Géén boekingskosten

Royal Zelzate

BelgiëOost VlaanderenZelzate

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Royal Zelzate voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 35 reviews

8.1FantastischScore uit 35 reviews

35 Reviews over Royal Zelzate

• 4Chris vd berg30-09-2019

Avoid this place.

(vertaald vanuit het Engels naar Nederlands )

Ik heb in veel hotels verbleven voor mijn werk, maar dit moet de ergste zijn 3. Vol met buitenlandse werknemers dronken, lawaaierig en het hotel is verouderd. Ik zou me schamen om iemand terug te brengen naar dit hotel en zou een terugbetaling eisen als ik hier voor mijn plezier was. Niets goeds te zeggen.

• 10Ceel_H02-04-2015

Heel goed hotel voor een mooie prijs!

Hotel met zeer vriendelijk personeel. Het ontbijt was goed en uitgebreid.

Avondeten in dit hotel is ook mogelijk, zeker de spareribs proberen die zijn heerlijk!!

Kamers zijn van alle gemakken voorzien en zeer schoon. Wi-Fi werkte ook uitstekend! Dit is bij sommige hotels wel minder...

• 10Zotov Ihor10-10-2014

Excellent hotel with very good food

Unexpected stop which was uncredibly good!

• 3S. de Jong02-08-2013

Dit nooit meer

Warm, warm en nog eens warm, een schamele ventilator die niets uithaalde, geen personeel die klachten kon oplossen. S avonds en 's nachts is deze namelijk niet aanwezig, zijn zij er wel dat kom je een onverschillige receptioniste tegen. Bedden te zacht, teveel doorgelegen. Karig ontbijt. De prijs ( ruim 80 euro)/ kwaliteit verhouding is ver te zoeken.

• 6piet17-07-2013

Goed voor 1 nacht......maar ook niet langer

Hotel bij markt in Zelzate. Kamer is schoon, badkamer is schoon. Meisje van de schoonmaak en ontbijt erg vriendelijk. De receptie is eigenlijk niet bemand, savonds binnenkomen met code. Smorgens voor 10 uur geen receptie te bekennen. Geen parkeerplaatsen bij hotel, de beschikbare plaatsen worden bezet door autos van het personeel.....vreemd! Ontbijt is ok ,maar weinig keus. Kamers zijn erg warm, en warmte blijft savonds in kamer hangen, bedden zijn ok, maar toch slecht/ niet geslapen door warmte. Mevrouw van de receptie is erg ongeinteresseerd. Sigaretpeuken op terras buiten.

• 8J. Knol25-08-2012

prima

We hebben er prima geslapen. 1x hadden we een zacht gekookt eitje, dat was jammer, maar andere 2 dagen waren ze goed en lekker. Ontbijt was lekker. Het was ook fijn dat je later kon aankomen zonder bang te zijn om niet binnen te kunnen komen. met behulp van kluisje aan de buitenkant.

• 8Bob Vos22-08-2011

Prima kamers goede prijs/kwaliteit

Van 18 t/m 21 augustus 2011 in Royal geslapen. Prima kamer, goede bedden, douche etc. meer dan in orde (geen klachten over de "warmte"). Schoonmaken tip top in orde! Flatscreen TV met veel stations. Vriendelijk personeel, goed verzorgd ontbijt (alles vers, veel keuze en het beleg gekoeld!). In het hotel rustig, maar helaas liggen de kamers aan de voorzijde aan een tamelijk drukke straat. De rustige kamers liggen aan de achterzijde en de zijstraat! Let op, indien men minder goed kan lopen: steile trap. Ondanks totaal rookverbod was er toch door gasten op onze kamer gerookt. Na goed doorluchten was de stank gelukkig weg. Kan behalve de rumoerige straat geen minpunten verzinnen, van harte aanbevolen! Helaas was het restaurant wegens verbouwing tijdens ons bezoek gesloten.

Tips: In Zelzate is een gezellig Italiaans restaurant "Casa Nostra". Lekker eten in de Roste Muis (paling van de chef)

• 6Diana 12-06-2011

Goed doorreis hotel !

Wij waren er op warme dagen, dan is het niet prettig in de kamer. De douche maar niet gebruikt i.v.m. de hitte en geen raam of ventilatie, je zou echt stikken. Op koele dagen prima kamer, redelijke bedden, t.v. met veel sneeuw. Het ontbijt thuis veel beter. Geen broodrooster, beschuit,ontbijtkoek of knackerbroodje, en vleeswaren die er niet zo lekker uitzagen.Kleine eetzaal.

• 10Anneke van Poppel11-02-2011

Heerlijke plaats om naartoe te gaan

Een heel goed hotel en restaurant, vriendelijk personeel. Kortom een zeer goed verblijf gehad

• 6josea03-02-2011

Roken...

Bij binnenkomst hing er één grote blauwe walm... En stinken! Er werd gewoon gerookt door het personeel en door degene waarvan wij dachten dat het de eigenaar was. Het hele hotel stonk naar rook! Erg onaangenaam. Vooral als je astmatisch bent. We hebben de nachten met de ramen open geslapne, ondanks de kou! Schoon is het wel. De badkamer was elke dag weer piekfijn in orde. Wel zaten er erg veel wat oudere mensen die graag de ellebogen gebruiken zodra de verse warme broodjes weer aangevuld werden. Maar daar kan een hotel ook niks aan doen, dat is de mesn zelf! Verder ligt het hotel geweldig. De geweldige steden vlakbij! Al met al, ondanks de rook, hebben we enorm genoten!

Hotel Royal Zelzate info

Het complex