Géén boekingskosten

's Hertogenmolens

BelgiëVlaams BrabantAarschot

7.9GoedScore uit 10 reviews

• Airconditioning

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

10 Reviews over 's Hertogenmolens

• 4ruud14-12-2016

Matig

Gehorige kamers bestaande uit gipswand, basic inrichting. Ligt aan een weg waar redelijk hard wordt gereden en dat is hoorbaar in de kamer.

• 8Amber en Henny24-08-2016

Zeer originele locatie

Het hotel is gebouwd in een oude watermolen en alle historische details zijn zoveel mogelijk in stand gehouden en komen terug in de gangen, de kamers en de eetzaal. Uitstekende service, mooi schoon hotel met heerlijke bedden, wel wat gehorig, gelegen in zeer rustig plaatsje met een leuk uitzicht op de Demer waar het overheen gebouwd is. Prima ontbijtservice.

• 9Viviana Cuypers25-06-2016

heel goed

wij hadden half pension met onze groep. we hebben heel lekker gegeten. heel vriendelijke bediening. het ontbijt was ook goed. enige nadeel was dat je doordat het een oud gebouw is, je toch wel geluidshinder had van de mensen in de gang, wel geen lawaai van buitenaf.

• 6Marie04-04-2016

Een beetje teleurgesteld

Via bon, menu mochten we niet kiezen en vonden we ook niet echt lekker...veel lawaai in restaurant. Kamer wel ok, hier en daar stoffig en vuile gordijnen. Geen minibar. Veel lawaai op de gang. 's Nachts blaffende honden. Slechte isolatie tussen kamers. Goed bed en goede douche. Uitgebreid ontbijtbuffet.

• 8Stijn Heuvels14-03-2016

mooie bestemming

Uitstekende ligging ad rand v Aarschot. Wandeling of fietstocht begint ah hotel. Uitstekende brasserie bij het hotel. Alles is aanwezig om ve uitstekend en gevarieerd ontbijt te genieten. Ruime kamer en mooi uitzicht op de rivier.

• 10MAHIEU JEAN-PIERRE27-04-2014

Super!!!

Wij kozen het fietsarrengement. Ideale uitvalsbasis om te fietsen rond Aarschot, naar Leuven, Rillaar,.. Hééél lekker eten en vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

• 8hvdkooij326-07-2013

Goed hotel in prettige omgeving

Prima hotel met nette, schone kamers. Het ontbijt is goed verzorgd en de bedden waren prima. Ook de fietsen die huurden waren uitstekend. Let wel op, niet alle kamers zitten in het oude gedeelte van het hotel. De meeste kamers bevinden zich in het nieuwe gedeelte. Leuven is goed bereikbaar per bus of trein en zeker het bezoeken waard. In de maand juli zijn er in Leuven de gratis muziek uitvoeringen op diverse podiums "Beleuvenissen". Ook raden wij een excursie onder leiding van een gids aan.

• 9Johan Ramon15-04-2013

we gaan er zeker nog terug

mooi centraal gelegn hotel. restaurant niet te versmaden,echt heel lekker gegeten. een aanrader.

• 9Sjoerd02-07-2012

Romantisch hotel in een gerenoveerde watermolen.

Een rustig hotel met prachtige kamers die nog de sfeer oproepen van wat het eens was, nl. een oude watermolen. Alles is even netjes en ook het personeel doet z'n best het de gasten naar de zin te maken. Het ontbijt is niet overdadig maar ruim voldoende en je kunt er rustig de tijd voor nemen. Ontbijten is mogelijk van 8 uur tot half 11. De aan het hotel grenzende brasserie is een aanrader. Voor een schappelijke prijs wordden hier zeer goede maaltijden geserveerd. Ook voor het uitchecken kun je ruim de tijd nemen daar je de kamer pas om 12 uur hoeft te verlaten. Vanuit het hotel kun je mooie uitstapjes maken in de omgeving en ook wat verder weg is geen probleem. Met de trein zijn diverse plaatsen goed te bereiken en het is ook niet duur. Het station is maar 5 minuten lopen van het hotel. Wij hebben hier een prima weekend gehad.

• 8John27-04-2012

Geweldig hotel in een 16e eeuwse watermolen

Een aanrader voor nostalgiezoekers. Vraag vooral een kamer in het oude gedeelte. De nieuwe kamer zijn strak en modern. Wij hadden een oude kamer met dikke balken en scheve muren. Bed en inrichting van de kamer zijn modern.

Hotel 's Hertogenmolens info

Het complex