Oost Vlaanderen

We hebben een aantal aanbieders voor Oost Vlaanderen voor je op een rij gezet:

vakanties Oost Vlaanderen

We hebben een aantal aanbieders voor Oost Vlaanderen voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Oost Vlaanderen

Een weldadig fijn hotel zoals je het altijd wenst.

Seenit,
    21-3-2019

Bij binnenkomst in de mooie hal, met veel marmer, bevindt zich ook de receptie, aardige informele bediening. Ook op de trap weer marmer. De kamer doet weldadig aan, royaal, klassiek, aan de wand mooie kunstwerken. De badkamer is prachtig, hier weer marmer, én schoon!
    Heerlijk bed, goed geslapen. 's Morgens een heerlijk ontbijtbuffet, en als extra vraagt de mevrouw hoe we ons ei graag willen, alles heel persoonlijk en verzorgd! Een kleinschalig hotel, mooie ruimtes, in januari nog te koud om buiten te zitten, maar het terras is een plaatje met mooie tuin, parkeerruimte om het hotel is meer dan voldoende en het hotel grenst aan het bos, waar we relaxt hebben gewandeld. Gunstig gelegen tussen de steden Brugge en Gent.

Gereisd met partner in januari 2019

Deze B & B verdient een dikke 10 !

Eliane De Troch,
    27-9-2018

Warme ontvangst (letterlijk en figuurlijk) want de warmte komt je tegemoet, wanneer de deur open gaat... heel fijn in deze tijd van het jaar wanneer de ochtenden en avonden al koel worden. De verwarming staat hier echt aan. Prachtige woning met bovenverdieping als B & B, zeer ruime kamers en kwaliteitsvolle bedden en badkamer met grote inloopdouche. Inclusief sauna voor de liefhebbers. Smaakvol gevarieerd ontbijt in grote verwarmde ontbijtruimte en meer dan voldoende. Lieve gastvrouw Marina die weet wie een babbeltje waardeert of niet. Hét adres als je naar de Zwalm streek komt wandelen of fietsen.

Gereisd met partner in september 2018

Goed centraal gelegen hotel

Gaby,
    8-11-2017

De kamers zijn ruim en netjes en het personeel is vriendelijk. De rustige centrale ligging (nabij Vrijdagmarkt) maakt het hotel een ideale plek om te verblijven. De ontbijtruimte bevindt zich op de bovenste verdieping en heeft een mooi uitzicht over de daken van Gent. Het ontbijt is uitgebreid en goed.

Enig klein minpuntje, er is geen parkeergelegenheid bij het hotel. Je moet daarvoor naar de vrijdagmarkt waar een openbare parkeergarage is.

Gereisd met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi hotel in een historisch gebouw in het centrum

Wilma Heemskerk Bruin,
    31-8-2017

Had een kamer aan de waterkant wat een levendig uitzicht gaf. Het bed sliep echt lekker en de kamer was comfortabel. Ontbijten op de derde etage met een uitzicht over de stad. Uitgebreid ontbijt buffet met diverse broodjes en fruit en zelfs zalm . Het Hotel ligt in het centrum vlak bij de vrijdagmarkt, dus alles op loopafstand . Zeker een plek om terug te komen

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

fantastisch

PvL,
    25-8-2017

Geweldig lang weekend gehad. Goed hotel. wij hadden een kamer gelegen aan het water, kwam rondvaartboot langs. Hotel is zo goed als midden in de stad. Eten (ontbijt) genoeg keuze. Een echte aanrader!!!

Gereisd met partner in april 2016