Hotel Formule 1 Brussel Airport

Hotel Formule 1 Brussel Airport

4Onvoldoende

België, Vlaams Brabant, Diegem

Op vakantie geweest naar Formule 1 Brussel Airport?

4Onvoldoende

Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Formule 1 Brussel Airport

• 7Fam. Koelman11-02-2010

Handig voor een keer overnachten

Voor wie nog nooit bij Formule 1 geweest is: er is geen douche/toilet op de kamer, daarvoor moet je de gang op. Voor een overnachting op doorreis prima, maar boek er geen lange vakantie. Het ontbijt is goedkoop en kinderen mochten gratis mee-eten.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

• 1ldk27-11-2009

Niet doen

Oud hotel. Vieze vloerbedekking, vieze muren. Vies sanitair. Niet doen dus. Ga dan voor wat meer geld naar het ernaast gelegen Etap hotel

Gereisd met vrienden in november 2009

0 tips over Hotel Formule 1 Brussel Airport