Géén boekingskosten

Meer camping info

14 Reviews over Canteclaer

• 2Dirk09-08-2021

wat een teleurstelling

volgens de site is dit een zeer goed onderhouden en mooie camping. DUs even gaan kijken vooraleer we iets kopen. Was me dat een teleurstelling! Heel vuil en precies een grote bouwwerf. En er was helemaal geen speelpleintje. NIks voor kinderen dus. We gaan wel ergens anders kijken om iets te kopen!

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden
  • 3Coppin Maurice16-07-2021

Vuil en tot nooit meer

Camping heeft potentieel om een mooie camping te worden, maar momenteel lag het wat bekommerd bij. Slordige indruk! Sanitaire ruimtes vuil en vies. Na deze vaststellingen hebben we dan ons niet gewaagt iets ter plaatsen te eten in het restaurant. Wij komen hier nooit meer terug!!!!

• 2Staat v/h sanitair
  • 5Jan en Ann25-05-2021

bouwwerf en vies

Een 6 tal jaar geleden zijn we op deze camping geweest. Toen al een verouderde camping maar toen wel proper. Nu lijkt het wel en bouwwerf. Vuil en vies over de hele camping. Het stinkt enorm in het sanitair blok van de dames. Overal op de camping zijn ze aan het werken maar het lijkt erop dat er binnen de kortste keren niets zal afgewerkt zijn. Heel jammer want de camping is zo mooi gelegen.

• 7Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 7Debosscher Carine01-05-2021

De streek met de moutenbikeroute verkennen.

Heel vriendelijk onthaal. Camperplaatsen niet onderhouden en sommige zelfs een stort, overal begint men met iets en niets wordt afgewerkt. Jammer nochtans mooie ruime plaatsen. Sanitair verouderd en wordt niet dagelijks gekuist was een beetje vies zelfs.Ze zouden echt eens een inspanning moeten doen want de camping is nochtans heel mooi gelegen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Gasia H.19-09-2020

Elke week-end is een plezier om naar toe te gaan

Wij hebben hier een vaste standplaats sinds verschillende jaren. In het begin met een mobilhome daarna met een stacaravan. De uitbaters en personeel staan ten dienste van de gasten zowel voor kort of lang verblijf. De plaatsen zijn ruim en goed onderhouden. Sanitair altijd prima proper. Canteclaerhoeve is zeker een aanrader zowel voor een lekker, verzocht etentje tegen betaalbare prijs als voor een frisse pint op het terras. Wil u een aangename uitstap in de Vlaamse Ardennen is dit "the place to be"

• 10Eetgelegenheden
  • 9Ronald11-06-2017

Mooie, verzorgde camping in prachtige fietsstreek

Mooie plaatsen (goed gras), beschut (heg); prima en schoon sanitair met ruim warmwater, gezellig-rommelig café-restaurant aanpalend; heel vriendelijke eigenaren.

Er is een mooie speeltuin maar dit keer waren mijn kinderen niet mee. Ik zou zo met de kinderen een week gaan.

Doordat de stacaravans veelal niet bezet waren, was het best rustig ondanks het Pinksterweekend. Jammer wel dat de heg het uitzicht van de camping af wegneemt. Lawaai van trein en andere campinggasten (een groep auto-liefhebbers) is maar betrekkelijk: je hoort het wel maar het is geen last.

In het dorp Munkzwalm (loopafstand) is alles te vinden. Nabij ligt ook een ander chiquer restaurant dat we een volgende keer proberen.

De Vlaamse Ardennen - het was mijn eerste keer - zijn een mooie streek: heuvels, groen, leuke dorpjes en stadjes, uitzichten, wonderlijke molens op heuvels. Het was er heerlijk wielrennen. Wat zijn de routes (gele, blauwe en rode lus) van de Ronde van Vlaanderen perfect uitgezet. De kasseien maken het soms zwaar maar echt heel leuk om hier eens te fietsen. Ik voelde me soms bijkans Tom Boonen.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 9magda en dirk03-07-2016

voor ons zeer goed

gezellige camping met veel mogelijkheden voor fietsen en wandelen en bovenal super uitbaters die je met alles proberen te helpen komen vlug terug

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 10carline en patrick21-06-2016

leuke camping met mooie en ruime mobilhomeparkings

heel familiale camping. Vriendelijke eigenaars en onthaal is super. In de prijs krijg je 5 euro douche tijd . Het sanitair is super proper en ook de was ruimte is ok. Of je nu vaste klant bent of je komt er voor een weekend , het maakt geen verschil, iedereen spreekt er u aan . Wij voelen er ons zeker op ons gemak. De trekkers plaatsen zijn zeer ruim en met een haag afgeschermd. Er zijn al enkele verhard , super voor mobilhomes. Voor fietsers en wandelaars super gelegen maar om gewoon tot rust te komen ook een echte aanrader. Wij zijn er al een paar weekends geweest en komen er zeker de weekends dat we vrij terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 10anne29-05-2016

Kleine zeer rustige camping

zeer grote touristische plaatsen allen afgeschermd met haag, kleine familiale camping, mensen super vriendelijk, eetgelegenheid is super de ambiance zelden te vinden op andere campings, ook het sanitair is perfect zeer proper en grote douches met wastafel, alsook zeer grote badplaats voor gehandicapten. Op camping weinig te doen, dus zeer rustig echt genieten kan men hier zeker. Wij zijn zeer tevreden en komen terug . Deze camping valt niets op aan te merken, winkels en bankautomaat in de buurt.

• 10Eetgelegenheden
  • 5Kuifje78909-05-2016

Voor 1 keer

Prima ligging voor uitstappen maar camping heeft nadelen. Ziet er wat als bouwwerf uit. Spoorlijn Brussel-Kortrijk druk en pal langs toeristenplaatsen. Op terrein ook niet stil door voortdurende werken alom en groep motor liefhebbers met muziek installatie en stapels bierbakken. Zijn op een avond wel wandelen gestuurd na klachten, maar als die dan mogen terugkomen midden van nacht en verder feesten is dat geen oplossing. Douche is gratis voor eerste 5 € en werkt met kaart. Reken op 0,75€ voor een korte douche. Internet is veel te duur voor de lage snelheid en vaak te traag om te googlen. Plaatsen zijn ruim. Voorzie laarzen bij regenweer: slijkerig en glibberig. Auto en caravan zakt dan makkelijk weg. Hoofdwegen zijn daarentegen voorzien van fijn steengruis en erg stoffig bij droog weer. Afval 3 maal per week gesorteerd te presenteren op eigen afgesloten containerparkje tussen 3 en 4 uur in namiddag. Een probleem als je uitstappen maakt.

• 4Staat v/h sanitair

Camping Canteclaer info