Géén boekingskosten

8.9FantastischScore uit 23 reviews

• Rolstoel toegankelijk

23 Reviews over Den Hof

• 10Diederik Van Den Neste29-08-2018

Bedankt voor het fantastische trouwfeest!

Bedankt voor het fantastische trouwfeest dat tot in de puntjes verzorgd was! de bediening was volgens de etiquette maar toch vlot en aangenaam in de omgang met alle genodigden. alleen maar positieve reacties gekregen. Ook het eten was van top niveau! en alles werd voor ons in goede banen geleid zo dat wij volop van onze dag konden genieten! Bedankt! mvg Diederik en Kim

• 10Mieke en Pascal04-10-2017

Onvergetelijk 25-jaar huwelijksjubileum

Op 30/9/17 vierden we in Den Hof onze 25e huwelijksverjaardag en het werd een avond om nooit te vergeten! Van onze genodigden kregen we niets dan complimenten over zowel de fantastische locatie, het zéér lekkere eten, als de zeer goede en vriendelijke bediening. Wij zelf waren op voorhand wat zenuwachtig, maar dat bleek zeker niet nodig! Je wordt van begin tot einde zeer professioneel en vriendelijk begeleid doorheen de ganse avond: chapeau aan het ganse team! Het was AF, verzorgd tot in de puntjes. We bleven ook met 32 mensen overnachten en konden na een feestnacht genieten van de ruime, van alle comfort voorziene kamers, om bij het ontbijtbuffet dan ook nog eens te kunnen napraten en nagenieten. Voor ons en ons ganse gezelschap echt top! Super bedankt daarvoor! Echt een aanrader!!

• 10Wencke Werner17-05-2017

Droomhuwelijk!

Zaterdag 13/05/2017 zijn we getrouwd met als locatie "Den Hof". Naast de prachtige omgeving in het groen, hebben we een menu geserveerd gekregen dat zo lekker was dat de genodigden er niet konden over zwijgen :-)!! Alles was tot in de puntjes georganiseerd en geregeld, we hoefden ons nergens zorgen over te maken! Het was top!!!

We zijn ook met een 20-tal personen blijven slapen en ook over de kamers alleen maar lof! Het zijn stuk voor stuk ruime, verzorgde kamers met alles erop en eraan! En 's morgens hebben we nog allemaal samen kunnen genieten van een verzorgd ontbijt!

Een echte aanrader!!!

• 10Joris Haeck09-05-2017

Een trouwfeest op een ongelooflijke locatie!

Op zaterdag 6 mei 2017 hebben wij ons trouwfeest laten doorgaan in Den Hof te Zelzate. Wij waren onmiddellijk enthousiast over de locatie door de vakantiesfeer die je direct voelt, het vriendelijk personeel en de oase van rust. Ons trouwfeest was van in het begin tot de laatste minuut dik in orde. Onze maître was Peter, hij is super goed in zijn job en gezien de jaren ervaring heeft hij een diplomatische aanpak. De feestzaal is heel gezellig en huiselijk ingericht. De menu was absoluut fantastisch! Alle gerechten werden warm geserveerd, voldoende grote porties en de smaken zaten perfect. Dikke pluim voor de chef en zijn team! Dj Wim zorgde voor een spetterend muziekfeest. Tijdens het dansfeest zorgde het personeel dat alles vlot verliep. Na het feest waren er ongeveer 40 vrienden/familie blijven slapen in Hotel Den Hof. Het was heel leuk dat we na het feest nog heel wat vrienden/familie konden terug zien aan het lekker ontbijtbuffet na onze fantastische dag. We hebben een onvergetelijke dag gehad mede dankzij het team van Hotel/Restaurant Den hof. Nogmaals een super dankjewel voor alle moeite. Het was een prachtige dag waar jullie grotendeels voor hebben gezorgd. Vele groetjes van het jonggetrouwde paar!

• 8Katrien23-02-2017

Trendy lounge bar waar je kan genieten van een lekkere coctail, zelf gemaakte bitterballen,loempia's.... Je kan er ook de honger stillen met een lekkere burger of andere verfijnde suggestie. Wil je verder genieten dan kan je terecht in het stijlvol restaurant waar de chef je smaakpupillen verwend. Je kan a la carte eten maar er is ook een maandmenu te verkrijgen met verse seizoensproducten. Kortom deze zaak is The place to be

• 9Verokris6423-02-2017

Super mooie lokatie in het havengebied

Mooi , gezellig , lekker eten en niet te vergeten hééééél lekkere cocktails ! Alles aan een betaalbare prijs .

• 9Familie Danschutter22-02-2017

Valentijnarrangement met overnachting. Zeer lekker gegeten en zalig geslapen in de suite met open haard. Na het eten nog een slaapmutsje gedronken in de gezellige Oak bar.

• 10Cattrysse Claudia22-02-2017

Klasse zaak

In 't kort; klasse zaak! Dit hotel / restaurant straalt klasse uit, zowel de kamers, het restaurant, de tuin en vooral de nieuwe Oak Bar!

Leuk zijn de thema avonden in het restaurant zoals Moord aan tafel, modeshow etc, walking dinner.. Het personeel zijn éen voor één enthousiast en doen hun job met veel passie, je voelt dat dit een hecht team is!

Ook is hun nieuwe Oak Bar een echte aanwinst! Ook het concept happy hour slaat echt aan!

Verder is het hotel/restaurant goed gelegen (vlakbij Gent alsook bij het centrum van Zelzate) & makkelijk bereikbaar. Gratis parking is hier zeker ook een pluspunt!

Wij komen hier graag, en hopelijk nog vele jaren!

• 9Jorissen Ria21-02-2017

geweldig

vriendelijk bedankt het was de max zoals steeds en zoals het al jaren is

• 10Marijke20-02-2017

Trendy bar

Trendy bar met hippe cocktails en vriendelijk personeel!

Hotel Den Hof info

Het complex