Bed and Breakfast Tolkantoor

Bed and Breakfast Tolkantoorstersterster

7.9Goed

België, Oost Vlaanderen, Zelzate

Op vakantie geweest naar Tolkantoor?

7.9Goed

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

7 reviews over Bed and Breakfast Tolkantoor

• 8Ronald21-12-2011

Mooi B&B

Mooi Bed & Breakfast. Heeft 5 kamers en er is een expositieruimte van de eigenaren voor keramiek en metale sculpturen. Iedere kamer heeft een eigen kleur. De kamer heeft een 2-persoonsbed. Er is gratis internet. Op de kamer staat een waterkoker en staan een paar zakjes thee en oploskoffie. Badkamer is schoon, niet al te ruim maar het voldoet. De kamer heeft via de hoge, kleine ramen uitzicht op het haventje van Zelzate en het kanaal Terneuzen-Gent. De kamer heeft een beeldbuis-tv met helaas wat storing in het beeld. Het ontbijt is OK. Redelijk uitgebreid. Van het B&B is het een kleine kilometer naar het centrum van Zelzate.

Zakelijk gereisd in november 2011

• 10Norbert Werbrouck07-07-2011

Wij gaan zeker terug

Wij, twee echtparen, verblijven elk jaar in achtereenvolgens 4 B&B's. Dit zijn er intussen 12 geworden. Nog één jaar onze traditie verder zetten en dan hebben we er genoeg om een fietsvakantie vol te maken met de vier beste ervaringen daarvan en ze te herbezoeken. Zonder twijfel staat het 'Tolkantoor' nu reeds aangevinkt bij een van de beste tot nu toe.

Norbert Werbrouck, Wingene

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8Carolien en Han25-10-2010

Heerlijk weekend en voor herhaling vatbaar.

Heerlijk rustig gelegen en schitterend gerestaureerd gebouw met mooi aangelegde tuin. De gastvrijheid is voortreffelijk, zeker wanneer men geinteresseerd is in de gemaakte objecten van beide creatieve eigenaars, vertellen ze honderuit. De kamers zijn sfeervol ingericht, het enige minpuntje is de kleine ramen, maar dit is inherent aan de monumentale status van het gebouw. Zeer gunstig gelegen uitvalbasis voor het bezoeken van de omgeving, o.a. Gent. Voor ons een ruime voldoende.

Gereisd met partner in oktober 2010

• 5De heer Zelf23-08-2010

Een ware tegenvaller.

Prachtig gebouw, ondoordachte inrichting. In tegenstelling tot de omschrijving is er geen uitzicht op de jachthaven vanuit de kamer, tenzij door de piepkleine venster als ge op het bed gaat staan. Er is (dag)licht noch lucht op de kamer en badkamer(tje). Slechte isolatie, resultaat: sauna in de zomer. Er is een frigo voorzien in de eetruimte, gevuld met Aldi-drankjes waar men mits betaling kan gebruik van maken. Geen lekkere streekbieren, geen kwaliteitswijn. De Japanse tuin is een lachertje. Onze doordeweekse stadstuin is Zen in het kwadraat tov deze mislukte interpretatie. De expositieruimte neemt de meeste en de mooiste plaats in en is totaal overbodig voor vakantiegangers en wij vermoeden ook andere bezoekers. De eigenaars zijn zeer gesloten, oninteressant, timide en koud. Wij frequenteren regelmatig B&B's van allerlei prijsklassen en dit is een ware tegenvaller. Schone schijn ten top.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Henk22-08-2010

Uitstekend voor paar dagen

Prachtig gerestaureerd Tolkantoor bij jachthaventje met uitzicht op Kanaal Gent-Terneuzen en grote vrachtschepen. Goede kamers met badkamer, goed geserveerd ontbijt en mooi aangelegde tuin met terrassen achter het gebouw. Kleine goede pizzeria op loopafstand waar de sambuca in een tot de helft vol geschonken cognacglas wordt geserveerd.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Bart15-05-2010

Leuke B&B, een aanrader

Gezellige Bed & Breakfast, mooie kamers met mooi uitzicht op de haven. Prachtig aangelegde tuin. Vlak bij de grote markt van Zelzate

Gereisd met partner in mei 2010

• 8E & J19-09-2009

Kwaliteit en schoonheid van binnen en van buiten

Een prachtig en knus Bed and Breakfast in het oude Tolkantoor van Zelzate, vlakbij Gent. Warme kleuren in de kamers en een schitterende tuin. Christiane en Carlos zijn erg aardig en gastvrij, het ontbijt is prima! (broodjes, croissants, jus d'orange, 2 soorten jam, ham, kaas, gekookt ei, yoghurtje). Prima uitvalsbasis voor een bezoek aan Gent. Maar let op: in de zomer is de Zelzatebrug afgesloten voor onderhoud, wat tot wat omrijden met auto en bus leidt...

Gereisd met partner in juli 2009

0 tips over Bed and Breakfast Tolkantoor