Camping Canteclaer

• 9.8Staat v/h sanitair

Meer camping info

10 reviews over Camping Canteclaer

• 10Gasia H.19-09-2020

Elke week-end is een plezier om naar toe te gaan

Wij hebben hier een vaste standplaats sinds verschillende jaren. In het begin met een mobilhome daarna met een stacaravan. De uitbaters en personeel staan ten dienste van de gasten zowel voor kort of lang verblijf. De plaatsen zijn ruim en goed onderhouden. Sanitair altijd prima proper. Canteclaerhoeve is zeker een aanrader zowel voor een lekker, verzocht etentje tegen betaalbare prijs als voor een frisse pint op het terras. Wil u een aangename uitstap in de Vlaamse Ardennen is dit "the place to be"

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Ronald11-06-2017

Mooie, verzorgde camping in prachtige fietsstreek

Mooie plaatsen (goed gras), beschut (heg); prima en schoon sanitair met ruim warmwater, gezellig-rommelig café-restaurant aanpalend; heel vriendelijke eigenaren.

Er is een mooie speeltuin maar dit keer waren mijn kinderen niet mee. Ik zou zo met de kinderen een week gaan.

Doordat de stacaravans veelal niet bezet waren, was het best rustig ondanks het Pinksterweekend. Jammer wel dat de heg het uitzicht van de camping af wegneemt. Lawaai van trein en andere campinggasten (een groep auto-liefhebbers) is maar betrekkelijk: je hoort het wel maar het is geen last.

In het dorp Munkzwalm (loopafstand) is alles te vinden. Nabij ligt ook een ander chiquer restaurant dat we een volgende keer proberen.

De Vlaamse Ardennen - het was mijn eerste keer - zijn een mooie streek: heuvels, groen, leuke dorpjes en stadjes, uitzichten, wonderlijke molens op heuvels. Het was er heerlijk wielrennen. Wat zijn de routes (gele, blauwe en rode lus) van de Ronde van Vlaanderen perfect uitgezet. De kasseien maken het soms zwaar maar echt heel leuk om hier eens te fietsen. Ik voelde me soms bijkans Tom Boonen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9magda en dirk03-07-2016

voor ons zeer goed

gezellige camping met veel mogelijkheden voor fietsen en wandelen en bovenal super uitbaters die je met alles proberen te helpen komen vlug terug

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2016

• 10carline en patrick21-06-2016

leuke camping met mooie en ruime mobilhomeparkings

heel familiale camping. Vriendelijke eigenaars en onthaal is super. In de prijs krijg je 5 euro douche tijd . Het sanitair is super proper en ook de was ruimte is ok. Of je nu vaste klant bent of je komt er voor een weekend , het maakt geen verschil, iedereen spreekt er u aan . Wij voelen er ons zeker op ons gemak. De trekkers plaatsen zijn zeer ruim en met een haag afgeschermd. Er zijn al enkele verhard , super voor mobilhomes. Voor fietsers en wandelaars super gelegen maar om gewoon tot rust te komen ook een echte aanrader. Wij zijn er al een paar weekends geweest en komen er zeker de weekends dat we vrij terug.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10anne29-05-2016

Kleine zeer rustige camping

zeer grote touristische plaatsen allen afgeschermd met haag, kleine familiale camping, mensen super vriendelijk, eetgelegenheid is super de ambiance zelden te vinden op andere campings, ook het sanitair is perfect zeer proper en grote douches met wastafel, alsook zeer grote badplaats voor gehandicapten. Op camping weinig te doen, dus zeer rustig echt genieten kan men hier zeker. Wij zijn zeer tevreden en komen terug . Deze camping valt niets op aan te merken, winkels en bankautomaat in de buurt.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 5Kuifje78909-05-2016

Voor 1 keer

Prima ligging voor uitstappen maar camping heeft nadelen. Ziet er wat als bouwwerf uit. Spoorlijn Brussel-Kortrijk druk en pal langs toeristenplaatsen. Op terrein ook niet stil door voortdurende werken alom en groep motor liefhebbers met muziek installatie en stapels bierbakken. Zijn op een avond wel wandelen gestuurd na klachten, maar als die dan mogen terugkomen midden van nacht en verder feesten is dat geen oplossing. Douche is gratis voor eerste 5 € en werkt met kaart. Reken op 0,75€ voor een korte douche. Internet is veel te duur voor de lage snelheid en vaak te traag om te googlen. Plaatsen zijn ruim. Voorzie laarzen bij regenweer: slijkerig en glibberig. Auto en caravan zakt dan makkelijk weg. Hoofdwegen zijn daarentegen voorzien van fijn steengruis en erg stoffig bij droog weer. Afval 3 maal per week gesorteerd te presenteren op eigen afgesloten containerparkje tussen 3 en 4 uur in namiddag. Een probleem als je uitstappen maakt.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 9tine claeys13-11-2015

leuke, rustige camping

Heel leuke, rustige en mooie camping. Ideaal gelegen als uitvalsbasis om te wandelen,joggen of fietsen. Super vriendelijke uitbaters die altijd klaar staan om te helpen.

Gereisd met jonge kinderen in november 2015

• 9FiVER04-11-2015

Voor herhaling vatbaar !

De ontvangst op de camping was fenomenaal/supervriendelijk. De camping is zeer proper en goed onderhouden. De staanplaatsen voor trekkers zijn zeer ruim en rustig gelegen. De faciliteiten zijn meer dan voldoende. Zeer knappe omgeving om veel te wandelen en te fietsen. Een echte aanrader !!!

Gereisd met partner in november 2015

• 6F10-08-2013

Simpele Stacaravan Camping

Heel veel sta-caravans, maar we kwamen erlangs tijdens onze vakantie en hebben de camping bezocht. Jammer dat er een discotheek was die me wat wakker hield. Voor vaste gasten vast heel gezellig, maar alles was net voldoende. Prima voor een keer. Vond de Eigenaresse wel heel aardig.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 8Gerrit21-09-2011

Prachtige voordelige camping

Prima camping met mooi schoon sanitair, zeer ruime douches en uitstekende toiletten. Veel speeltoestellen voor de kleinste kinderen.

Prima bar/restaurant waar prima gegeten kan worden en met zeer veel biersoorten in het assortiment. Echt België dus. De vlaamse gastvrijheid is er een uit duizenden, volgens mij bestaan er geen onaardige vlaamse mensen.

En dan is de prijs die je voor dit alles moet betalen nog belachelijk laag ook. Het enige nadeel wat ik zou kunnen bedenken is de omgeving (er is gewoon niet zoveel te zien) en de verhouding sta- en tourcaravans. 197 tegen 7. Ondanks dat laatste ben je zeker welkom en er is geen Johnny en Anita cultuur.

Ook prima als tussenstop naar verder gelegen plaatsen.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2011