Oost Vlaanderen

Reviews over accommodaties in Oost Vlaanderen

Top hotel

Jonker,
    7-4-2019

Geweldig leuk hotel, schoon, mooie kamers en zeer vriendelijke staf. Het heeft 2 sterren en dat is het dogma van lijstjes, 4 sterren in prijs kwaliteit is het zeker waard

Gereisd met partner in april 2019

Gereisd alleenreizend in november 2018

supper B&B

karline,
    18-11-2018

we zijn afgelopen vrijdag 16 november 2018 daar gelogeerd heel goed geslapen en een zeer goed bed ook supper gastheer en zeer vriendelijk en een goed ondbeid we komen zeker en vast terug doe zo verder Groetjes uit Mechelen

Gereisd met partner in november 2018

Fantastisch hotel voor herhaling vatbaar

peter vuyst,
    29-10-2018

Weekeindje België ondanks voorspellingen van slecht weer twee prima en zonnige dagen gehad in het gezellig plaatsje Aalst waar we verbleven en het leuke gezellige stadje Gent mooie gevels en gebouwen waaronder een copy van de big Ben en Franse gebouwen en bruggen echt de moeite waard Leuke en appartementen cafeetjes sommige met wel 50 soorten bier of meer. Best Western hotel mag trots zijn op hun hotel en personeel keurig hotel mooie schone kamers en badkamer. en prima snelle WiFi fijne garage onder het hotel voor 11 euro per nacht met ruime parkeerplaats eenmaal binnen hoef je niet meer naar buiten ontbijt was goed verzorgd we zijn niets te kort gekomen alleen jammer dat ze een kleine verbouwing hadden maar ja we waren buiten het seizoen en ze moeten het toch eens doen word daarna nog beter moet je maar denken. Nee echt een prima hotel

Gereisd met partner in oktober 2018

fantastisch

Apollonia van der Waal,
    27-8-2018

Het verblijf in het Godshuis in St Laureins was geweldig. Geen minpuntjes alleen maar positief: Heerlijk eten, vriendelijke bediening, mooie, schone en ruime kamers. en bovenal een prachtig verbouwd klooster, geweldige sfeer!

Gereisd met vrienden in augustus 2018