Géén boekingskosten

Hotel NH Brussels Airport

BelgiëVlaams BrabantDiegem

We hebben de beste aanbieders voor Hotel NH Brussels Airport voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 11 reviews
+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.6GoedScore uit 11 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

11 Reviews over NH Brussels Airport

• 5Ron05-10-2018

Sleep park fly arrangement zeer teleurstellend

Een sleep-park-fly arrangement is interessant als je enkele uren moet rijden naar een luchthaven, met een vroeg vlucht. Daags ervoor te rijden, goede nachtrust, goed ontbijt en shuttle naar de luchthaven. Bij NH in Diegem begint het ontbijt in het weekend om 7.00 uur. Normaal gesproken beginnen dergelijke hotels om 5.00 uur met het ontbijt om de gasten die vroege vluchten hebben te bedienen. Niet bij NH brussel! Wij moesten om 6.00 ur naar de luchthaven (zonder ontbijt dus) en werden bij aankomst geheel geinstrueerd hoe laat de shuttle naar de luchthaven zou gaan. Na een goede nachtrust, krijgen we smorgens bij de receptie te horen: shuttle, er is vandaag geen shuttle. Bij terugkomst heb ik maar een taxi genomen en vroeg naar een uitrijkaartje voor mijn auto. Receptie vroeg: heeft u geen formulier ingevuld? Dat was mij niet gevraagd, dus: nee! Al met al een teleurstellend arrangement, en 36 euro extra kosten voor taxi en onbijt!

• 9josse cardinaels09-05-2017

prima hotel met een goede ligging.

Prima hotel,mooie grote en propere kamers. Zeer behulpzaam personeel aan de balie. Goed ontbijt met vers fruit . Wagen parkeren gedurende onze cruise is een dik pluspunt voor dit hotel. Het restaurant heeft ons verrast met haar kwaliteit en lekker avondmaal.

• 4D.Coppens11-11-2015

Nooit meer Te mijden

Wij verbleven voor een nacht met de bedoeling op reis te vertrekken s'anderendaags.Bij het inchecken aan de balie omstreeks 21h30 werden wij bestolen(rugzak met Tablet,Gps, Zonnebrillen ,reisdokumenten) etc.Wij deden aangifte bij de politie die een PV ter plaatse opmaakte tegen de zin van het personeel waarbij de politieinspecteur verklaarde dat het niet de eerste keer was dat hier een diefstal in de hall is gebeurd..De diefstal werd opgenomen via camera en de beelden werden slechts na lang aandringen van de inspecteur bij intussen opgeroepen verantwoordelijke meegegeven. Als boeket stelden we vast dat in de frigo op de niet propere kamer beschimmelde etensresten werden aangetroffen. Na de reis verschillende keren contact opgenomen met de directie maar deze maakt er zich vanaf met de mededeling dat het hotel niet aansprakelijk is voor wat er aan de balie of in de hall gebeurd en de verzekering vanaf een waarde vanaf 1500euro kan tussenkomen.

• 10martens16-11-2014

Fantastische plek

Een zeer warm welkom hotel met alles erop en eraan, lekker eten mooie kamer en lekker genieten in de bar van de drankjes. Het ontvangst in het Hotel is Fenomenaal er stond een gastvrouw pur sang voor je klaar, erg professioneel.

• 9Johan Verhaeghe27-10-2014

Zeker aan te prijzen als je vliegt vanop zaventem

Hebben hier geboekt via een actie van touroperator. Nacht met ontbijt, auto kon twee weken blijven staan in de ondergrondse garage. Kamers netjes, geluiddicht en mooie badkamer. Zalig bed. De transfer naar de luchthaven verliep probleemloos en we kregen niettegenstaande het vroege uur een klein ontbijt. De transfer bij terugkeer was iets moeilijker maar was toch gelukt na een paar telefoontjes. Aan de receptie kent blijkbaar niemand nederlands, al waren ze wel uiterst vriendelijk.

• 9Roderick05-03-2014

Uitstekend hotel voor een vlucht vanaf Brussel

Het hotel is op een paar minuten van de luchthaven gelegen en met de pendelbus ben je er binnen 10 minuten. Uitstekende mogelijkheden om een hapje te eten en prima, ruime kamers.

• 8M30-09-2013

Zakelijk uitstekend hotel

Kamers ruim genoeg, schoon en goed verzorgt. Bar is druk maar goed. Je kunt ook even buiten van een drankje genieten. Vindt de prijs wel vaak aan de hoge kant mits je ruim vooraf boekt. Ligging is uitstekend tov vliegveld, kantoren en trein. Ontbijt basis maar ok.

• 9Elke 02-07-2012

Mooi hotel

Het is inderdaad een zakenhotel maar de kamers zijn dan ook schitterend. Het comfort is fantastisch. Nadeel is dat de gordijnen toch nog wat licht doorlaten. Fantastisch is dat het openbaar vervoer voor de deur vertrekt. Je bent zo in het centrum.

• 7raf07-09-2011

prima voor een zakenreis

bar is wat lawaaierig, niet geschikt voor zakelijke bespreking maar prima voor ontspanning. onbijt buffet prima verzorgd. Goed geslapen

• 7Ralf17-07-2011

Voor één nachtje prima...

Bedoelt voor zakelijke mensen, wij met ons gezin hier en niet echt geschikt voor kleine kinderen. Verder prima hotel, mooie kamers echter het eten is geen aanrader in het hotel. Bediening spreekt inderdaad geen woord Nederlands/Engels, personen achter de receptie uiterst vriendelijk en correct.

Hotel NH Brussels Airport info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden