Bed and Breakfast B&B Latemberg

Bed and Breakfast B&B Latemberg

9.8Fenomenaal

België, Oost Vlaanderen, Zwalm-Roborst

Op vakantie geweest naar B&B Latemberg?

9.8Fenomenaal

BedAndBreakfast info

• Sauna
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

2 reviews over Bed and Breakfast B&B Latemberg

• 2018
    10Eliane De Troch27-09-2018

Deze B & B verdient een dikke 10 !

Warme ontvangst (letterlijk en figuurlijk) want de warmte komt je tegemoet, wanneer de deur open gaat... heel fijn in deze tijd van het jaar wanneer de ochtenden en avonden al koel worden. De verwarming staat hier echt aan. Prachtige woning met bovenverdieping als B & B, zeer ruime kamers en kwaliteitsvolle bedden en badkamer met grote inloopdouche. Inclusief sauna voor de liefhebbers. Smaakvol gevarieerd ontbijt in grote verwarmde ontbijtruimte en meer dan voldoende. Lieve gastvrouw Marina die weet wie een babbeltje waardeert of niet. Hét adres als je naar de Zwalm streek komt wandelen of fietsen.

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

9Gezin15-08-2015

Heerlijke Bed&Breakfast.

Bed&Breakfast Latemberg is een heerlijke B&B die landelijk gelegen is (nabij riviertje de Zwalm). Ideaal voor bezoekje aan bv Gent en Brugge. Als je dan terugkomt, kun je heerlijk in de grote tuin zitten, tv-kijken of gebruikmaken van de sauna. Gastvrouw is gastvrij. Verblijf was helemaal uitstekend. Één klein minpuntje: de wastafel op kamer 4 is te klein om echt te kunnen gebruiken. Maar dit valt in het niet bij alle positieve punten. In één woord: TOP. TIP: als je 's avonds wilt blijven eten, overleg dan eerst met de gastvrouw wat er geserveerd wordt. Er wordt namelijk één gerecht geserveerd.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

0 tips over Bed and Breakfast B&B Latemberg