Hotel De Brouwerij

10 reviews over Hotel De Brouwerij in het Nederlands

leuk familiehotel

VAN HERCK LUTGART
18-8-2013

Het hotel is een goede uitvalsbasis voor de zwalmstreek, ename en oudenaarde. De kamers zijn net,klein maar ge hebt alles wat ge nodig hebt.In het restaurant kan men fantastisch lekker eten veel beter dan de 2 sterren doen vermoeden . Het ontbijt bestaat uit een klein buffet maar is zeer goed . Je kunt er een eitje krijgen zoals men het wenst. De keuken is ook flexibel als men een speciale wens heeft. Prijs kwaliteit is top.

Dit hotel is aan te raden zowel voor echtparen als jonge ouders met kinderen want die hebben ook een ganse speelhoek ter beschikking.

Een auto is noodzakelijk om u te kunnen verplaatsen.

Gereisd met partner in augustus 2013

zeer fijne plek om te zijn

Ria & Wouter
26-5-2013

prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen

heel aardige familie klantvriendelijk en behulpzaam

zeer kindvriendelijk en lekkere streekbiertjes

heerlijk onbijt vooral de eitjes van Freddy bij het onbijt

en andere streekprodukten van de vlaamsen ardennen

een topplek wij zijn al zeker vier keer geweest.

Gereisd met partner in januari 2013

geweldige plek!

martine vervoort
18-3-2013

heerlijk hotel,rustige omgeving,een erg sociale en familiale sfeer wij zijn er ontvangen als prinsseskes,de eigenaars zijn warme en hele,hele lieve mensen de kids zijn echte doetjes die onze harten hebben gestolen!

het eten en drank is daar overheerlijk,propere kamers aan een schappelijke prijs,je kan er vele uitstappen maken of fietsroutes doen of wanderlen

wij hebben een overheerlijk weekendje achter de rug lieve mensen doe zo verder wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in maart 2013

Zeer goed en gezellig. Een aanrader!

Hanneke Engelsman
28-1-2013

Hotel "De Brouwerij" is een gezellig familie hotel. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en ze hebben een uitstekende keuken. Daar is een top kokkie aan het werk!

Gereisd met vrienden in januari 2013

Zéér leuk hotel

Sercu Silvain
12-8-2012

We hebben hier 2 zéér leuke en gezellige vakantiedagen gehad. Familiale ontvangst waardoor men zich direct op zijn gemak voelt. Het eten en drinken is hier ook in orde. M.a.w. een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2012

dikke aanrader !!

Lucienne
24-6-2012

In hotel De Brouwerij wordt je ontvangen door een familie die precies weet waar ze mee bezig zijn, alles is pico bello in orde en verzorgd en een gezellig praatje kan er steeds af.

De gerechten zijn allemaal superlekker, complimenten aan de chef.

Gereisd met partner in juni 2012

Zeer gastvrij en verzorgd

Robin
29-4-2012

Omwille van een feestje in de buurt verbleven we hier een nachtje.

Sinds kort nieuwe uitbaters, zeer vriendelijk en gastvrij.

Het hotel ligt op een prima en zeer rustige locatie met ruime prive parking.

De kamers zijn eerder klein maar verzorgd en zeker de 2 sterren waard.

Het ontbijt was zeer verzorgd met heel lokale streekproducten die vakkundig werden toegelicht.

Absoluut zijn geld waard en een must voor wie rustig landelijk wil ontspannen.

Gereisd met partner in april 2012

Gastvrije ontvangst, aimabele tegemoetreding.

Koos Timmermans, Lievelde(Nederland)
30-6-2011

Op de twee opeenvolgende dagen een uitstekend 4- en een 5-gangendiner met een verbluffende aanwending van Liefmans goudenband bij een hoofdgerecht en Liefmans kriek bij een dessert. Rosita en Marnix Dalebout dragen liefde voor de exploitatie van 'De Brouwerij' uit. De dagomlijsting vangt aan met een ontbijt, waarvoor je wensen kenbaar mag maken en eindigt 's avonds met een flesje Primus, met tussenliggend de gastromische verwennerij.

Koos Timmermans, Lievelde. (Nederland)

Gereisd alleenreizend in april 2011

Wij komen terug!

Mevrouw Koevoet
6-4-2011

Heerlijk hotel, goede service, prima eten en een prachtige omgeving.

Gereisd met partner in januari 2011

Geweldig

Airavab
4-4-2011

Geweldig verblijf gehad, goed eten, lekker buiten in de zon gezeten, rustige landelijke omgeving, perfect te combineren met start Ronde Van Vlaanderen (Ninove)... volgend jaar weer!

Gereisd met vrienden in april 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Brouwerij in Zwalm-Roborst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Brouwerij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.