Bed and Breakfast Bertem Natuur

BedAndBreakfastKleine hotelsWeer vandaag24°14°
5,9

6 reviews over Bed and Breakfast Bertem Natuur in het Nederlands

Geen aanrader. Onvriendelijke gastvrouw.

Lievelingsje
3-9-2017

Kamer op zich was mooi maar dat is het enigste positief aan dit vetblijf. Ontbijt was sober. Vleeswaren stonden in de warmte op de tafel. Geen eieren of confituur aanwezig. Geen uitleg over kluis op kamer. Alleen de kamer moeten opzoeken de eigenaars gaan niet mee. In deze bed en breakfast ben je echt aan je lot overgelaten. WIJ KOMEN HIER NOOIT MEER TERUG.

Stinkende kamer, scheldende gastvrouw

chantal
22-9-2016

Bij het inchecken werd ons onmiddellijk meegedeeld dat we geluk hadden dat we met onze bon tijdens week mochten komen, aangezien de b&b in de week altijd volgeboekt is met zakenmensen. Ontbijten kan daardoor enkel tot 08.00u. Als ‘geste’ mochten wij van 08.00 u tot 08.30 u ontbijten, om 08.15 u was er echter al iemand luidruchtig de ruimte aan het opkuisen.

In plaats van een kamer zoals vermeld op de website en bij de bon kregen we een studio in de schuur, de kamer was mooi maar we hadden uitzicht op de binnenkant van de schuur en de kamer stonk. De wifi werkte enkel in het deurgat van de kamer, na het ontbijt kwam de poetsvrouw gewoon onze kamer binnen zonder eerst even te kloppen. De toeristenbelasting werd ons dubbel aangerekend.

Toen we bij het uitchecken antwoordden op de vraag of we tevreden waren, werden we door de eigenares uitgescholden, liep ze kwaad naar binnen en liet ons gewoon staan. Allesbehalve professioneel !

Onbegrijpelijk dat ze wil meedoen met bon en dan de gasten minderwaardig behandelt.

Prachtig verblijf

Franky V.
30-9-2015

Zeer vriendelijke gastvrouw. (en mama )

Heel mooie, smaakvol ingerichte kamer met zeer ruime badkamer.

’s Morgens lekker gegeten in de gezellige ontbijtruimte.

Samengevat: Een prima B&B! Een aanrader!

Prachtig verblijf!

Franky V.
30-9-2015

Zeer vriendelijke gastvrouw. (en mama )

Heel mooie, smaakvol ingerichte kamer met zeer ruime badkamer.

’s Morgens lekker gegeten in de gezellige ontbijtruimte.

Samengevat: Een prima B&B! Een aanrader!

Niet voor herhaling.

Geert
11-8-2015

Ontvangst : we waren 30 min te vroeg. De 'gastvrouw' had nog veel werk. We kregen de sleutel maar konden/mochten de kamer nog niet zien, we moesten onmiddellijk de toeristenbelasting betalen en het kaartje van de Vivabox afgeven (oningevuld).

Uitstekende locatie om vandaar met de fiets Leuven te verkennen.

De kamer : in het dak, 2 dakramen, Aparte bedden onder het dak. We hadden het gevoel dat we steeds gebukt moesten lopen. Badkamer/toilet zonder deur. Bad duurde 30 min om vol te laten. 1 grote handdoek, thee setje met 1 tas, kl. lege, vieze koelkast. Ontbijt in te kleine ruimte. Kortom ziet er goed uit van buiten maar.. vooral de gemaakte vriendelijkheid van de 'gastvrouw' was bedenkelijk. Ze wou niet zeggen hoeveel kamers ze ter beschikking had (?). Naar onze mening draait het hier om geld, jammer.

We voelden ons tweederangsgasten.

Fabré Greet
30-3-2015

Mooie kamer, prima wandelomgeving. We voelden ons wat bedrogen. Nergens op de site wordt vermeld dat je voor het ontbijt 12€ p.p. extra moet betalen. Nochtans was 90€ voor één overnachting, gezien de faciliteiten, al meer dan voldoende. Kraan van het bad gaf onvoldoende water, een half uur nodig om voldoende water in bad te krijgen. Ontbijt was beperkt, slechts twee mini-broodjes p.p. Streekproducten hebben we niet gezien. Wandelkaarten zouden ter beschikking zijn, maar op onze vraag kregen we enkele wandelingen opgesomd, geen kaart gekregen. Flesje bubbels dat volgens de site cadeau was, kregen we niet omdat we met een cadeaubon betaalden.

Kortom: gewiekste gastvrouw die in onze ogen eerder uitbuiter dan uitbater is.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Bertem Natuur in Bertem - Leefdaal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Bertem Natuur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.