Asse-Mollem

Reviews over Asse-Mollem

comfort

sofie,
    9-5-2016

de uitrusting en de ligging was top

ontbijt en bediening kon beter

Gereisd met partner in juli 2015

Gewoon "zeer mooi"

Adrien, Miranda, Steven en Valerie,
    24-5-2010

Een fantastisch weekend gehad. De uitbaters zijn zeer vriendelijk en de kamers zijn mooi. Ideaal gelegen om uitstapjes te doen naar Brussel en omgeving. Ook een zeer leuke plek om wandelingen te doen. De uitbater heeft er eentje ter beschikking op GPS, deze is zeer aangenaam. Ook fietsuitstapjes ,als je niet tegen de Brusselse heuvels opziet, zijn er goed te doen.

Gaan zeker nog eens terug

Gereisd met vrienden in mei 2010

koolzaadfarm in de groene gordel

Kristel Nijs,
    13-11-2009

Dit is niet ons eerste bezoek aan het Hof, maar nu toch maar eens een postje op de site zetten om het adresje te delen, hehe! Rustig hoevehotel met 8 kamers (allemaal op de 1e verd) en 'n gemengd landbouwbedrijf dat niet zo lang geleden startte met de productie en het persen van koolzaad > kijkboerderij. Elke kamer heeft zo z'n bijzonderheidje en ze hebben allemaal namen & kleuren van natuurelementen. De bedden zijn nieuw & comfortabel en de badkamer is zeer netjes. Ontbijtruimte: 1 grote tafel waaraan alle gasten ontbijten, buffetvorm van brood, beleg, zuivel & fruit. Bovendien wordt naar wens 'n eitje van eigen kippen bereid met de koolzaadolie van eigen persing en/of een mogelijkheid geboden om te proeven van echte koolzaadhoning! Diverse wandel- en fietsroutes voor de deur en in de streek. Accomocatie ook mogelijk voor groepen, zie op hun website; www.hoftervrijlegem.be

Gereisd met partner in november 2009

Zeer rustig gelegen, verbouwde hoeve, supervriendelijke in

Filip & Ilse,
    14-4-2008

Zeer rustig gelegen, verbouwde hoeve, supervriendelijke uitbaters die alles in het werk stellen om de vakantieganger de beste service te geven. Zeer lekker ontbijt met oa. zelfgemaakte confituur (zoals pompoen-sinaasappel), koolzaadhoning en nog veel meer. Rondleiding op de boerderij met uitleg over de activiteiten zoals het verbouwen van koolzaad (met uitleg over die sector van de landbouw, heel verhelderend). Het "Hof ter Vrijlegem"-bier is zeer lekker, maar straf (9°). Voor de kinderen is er een kleine speeltuin met grote zandbak. De kamers zijn verschillend van grootte en opgebouwd volgens een thema en bieden op een eenvoudige wijze alle moderne comfort. Ook sauna aanwezig maar geen tijd gehad om te gebruiken. Je kan er mooie wandelingen maken en fietsen in de omgeving, ook Brussel is niet veraf. Voor herhaling vatbaar !

Gereisd met vrienden in april 2008
Asse-Mollem scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews