Vakantiepark De Roygaerden

Een ramp

Eddy THIELENS
22-4-2018
  • Onderkomen1

Heb hier een stacaravan, reeds een 6 tal jaren, sinds de overname door Mevr.Nobels is deze camping een ramp geworden, zelfs de douches en WC zijn niet meer geopend, speeltuin voor de kinderen een schande, tennisplein overwoekerde moet het komen zien om te geloven, blijf er weg

Mooie camping

Josje
31-8-2017
  • Activiteiten1

Sanitair niet in orde, geen bureel voor aan te melden, slagboom voor de camping op te rijden dikwijls defect, tennisplein onderkomen

mooie camping maar uitbating is een ramp, restaurant en cafetaria is meer dicht dan open, prijzen aan de hoge kant, speelplein voor de kinderen is waardeloos, de oppervlaktes van de staanplaatsen zijn wel voldoende groot en veel groen , deze camping verdient meer aandacht en verzorging, winkels, restaurants ,bakkers ,in een straal van 500 meter

Waardeloze en vieze camping

monique
8-7-2013
  • Onderkomen1

De Roygaerden is een ontzettend smerige camping. Wij zijn er 4 dagen geweest en het sanitair is al in geen maanden schoongemaakt zo vreselijk vies . Douce is in de avond niet verlicht dus sta je daar in hwt donker muntje erin en ijskoud water. Kortom ga er niet heen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Roygaerden in Diest, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Roygaerden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Roygaerden scoort een 1.47 uit 10 op basis van 3 reviews.