Hotel Den Hof

Kleine hotelsWeer vandaag23°13°
Hotel Den Hof
9,9

23 reviews over Hotel Den Hof in het Nederlands

Bedankt voor het fantastische trouwfeest!

Diederik Van Den Neste,
29-8-2018

Bedankt voor het fantastische trouwfeest dat tot in de puntjes verzorgd was! de bediening was volgens de etiquette maar toch vlot en aangenaam in de omgang met alle genodigden. alleen maar positieve reacties gekregen. Ook het eten was van top niveau! en alles werd voor ons in goede banen geleid zo dat wij volop van onze dag konden genieten! Bedankt! mvg Diederik en Kim

Gereisd met vrienden in januari 2018

Onvergetelijk 25-jaar huwelijksjubileum

Mieke en Pascal,
4-10-2017

Op 30/9/17 vierden we in Den Hof onze 25e huwelijksverjaardag en het werd een avond om nooit te vergeten! Van onze genodigden kregen we niets dan complimenten over zowel de fantastische locatie, het zéér lekkere eten, als de zeer goede en vriendelijke bediening. Wij zelf waren op voorhand wat zenuwachtig, maar dat bleek zeker niet nodig! Je wordt van begin tot einde zeer professioneel en vriendelijk begeleid doorheen de ganse avond: chapeau aan het ganse team! Het was AF, verzorgd tot in de puntjes. We bleven ook met 32 mensen overnachten en konden na een feestnacht genieten van de ruime, van alle comfort voorziene kamers, om bij het ontbijtbuffet dan ook nog eens te kunnen napraten en nagenieten. Voor ons en ons ganse gezelschap echt top! Super bedankt daarvoor! Echt een aanrader!!

Gereisd met vrienden in september 2017

Droomhuwelijk!

Wencke Werner,
17-5-2017

Zaterdag 13/05/2017 zijn we getrouwd met als locatie "Den Hof". Naast de prachtige omgeving in het groen, hebben we een menu geserveerd gekregen dat zo lekker was dat de genodigden er niet konden over zwijgen :-)!! Alles was tot in de puntjes georganiseerd en geregeld, we hoefden ons nergens zorgen over te maken! Het was top!!!

We zijn ook met een 20-tal personen blijven slapen en ook over de kamers alleen maar lof! Het zijn stuk voor stuk ruime, verzorgde kamers met alles erop en eraan! En 's morgens hebben we nog allemaal samen kunnen genieten van een verzorgd ontbijt!

Een echte aanrader!!!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Voordeeluitjes.nl

Een trouwfeest op een ongelooflijke locatie!

Joris Haeck,
9-5-2017

Op zaterdag 6 mei 2017 hebben wij ons trouwfeest laten doorgaan in Den Hof te Zelzate. Wij waren onmiddellijk enthousiast over de locatie door de vakantiesfeer die je direct voelt, het vriendelijk personeel en de oase van rust. Ons trouwfeest was van in het begin tot de laatste minuut dik in orde. Onze maître was Peter, hij is super goed in zijn job en gezien de jaren ervaring heeft hij een diplomatische aanpak. De feestzaal is heel gezellig en huiselijk ingericht. De menu was absoluut fantastisch! Alle gerechten werden warm geserveerd, voldoende grote porties en de smaken zaten perfect. Dikke pluim voor de chef en zijn team! Dj Wim zorgde voor een spetterend muziekfeest. Tijdens het dansfeest zorgde het personeel dat alles vlot verliep. Na het feest waren er ongeveer 40 vrienden/familie blijven slapen in Hotel Den Hof. Het was heel leuk dat we na het feest nog heel wat vrienden/familie konden terug zien aan het lekker ontbijtbuffet na onze fantastische dag. We hebben een onvergetelijke dag gehad mede dankzij het team van Hotel/Restaurant Den hof. Nogmaals een super dankjewel voor alle moeite. Het was een prachtige dag waar jullie grotendeels voor hebben gezorgd. Vele groetjes van het jonggetrouwde paar!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Katrien
23-2-2017

Trendy lounge bar waar je kan genieten van een lekkere coctail, zelf gemaakte bitterballen,loempia's.... Je kan er ook de honger stillen met een lekkere burger of andere verfijnde suggestie. Wil je verder genieten dan kan je terecht in het stijlvol restaurant waar de chef je smaakpupillen verwend. Je kan a la carte eten maar er is ook een maandmenu te verkrijgen met verse seizoensproducten. Kortom deze zaak is The place to be

Gereisd met vrienden in januari 2017

Super mooie lokatie in het havengebied

Verokris64
23-2-2017

Mooi , gezellig , lekker eten en niet te vergeten hééééél lekkere cocktails ! Alles aan een betaalbare prijs .

Gereisd met partner in januari 2017

Familie Danschutter
22-2-2017

Valentijnarrangement met overnachting. Zeer lekker gegeten en zalig geslapen in de suite met open haard. Na het eten nog een slaapmutsje gedronken in de gezellige Oak bar.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Klasse zaak

Cattrysse Claudia
22-2-2017

In 't kort; klasse zaak! Dit hotel / restaurant straalt klasse uit, zowel de kamers, het restaurant, de tuin en vooral de nieuwe Oak Bar!

Leuk zijn de thema avonden in het restaurant zoals Moord aan tafel, modeshow etc, walking dinner.. Het personeel zijn éen voor één enthousiast en doen hun job met veel passie, je voelt dat dit een hecht team is!

Ook is hun nieuwe Oak Bar een echte aanwinst! Ook het concept happy hour slaat echt aan!

Verder is het hotel/restaurant goed gelegen (vlakbij Gent alsook bij het centrum van Zelzate) & makkelijk bereikbaar. Gratis parking is hier zeker ook een pluspunt!

Wij komen hier graag, en hopelijk nog vele jaren!

Gereisd met partner in januari 2017

geweldig

Jorissen Ria
21-2-2017

vriendelijk bedankt het was de max zoals steeds en zoals het al jaren is

Gereisd met partner in mei 2016

Trendy bar

Marijke
20-2-2017

Trendy bar met hippe cocktails en vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in januari 2017

• RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Den Hof in Zelzate, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Den Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.