Aarschot

We hebben een aantal aanbieders voor Aarschot voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Aarschot voor je op een rij gezet:

Reviews over Aarschot

• 8Amber en Henny24-08-2016

Beetje slaapdorpje, mooie natuur en beeldenroute

Het is een rustig dorpje geschikt voor families kinderen en ouderen, goed te bewandelen er is een leuke beeldenroute, centrum heeft wat restaurantjes op de markt, een mooie oude kerk, een begijnenhofje. Maar verder is er weinig te beleven voor de jeugd en we denken ook weinig uitgaansleven. het is een typisch vlaams kalm duttend dorpje in onze ogen. Er was kermis en een tent voor een dansavond toen wij er waren, maar ook dat stelde weinig voor. En we hoorde van inwoners dat dat slechts één keer per jaar was. Voor ouderen en gezinnen met jonge kids een leuke bestemming voor jongeren zeker niet. Het dorp ligt onder de druk bevlogen aanvliegroute voor Brussel Airport , veel laag overkomende vliegtuigen, maar weinig geluidsoverlast. Ook is er een station (vlak bij hotel gelegen waar geregeld erg lange (goederen) treinen rijden ,vooral 's nachts, maar ook weinig geluidsoverlast daarvan ondervonden.

• 9Zorg voor natuur
    • 9Cultuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 3Els03-12-2015

Redelijk saai

We hadden wat meer verwacht van dit stadje. Viel uiteindelijk tegen. Was een beetje doods en saai. Niet echt leuke adresjes gevonden ( winkels, café's, resto) Het stedelijk (folkloristisch)museum stelde niet veel voor.

• 2Sfeer in stad
    • 4Omgeving
    • 4Zorg voor natuur
    • 2Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met vrienden in november 2015

• 7Stinus28-07-2014

is wel goed

de binnenstad is uitstekend.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 8Zorg voor natuur
    • 8Uitgaanslevenn

Gereisd in januari 2014

• 9Johan Ramon15-04-2013

fiets je gezond

voor fietsers kan menkiezen uit vlak of heuvelachtig terrein endit op dezelfde locatie. raar maar waar

• 9Sfeer in stad
    • 9Omgeving

Gereisd met vrienden in april 2013

• 7Sjoerd02-07-2012

Klein maar rustig dorp.

Aarschot is een klein en rustig dorp gelegen in een mooie omgeving. Er zijn een paar restaurantjes en gezellige barretjes maar verder is er niet veel te doen. De omgeving daarintegen is de moeite waard. ook kun je van hieruit per trein makkelijk en goedkoop diverse plaatsen bezoeken zoals bijv. Leuven en Brussel.

• 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in juni 2012

• 6John27-04-2012

Beetje saaie plaats

Restaurant zijn relatief duur en de caf'e reserveren geen eten. Er is wel een goede Pizzeria dicht bij de markt.

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 5Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

Gereisd met partner in april 2012

• 8Frank De Groof22-03-2012

Zalig fietsen rond Aarschot

Prachtige natuur rond Aarschot. Ideaal voor lange fietstochten.

• 10Omgeving

Gereisd met vrienden in maart 2012

• 4Beyne Iréne26-02-2012

Klein stadje aan de Demer

Klein stadje aan de Demer.Netjes, maar er is niet echt veel te zien of er valt ook niet veel te beleven. Wel blijkbaar recent wat verfraaiingen gedaan in het centrum, doch voor cultuur, mooie winkels en leuke eetadresjes ga je beter naar het vlakbij gelegen Leuven. Kortom, mooie verpakking voor een lege doos. Leuk om even te stoppen als je er langs komt, maar geen bestemming op zich.

• 3Sfeer in stad
    • 5Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Saar23-08-2011

schitterend

Zeer sypathieke mensen, heel veel te beleven, lekker gegeten!!

• 10Sfeer in stad
    • 10Omgeving
    • 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8rainbow27-06-2011

Veel te zien / doen op loopafstand!

Hier kan je een heel fijne stadswandeling doen. Op vrij korte afstand vind je het Stedelijk museum (zeer interessant), het cultureel centrum, gevestigd in het Sint-Elisabethgasthuis, uit de 17 de eeuw met O.L.V kapel uit begin 20 ste eeuw. Van daaruit, kan je gedeeltelijk langs de Demer, door het fraaie stadspark, langs de Onze-Lieve-Vrouwekerk, naar het Begijnhof en even verder de 's-Hertogenmolens op de Demer, uit de 16e eeuw (mooi gerestaureerd, thans een hotel). Als je start aan het Stedelijk museum, vind je voldoende parkeergelegenheid! In het cultureel centrum, (voormalig Sint-Elisabethgasthuis) zijn geregeld interessante tentoonstellingen die je in de gelegenheid stellen, tegelijk dit prachtige gebouw te bezoeken. Zeker doen!

• 9Cultuur

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011