Reviews over Bekkevoort

Ongelooflijk goed!

Fam Bruijning,
    4-12-2018

In 1 woord, top! En dikke 10! Wij vroegen, wegens dieet, speciale zaken voor ons ontbijt. Niet was te gek, alles werd verzorgd! Een geweldige gastvrouw, mooie en grote familie kamer, van alle gemakken voorzien. Schoon en compleet. Ik zou nog door kunnen gaan met complimenten, maar wij verblijven vaker in een B&B, maar dit was wel één, zo niet, de beste, een aanrader.

fantastisch

vanherwegen lucia,
    18-9-2015

Deze b&b is de perfectie. Onthaal top. Kamer super top. Ontbijt super super top. Een must adres als je in de omgeving een logies zoekt.

één woord : TOP !!!!

Hans,
    18-5-2015

Je wordt met open armen door de gastvrouw ontvangen en voelt je direct thuis.Werkelijk niks is de gastvrouw teveel.

O

Prachtige B &B,ruime suites, rustige ligging,ongeëvenaard ontbijt!