Géén boekingskosten

• 7.9Staat v/h sanitair

10 Reviews over 't Vennebos

• 7Rene06-09-2021

Leuk Park

Huisje was redelijk schoon en beter dan de meeste CP huisjes. Waar ik me altijd aan irriteer zijn de muggenlijken op de muur, plaffond etc. Waarom halen de mensen deze niet weg als ze dit beest platslaan en laat de schoonmaak deze zitten. Zwembad is echt top. Reserveren via de app werkt super. De restaurants zijn niet echt goed. Tip sla laat de pizza over. Snackbar echt waardeloos dat alles via een tijdslot gaat. Vaak vol en uren wachten. De restaurants bij CP zoal Fuego en Nonna zijn echt wel een klasse beter. Animatie is de tent was leuk. Vers schepijs is ook erg lekker.

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Rik en Anne01-07-2021

Topper

Een voltreffer van bij de aankomst. Zeer hartelijk onthaal. Prachtige ruime plaatsen, alle met elektriciteit. Heel rustig en ontspannen sfeer. Gezellige buitenbar. Netjes onderhouden sanitair, voorzien van meer dan voldoende ontsmettingsproducten. Mooie streek, ideaal voor wandel- en fietstochtjes.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8reina geerestein01-03-2017

fantastich

alles was goed,ligging,schoon, vriendelijk personeel,eetgelegenheden.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Denise D28-12-2016

Leuke camping voor jong en oud

Het is een hele leuk goed verzorgde camping. Het sanitair is wat verouderd maar het is wel schoon. Het zwembad is erg leuk voor kinderen maar ook voor ouderen! Mooie natuur en leuke dorpjes in de buurt om te vertoeven.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Leen & Ria van Spronsen08-01-2016

Een Heerlijk Vakantie

Alles was prima verzorgd zoals altijd

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Win en Lina Muilwijk10-09-2012

Prachtig park

Riante woningen, vriendelijk personeel en goede voorzieningen

• 9Staat v/h sanitair
  • 9fam. roet11-10-2011

gezellig park

wij zijn er elk jaar met zijn achten en wij hebben het altijd gezellig . de mensen op het park zijn erg vriendelijk. de huisjes zijn erg schoon. erg kindvriendelijk vooral het onthaal bij aankomst. voor ons is het een uitstekend park.

• 8Staat v/h sanitair
  • 3Marietje23-03-2011

leuk

mooie camping, leuk uitzicht, veel dingen te doen. erg naar mijn zin

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Naturistica27-06-2010

Accomodatie verouderd

Kleine en gezellige camping goede ontvangst,maar de meeste accomodatie is spijtig genoeg verouderd. Veel te kleine toiletten in een oud sanitair gebouw. Bij de vervallen speeltuin voor de kinderen stel ik me ernstige vragen bij de veiligheid. Toen we in het groot plonsbad gingen zwemmen met onze kinderen bleek erna dat juist ervoor nog chloorschok was toegediend,wel nodig maar niet zo slim als er nog mensen gaan zwemmen. Dan maar douchen om af te koelen want in de kempen is het in de zomer steeds drukkend heet. En nog maar te zwijgen van de vele insecten die er rondzwermen of kruipen. Volgende keer andere bestemming voor mij.

• 4Staat v/h sanitair
  • 10Mike Matheeuwsen23-12-2009

leuk fantasties

bijv. "Camping 't Vennebos in Aarschot is..." leuk grappig mooi gezellig gowoon de leukste camping en lekker knus

• 7Staat v/h sanitair

Camping 't Vennebos info