Oost Vlaanderen

Reviews over accommodaties in Oost Vlaanderen

Een toppertje !

Katrien,
    4-7-2018

Een kei gezellig huisje ! Het authentieke interieur bracht me terug naar grootmoeders tijd maar dan mét alle nuttige en hedendaagse comfort. Alles is netjes en perfect onderhouden. Als ik dan toch een vraag of probleem had stonden de sympathieke eigenaars altijd direct klaar met raad en daad. Ik heb enorm genoten van het uitzonderlijk mooie en verre uitzicht op de stad Ronse, het is zo onbeschrijfelijk mooi, dat moet je gezien hebben. Ook rondom een prachtige rustige groene omgeving. Een toppertje ! Hier kom ik graag terug !

Gereisd alleenreizend in februari 2018

Prachtig en authentisch, een absolute aanrader

Heidi,
    4-7-2018

Vriendelijke en hulpvaardige gastgevers. Een top gerenoveerd typisch huisje van de Vlaamse Ardennen, modern en toch authentisch met veel sfeer en charme van vroeger, helemaal naar onze smaak. Met alle komfort die je wenst, ook tijdens de winter. We hebben met volle teugen zowel van ons verblijf in La Quitapenas als auch van het prachtig landschap genoten.

Gereisd met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een absolute aanrader!

Sarah,
    2-7-2018

De ligging is ideaal, het huisje leuk ingericht met authentieke elementen, en alles heel netjes en proper! Zalig geslapen en voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Mooi hotel

Ruud,
    15-6-2018

Kleinschalig hotel op een mooie locatie, gratis parkeren voor de deur en afsluitbare stalling voorde fietsen (met rekken en een fietspomp) Gezellige bar en restaurant met een kleine kaart maar goed eten. Ontbijt uitgebreid en goed.

Gereisd met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Supper goed

De Cock,
    12-5-2018

De uitbaters waren super en het was er netjes en gezelleg

Gereisd met vrienden in mei 2018