaters die er alles aan doen om van dit domein iets moois te maken . Doe zo verder

• 9Onderkomen
    • 9Eetgelegenheden
  • 2Sonja Vertommen22-01-2021

Nooit meer!

Deze camping is veel te duur voor weinig genot!

• 1Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen
  • 10b12-07-2020

Gewoon zalig

Wat een mooie camping. De uitbater is een super persoon die zijn best doet om alles top in orde te maken. De camping ziet er geweldig uit met al de opruimwerken die gebeurt zijn.

In de brasserie, aansluitend aan de camping, kan je zeer lekker eten. Zeker en vast een aanrader!

Wij zijn alleszins super tevreden. Alle daarheen!

• 2la esterella26-02-2020

één rotzooi

camping is dubbel zo duur als omliggende en geld gaat naar 1 man...de uitbater. Speeltuin is afgebroken, enkel plaat herinnert er nog aan. Petanquebaan staat torenhoog vol onkruid. Containers vol afval, nice! In vijvers geen vis meer; boom ligt in vijver, wc's al lang niet gekuisd,...

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 10liezelotje11-02-2020

Zeker langskomen !!!!!!

Wat doen de nieuwe uitbaters toch zo hun best om al de rotzooi van de vorige uitbaatster op te kuisen en orde te scheppen. Proficiat hiervoor !! Sinds kort is de taverne omgetoverd tot een gezellige bistro ,waar je iets kan drinken of een lekker hapje eten. (heb zelf het stoofvlees geproefd en was zeer lekker..voor herhaling vatbaar) Ik ben er zeer zeker van dat op termijn de gehele camping terug zijn sterren zal kunnen verdienen. Het is hier zeer leuk te vertoeven in de volle natuur,en hopelijk brengt het de mensen terug wat dichter bij elkaar. (wat ook de uitbaters hun wens is !! ) Ik zou zeggen goe bezig...doe zo voort...komt allemaal dik in orde !!! ALLEN DAARHEEN !!!!!!

• 10skateheidi08-02-2020

zeer fijne ervaring !!!!!!

De vernieuwde bistro is sinds gisteren open...het was een zeer gezellige avond. De uitbaters doen hun uiterste best om je verblijf aangenaam te maken. Het is zeer mooi vernieuwd in een modern kader. Vandaag daar een hapje gaan eten...met complimenten aan de kok !! De camping word grondig onder handen genomen, en de verbeteringen zijn duidelijk zichtbaar. Bravo en doe zo verder !! Ik ben van mening als het goed is ,het ook mag gezegd worden !! maar dat is voor sommige mensen blijkbaar zeer moeilijk.... In ieder geval dikke proficiat uitbaters, en ik zou zeggen hup hup hup allen daarheen !!!!!!!!

• 10Angelo08-02-2020

Fantastisch !!! Kom zeker eens langs !!!

Een aangename plaats om te vertoeven gelegen in het rustige Begijnendijk. Te midden van de groene natuur geschikt om mooie wandelingen te maken in de bossen. Vriendelijke mensen die iedereen graag verwelkomen. Ik merk dat er hard gewerkt wordt om de camping te verfraaien. De nieuwe eigenaar wist mij ook te vertellen dat tegen de zomer de camping ook meer kind vriendelijk gemaakt zal worden met het aanbrengen van een speeltuin en een groot zwembad dat indien het weer tegenslaat overdekt kan worden. Ik heb ook gemerkt dat het vroegere restaurant volledig vernieuwd is en nu sfeervol en warm aanvoelt. Met een nieuwe menukaart en aangepaste prijzen voor elk wat wils. Het eten is van uitmuntende kwaliteit, alles was vers en mooi gepresenteerd. De bediening was supervriendelijk. Voor in de zomer is er een mooi terras aan de vijver. Ik kan echt niets afkeuren en ik wens de nieuwe uitbaters veel succes toe. Doe zo voort !!!

• 9Sonja Vertommen06-09-2019

Camping voldoet aan al onze verwachtingen

Rustig gelegen camping te midden van prachtige natuur. Een goed restaurant met gevarieerd menu en dagschotels aan een democratische prijs. Toffe uitbaters die aanspreekbaar zijn voor eventuele problemen. Leuke activiteiten zoals Salsa-avond, Bingo, Roga-beach met thema-fuiven. Kortom enkel positieve punten te vernoemen...

• 9Onderkomen

Vakantiepark De Roygaerden info