Hotel Parker Hotel Brussels Airport

Hotel Parker Hotel Brussels Airportsterstersterster

7.9Goed

België, Vlaams Brabant, Diegem

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Parker Hotel Brussels Airport voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
  • Sauna
Tonen op kaart

20 reviews over Hotel Parker Hotel Brussels Airport

• 6Haeck Mario15-09-2019

Prijs kwaliteit zeer in orde

Prijs kwaliteit is het een zeer in orde.

Zakelijk gereisd in september 2019

• 10Erik stapper23-04-2019

Wederom Top!

Al meerdere keren park/sleepfly gedaan hier. Zeer goede prijs/kwaliteit! Prima kamer/sevice!/pendeldienst/hapje drankje bij uitcheck. Zeer tevreden!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2017
    8gerard06-05-2017

Goed park en fly arrangement

Nette prijs om een nacht te logeren en je auto te laten staan. Elke 3 kwartier rijdt er een bus naar Zaventem. Wat tegenviel was dat het early breakfast op was waardoor we s'ochtends vroeg zonder hapje weg gingen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 8Leonie19-04-2017

Prima hotel vlakbij het vliegveld

1 nachtje verbleven o.b.v. het park, sleep, fly tarief. Mooie kamer met voldoende ruimte voor een campingbedje. De auto konden we twee weken op de parkeerplaats laten staan. Vervoer naar het vliegveld ging per shuttle busje van het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

• 8Laura hop21-03-2017

Heerlijk

Het hele hotel was prima , uitstekend ontbijt . Mooie kamer . Personeel was ook vriendelijk . Alleen parkeren was duur bij het hotel .

Gereisd met partner in februari 2017

• Oude reviews

5Suys johan27-06-2016

Goed, maar

Heb er begin gelogeerd zeer vriendelijk personeel. Lekker eten maar directeur is heel onvriendelijk zowel tegen personeel als tegen klanten .

Zakelijk gereisd in januari 2016

• 10Dewitte Philippe03-01-2016

Top

Het was de eerste maal combinatie Hotel/vliegvakantie en dit is goed meegevallen alles wordt er voor je geregeld, vriendelijk ontvangst, prima kamer het vervoer naar en van de luchthaven top, volgende maal terug Golden Tulip.

Gereisd met partner in december 2015

• 2Dieuwertje03-07-2015

Verschrikkelijke service, niet oplossingsgericht

Dit hotel is enkel gericht op luidruchtige, schreeuwende mensen met helse kinderen. Voor een hotelgast die wil uitrusten voor de vlucht, is geen plek. Zelfs niet na herhaaldelijk navragen bij de receptie voor een rustige kamer. Je wordt uitgelachen en boos bejegend. Heel slecht. Boek dit hotel niet en wijk uit naar een van de vele hotels in de buurt.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Rita07-09-2014

Goed hotel, prima verzorgd

Net hotel, wij hadden een mooie, nette kamer. Ontbijt was heel goed, veel keus. We hebben er niet warm gegeten, dus weet niet hoe dat is. Hotel zit wel ver weg van t centrum , bij vliegveld. Maar we hadden geen last van de vliegtuigen! Ons goed bevallen.

Gereisd met partner in september 2014

• 7Mar10-08-2014

Prima hotel voor een trip Brussel

Mooi en kwalitatief goed hotel met mooie en ruime kamer. Vanaf het vliegveld is er 24/7 een pendeldienst. Ontbijt en het eten in de bar is netjes verzorgd. Minpuntjes waren de vele vliegen in het zwembad en de kapotte jacuzzi toen wij er waren. Verder is alles schoon en goed.

Het hotel is goed toegankelijk met een rolstoel. Zij hebben helaas geen rolstoelkamer met douche, wel zijn de kamers ruim en denkt men graag mee in oplossingen zoals een nog ruimere kamer op de beneden etage.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

3 tips over Hotel Parker Hotel Brussels Airport

• richard, 30-05-2012

parkeer naast het hotel boek via iets of zo iets want in een het hotel zelf betaal je giga duur voor een kamer met ontbijt

• Rob, 02-05-2012

goedkopere parking in de buurt van het vliegveld is er niet.

• Mar, 10-08-2014

Wij hebben dit hotel gebruikt voor een stedentrip Brussel. Vanaf het hotel is het 10 minuten lopen naar station Diegem. Vanaf hier kun je voor € 5,20 retour naar hartje Brussel.

N.B. Dit station beschikt niet over een lift en is voor iemand in een rolstoel niet te doen. Een alternatief is de stadsbus die voor het hotel stopt, deze doet er 45 min over.

0 vragen over Hotel Parker Hotel Brussels Airport

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages